-14.Bölüm-Acaba?

54 7 0
                                    

         1 Hafta Sonra

Tam bir hafta geçmişti.Bu bir haftada kızlarla annem babamla hep konuşmuştuk.Peki mutlumuydum?"Hayır"
Kızlarla hep konuştuğumda ateşi soruyordum ama iyi olmadığını söylüyorlardı.Okulada gelmiyormuş zaten kızlar nerden biliyo derseniz rüzgar  ateşin yanındaymış hep.Zaten ateşle rüzgar uzun zamandır tanışıyo ve iyi arkadaşlar o yüzden gözüm arkada kalmadı.Bugün günlerden cuma iki gün sonra ateşin doğum günü.Bizim birlikte ilk kutlayaçağımız doğum günüydü bu ama birlikte olmuyaçağız.Telefonu aldım ve sudeyi aradım.

+'lar masal -'ler sude

-Alo canım nasılsın çok özledik
+İyiyim canım bende çok özledim
-Barışıcak mısın bak canım ateş gerçekten iyi değil rüzgar bile daha önce ateşi hiç böyle görmemiştim diyo bak ikinizde çok üzülüyorsunuz oraya mutlu olmak için gittin ama mutlu değilsin biliyorum hadi geri dön bi şans ver ikinizede bak ben inanıyorum siz bunun üstesinden gelirsiniz tamam mı?
+Mutlu değilim bu doğru ama bilmiyorum sude onu tekrardan görmek istiyorum olanları geride bırakmak istiyorum biliyor musun bu hafta sonu doğum günü pazar günü tamam yapicam unutucam ama senden birşey istiyicem bizim ateşle ilk gittiğimiz barda doğum günü için bişeyler hazırlar mısın?
-Ayyy çok mutlu oldum bak şimdi tamam o iş bende barı kapattırıcam o zaman ben ayarlıcam sen rahat ol sen ne zaman geliceksin?
+Pazar akşamı tam pastası kesilirken orda olmak istiyorum neyse birtanem öptüm.
-Bende birtanem.

************************************
Doğum Günü Zamanından Devam

Eve gidip hemen hazırlandım tabi bizimkilerin sorularını es geçiyorum.Odama çıktım bir saat vardı daha ve ben ne giyiçeğimi bilmiyorum çok güzel bizim kızlar çoktan gitmişti.

Sonunda buldum bunu ateşle birlikte almıştım çok ısrar etmiştim ama alalım diye neymiş efendim dekoltesi varmış kısaymış bunları düşünürken gözümden bir damla yaş geldi ne günlerdi be "acaba"şimdi de böyle olabilecek miyiz eskisi kadar mutlu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda buldum bunu ateşle birlikte almıştım çok ısrar etmiştim ama alalım diye neymiş efendim dekoltesi varmış kısaymış bunları düşünürken gözümden bir damla yaş geldi ne günlerdi be "acaba"şimdi de böyle olabilecek miyiz eskisi kadar mutlu.Her neyse kafamdaki soruları bir kenara bıraktım ve saçımı yapmaya başladım saçımı şalaş bi at kuyruğu yaptım makyajima gelirsek grimsi tonlarda yaptim ve hazırdım sılayı aradım."Canım herşey hazır mı?"Evet birtanem seni bekliyoruz beş dakikan var."dedi ve kapattı hemen arabama bindim ve barın önüne geldim.İçeri girdiğim an konfetiler patladı sesler yükseldi.Bizimkiler kenara çekildi benim görüş alanımda sadece ateş onunda ben vardım."İyi ki doğdun"dedim ve sarıldım."Iyi ki varsın masal iyi ki geldin bidaha beni bırakma olur mu?"Asla bırakmıcam ama sende üzmiceksin yalan yok tamam mı?."Tamam"
'Kızlar' dedim ve sarildim çok özlemiştim onlarıda."Hadi eğlenmiyor muyuz" dedi gülsüm kesin içmişti "ah be kanka neden içersin ki bu kadar"

Evet arkadaşlar bu kadar.Oylarsanız çok sevinirim.Diğerki bölümlerde neler oluçağını merak ediyorsanız okumaya devam edin sevgilerle
'Yazarınız'👍👏💕

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin