-2.Bölüm- Sinir Kız

164 9 4
                                    

Multimedya -Ateş Sönmez
Sonunda ders zili çalmıştı.Sıramdan kalkıp bizim kızların yanına gittim.
Sıla her zaman ki gibi "Hadi açıktım kantine gidelim"dedi sudede ona katıldı ve oturduğumuz yerden kalktık.Kantine gittiğimizde tost alıp bi masaya oturduk.Ve karşımda Ateş Sönmez ve yanında Almila ."Bunla ne ara tanıştı bu çoçuk daha bugün geldi ne araya bu gıcık kızla tanıştı"diyen içsesime katılarak onlara bakmayı kestim.Tostumuzu bitirdiğimizde masadan kalkıp sınıfa doğru ilerledik.Merdivenlerden çıkan rüzgar,kıvanç ve selimi görünce koşarak gidip sarıldık."Çok özledim"dedim.Rüzgarda"Bende güzelim"dedi.Onlar kim derseniz bizim çok sevdiğimiz kardeş gibi anlaştığımız "ponçik kankalarımız".Yine her zamanki gibi geç kalmışlardı.Sınıfa gittiğimizde kendi yerlerine geçip oturdular.Bide ne göriyim benim sinir olduğum kız ve ateş birlikte oturuyorlar.Öylece durup onlara bakıyordum.Taki sılanın beni dürteklemesine kadar."Heyy kanka noldu baka kaldın alamadın çoçuktan gözlerini hayırdır?"demesiyle onlara bakmayı kestim."Of kanka ne bakcam sadece ona sinir olduğumu biliyosun."
"Tabi kanka bilmez miyim.Hadi yerimize geçelim."Yerimize doğru ilerlemeye başladık.Ders matematikti hoca içeri girince yoklamayı alıp ders anlatmaya başladı.Çok geçmeden müdür içeri girdi."Hocam kusura bakmayın kısa bir duyurum olucak.Çoçuklar bildiğiniz gibi her yıl okulumuzda düzenlenen yüzme yarışları tekrardan olucak katılmak isteyen olursa yanıma gelsin."dedi ve çıktı.Bizde derse geri döndük.Kafamı çevirdiğimde ateşle almila konuşuyordu.(Almila sinir olduğum kız).Almila ateşe bişey anlatıyordu ve ateşte ona gülümsüyordu ve dinliyordu.Evet ateş gerçekten çok ama çok yakışıklıydı.Ama sanki onu biraz kıskanmıstım yok be ne kıskanması banane.Bunları düşürken ateşle göz göze geldik hemen gözlerimi kaçırdım.Tabi bunları düşünürken zil çalmıştı.Zil çaldığında hemen bahçeye çıktım gülsüm de peşimden geldi tabi."Kanka bişey mi oldu?"
"Hayır kanka bişey olmadı sadece biraz sıkıldım."dedik ve okulun içine girdik.Müdürün odasının yanından geçerken içeridr ateşi gördüm.İç sesim beni yalnız bırakmayarak."Acaba yüzme yarışlarına mı katılacak?"diye düşünmeye başladı tabi bende.Her neyse sınıfa gittiğimizde bir öğretmen gelip öğleden sonra okul olmıyaçagını çünkü öğretmenlerin toplantısının olduğunu söyleyip çıktı.Bizde kızlarla tam okuldan çıkıçakken yarın öğleden sonra yüzme yarışlarının olduğunu ve katılanların kimler olduğunu yazıyodu ve ateş katılmıştı.Panoya bakmayı kesip okuldan çıkıp sılayla bizim eve gittik.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin