Hemen yataktan kalkıp ne giyiçeğimize baktık.Ne giysem ki.Aha buldum ateş geberticek beni ama olsun.Bu gece sıra bende ben onu geberticem.
(Giydimlerim)
(Sudenin giydikleri)
(Gülsümün giydikleri)
(Sılanın giydikleri)
Hepimiz hazırlandıktan sonra çıktık.Allahtan kıvanç yer bildirimide yapmıştı.
************************************
Geldiğimizde arabayı park edip içeriye girdik.Içerisi sigara ve alkol kokuyordu.Bunlara aldırış etmeden bizimkileri aramaya başladık.Kızlarla birlikte oturuyorlardı resmen ya.Oturdukları yerin arka tarafına geçip konuştuklarını dinlemeye başladık.Ateşe baktığımda çok tatlı görünüyordu.Ama bozmak yok o sana haber vermedi."Lan ben bu kızı çok ama çok seviyorum."dedi rüzgar.Sıla tam kalkıcakken tuttum ve oturttum."Olmaz onlar bize haber vermedi ve kızlar var yanlarında."Tamam haklısın kanka"dedi oda arkadan alper"Ya bende çok seviyorumda çok açık giyiniyo yani olmaz böyla katil olcam sonra"dedi ve gülüşmeye başladılar.O sırada kızlarda kalktı.İçimden sizede sıra gelicek diye geçirdim.Sudeye dönerek"Kanka haklı yani şimdi eniştem"dedim ve sırıttım."Seviyosa katlanıcak" dedi sude.Evet ateş beyçiğim ise "Abi bu kız benim bütün ayarlarımı değiştirdi ben masala çok bağlandım onsuz yapamam" dedi.Ya kıyamam ama neyse."Abi ben çok mu içtim yoksa kızlar mı burda"dedi kıvanç demesiyle ateşin bana dönmesi eniştemin sılaya dönmesi alperin sudeye dönmesi ve kıvançinda gülsüme dönmesi bir oldu.Ben tokatı yapıştırdığım an diğerlerininde yapıştırması bir olmuştu.Tabi kıvanç ortamı bok etti."Ya kanka sen bana niye vuruyon"dedi gülsüme."Kanka ya ne bileyim gaza geldim vurdum"dedi."Ateşcim"Masalcım"Ne işin var burada canım"Güzelim bizimkilerle takılıyoduk sonra işte kızlar geldi bizde şey dedik bizim sevgilimiz var dedik gidin dedik gelirlerse döverler dedik psikopat onlar dedik gittiler."He yani bu kadar ateş beni çıldırtma ya neden haber vermiyosun"Unuttum güzelim ya abartma hadi ama"Ben gidiyorum"dedim ve gittim.Sılaya baktığımda enişteme oradaki kuruyemişlerden fırlatıyodu.Sude ise alpere kızıyodu alperde ona.Kıvançla gülsüm ise oturmuş bişeyler yiyip içip onları izliyodu.Tabi ateşde peşimden geliyodu.Ateşi geride bırakarak arabama binip otele sürdüm.Aslında o kadar kızmamıştım ama olsun yani açık tribizimi çeksin yani dimi.Otele geldiğimde kısa bir duş alıp odaya gittim.Büyük ihtimal ateşte gelmişti.Bizimkiler şimdi hâlâ tartışıyolardır.Her neyse artık uyucam.Bu düşünceleri kafamdan atıp kendimi uykunun kollarına teslim ettim.Bölüm sonu arkadaşlar.Umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Bir sonraki bölümde görüşürüz.
Yazarınız❤