-45.Bölüm- Doğum

21 4 0
                                    

Bir Buçuk Hafta Sonra

Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım abim arıyordu."Efendim abi-He hastanede misiniz iyi ne güzel çalış abi çalışmak güzeldir - ne oha sıla doğum mu yapıyo niye başta söylemiyon he söyledin mi tamam kapa geliyoz biz"
"Ateş kalk canım sıla doğum yapıyomuş"Ee canım daha beş gün yok muydu doğuma"Bilmiyorum canım abim öyle dedi bizim ikizler geliyomuşşş"Hemen ateşle hazırlanıp çıktık.Hastaneye gelince ameliyathane katına çıktık.Ateş abimin yanına gidip sarıldı sonra baba oluyorum diye bağırdılar ve dönmeye başladılar anlam veremedim.Gülsümlerle sudelerde gelince beklemeye başladık.İçerden ağlama sesi gelmişti.Daha sonra iki hemşire ellerinde alya ve arasla çıktı."Durumu nasıl"diye sordum hemşireye."Anneninde bebeklerinde durumu gayet iyi."Başımı sallayıp ikizlere baktım."Merhaba biz sizin teyzeleriniz"İkiside çok ama çok tatlıydı.Maşallah nazar değmesin.Yarım saat bir saat sonra sılayıda normal odaya almışlardı yanına girip nasıl olduğun baktık ikizlerde gelmişti sılanın yanlarındaydılar.Fatma teyzeler sibel teyzeler hepsi buradaydı.Akşama doğru annemler ve ezgi teyzeler ziyarete geldi.Bizde saat geç olunca ikizlere el sallayıp anneyi öpüp eve geldik.Geldiğimiz gibi uyuduk.Sabah yine hastaneye gidicektik.Bugün kendimden izinli olduğum için hastaneye gidecektim.Sude'de dizi çekimini bitirip yanımıza gelecekti.Gülsüm zaten hastanedeydi.Hazırlanıp evden çıktıktan sonra arabaya binip hastaneye doğru gittik.Arabayı park edip indiğimizde hastaneye girdik.Sılanın odasının olduğu kata çıkıp kapıyı sessizce açtık.Ama karşımızda çok güzel bir manzara duruyordu.Alya abimin kucağında arasta sılanın kucağında durmuş uyuyordu.Telefonumu çıkartıp fotoğraflarını çektim.Biraz daha kapıda onları öyle izlerken sılada abimde uyandı."Hoşgeldiniz gelin bakalımm"dedi sıla."Hoşbulduk bebeğim nasılsın iyi misin?"Iyiyim canım ama buranın yemekleri çok kötü doymuyorum"Biliyorum o yüzden sana yemek yaptımm"Dedim ve elimdeki poşeti ona verdim.Bu sırada alya ağlamaya başladı.Sıla bana bakıp başını alabilrisin dercesine salladı.Yanına gidip dikkatlice aldım kuçağıma ateşte yanıma gelip alyanın küçücük elini tuttu."Merhaba bebeğim ben senin teyzenim"alya yavaştan gözlerini açıp bana baktı.Ateşin elini tutmaya başladı oda.Bu sırada abimle sıla yemekleri yiyiyordu."Biliyor musun inşallah benimde senin gibi bir kızım olur.Ona ablalık yaparsın dimi?"Alyanın yavaş yavaş gözleri kapanıyordu.Uyuduğuna emin olunca yatağına koydum.Sudeyle gülsümde gelince onlarla birlikte oturduk muhabbet ettik.Ateşlerin işten çıkma saati gelince hep birlikte evlere gittik.

Ben geldim canlar.Sözümü tuttum üç bölüm attım toplamda.Ilk defa bu kadar çabuk yazdım.Her neyse nasılsınız bakalım.Umarım iyisinizdir.Bölüm nasıldı beğendiniz mi.Umarım Beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum lüften unutmayın.
Seviliyorsunuz.
Yazarınız💜💚

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin