-15.Bölüm- Arıza Kız

53 9 4
                                    

     Sude'nin Ağzından
Akşam çok geç dönmüştük.Hâlâ çok uykum vardı ama gitmek zorundayım bizimkilerle kahvaltıya gidicez.Lavoboya gidip işlerimi hallettim.Dolabımın karşısına geçtim acaba ne giyicektim of of of.Heh buldum siyah kot üstüne bordo thirst giydim sacımı ise kendi haline bıraktım hazırdım.Arabamın anahtarını alıp çıktım.Canım arabam.Arabaya bindim şarkı açtım ve sürmeye başladım tam sola dönücekken bi arabaya çarptım.
:'ler sude #'ler alper

:Ya sen naptığını sanıyorsun ya önüne bakmıyor musun sen?
#Ben zaten önüme bakıyordum düz gidiyordum önüne bakması gereken kişi sensin 'arıza kız'.
:Bak şuna bak hem suçlu hem güçlü sen suçlusun maltofon kafa seni.
#Arıza kız.
     Tamam ben çarpmış olabilirim ama çok sinir napabilirim yani ama var ya çok yakışıklı of ne diyom ben ya arabamda gitti çok büyük bi çizik olmuştu olsun ya yaptırırdım.
************************************
Kahvaltı yapaçağımız yere gelince karşımda o hödük vardı nasıl ya bu kim?
"Ben geldim""Hoşgeldin güzelim"dedi masal.Hadi ben çok acıktım"dedi sıla."Aynen ya bende"dedi gulsum.Ateşde ordan"Baldız bak bu benim arkadaşım herkesle tanıştı senle tanışmadı birtek."Biz onunla tanıştık ya gerek yok dimi bay çok bilmiş""Evet kardeşim biz tanıştık arıza kız ile."Hıh dedim içimden sen bu surata dua et yoksa çakmıştım tokatı"Bencede güzel surat "dedi alper.Hayır ya ben sesli mi düşündüm allah aşkına ya."Lafın gelişi o bikerem"
************************************
Normalden Devam Ediyor
Sudeyle alper çok tatlı görünüyordu."Aşkım ben seni besliyim mi?"dedi eniştem sılaya bunlarda aşk çiçeğidi.""Neden aşkım benim elim kolum var."İyi tamam beslemem ben burda sevgilimi besliyim mutlu olsun diyiyorum sen benim elim kolum yok mu diyiyorsun tamam benden bekleme bundan sonra romantiklik."Oha be enişte naptın sen amma abarttin""Tamam birtanem besle sen beni."Bak görüyorsunuz kendisi istedi."Eniştemin dediğiyle hepimiz gülmeye başladık.Sudeyle alper ise hep bakışıyordu.Gülsüm yanımıza gelip"Bak bunlar olur dedi ve bizde sılayla onayladık ve gülmeye başladık."Hadi bowlinge gidelim"dedim herkes onayladı kahvaltımızı bitirdik hesabı ödeyip çıktık.

Yine bir bölüm sonu daha.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Sizin fikirleriniz benim için önemli sevgilerle.
Yazarınız 💕

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin