Kızlarla sabah erkenden kalkıp kuaföre gittik.Saç baş derken saat dört olmuştu.Saçımda olduktan sonra gelinliğimi giymeye gittim.Gerçekten çok güzeldi."Çok güzel olmuşsun birtanem"dedi gülsüm.Sılayla sudede ona katıldı ama arkadan bi hıçkırık sesi gelince o tarafa baktık.Kıvanç ağlıyordu."Ay gelin mi oldun sen ya kıyamam ben sana evlencen mi sen şimdi bekarlığı bırakcan mı?Bak kız hâla şansın var"Kıvanç çekil kızın yanından"dedi sıla ve kıvançı aldı.Sudede bu halimize gülüyordu.Kızlarda gidip kıyafetlerini giydiler.
Gülsümün giydiği
Sılanın giydiği
Sudenin giydiği
Kızlarda hazırlanınca düğünümün oluçağı yere gittik.Direk gelin odasına girdik.Karşımızda damat odası vardı.Ay yeminle heyecandan ölcem.Yerimden kalkıp kalem alıp tekrardan oturdum.Ayakkabımım altına gülsümün adını ve benim avukat arkadaşlarımdan yazdım.Sude dışarı bakmaya çıkınca herkesin geldiğini söyledi ve kızlarda yanımdan ayrıldı.Kapı tıklatılınca"Gel"dedim."Benim peri kızım hazır...?.Deyince ateşin geldiğini anladığımda ona doğru döndüm."Evet hazır peri kızın"Masal nefesimi kesiyosun"Bende senin için aynısını düşünüyorum birtanem"Daha sonra iyice bana yaklaşıp elimi tuttu"Hazır mısın Kadınım?"Hazırım Adamım""Seni çok seviyorum"Seni çok seviyorum."Daha sonra ateşle el ele tutuşup yürümeye başladık.Yürürken kızlar üstümüze gül yaprakları atıyorlardı.Nikah masasına gecip oturunca nihak memuru konuşmaya başladı."Siz Masal Acar Ateş Sönmezi eşiniz olmasını kabul ediyor musunuz"Başta ateşin gözlerinin içine baktım ve elini sıktım."Evetttttttttt"diye bağırdım ve alkışlar yükseldi."Siz Ateş Sönmez Masal Acarın eşiniz olmasını kabul ediyor musunuz?Ateşte benim gözümün içine bakıp gülümsedi ve "Evetttttt"diye bağırdı davetliler alkışlarken gülsüm sıla sude bana ordan ayağına bas diyorlardı.Bende basabildiğim kadar bastım.Ateşin kulağına uzanıp"Adettendir birtanem yapıcak bisey yok"Akşama görüşürüz MASALCIM"diye söyledi ve ben kızardım.Nikah memuru evlilik cüzdanını bana verdi ve gelini öpebilirsiniz dedi.Ateşte anlımdan öptü.Daha sonra şarkılar çalınça oynadık.Bir süre sonra pasta kesme vakti gelmişti ve pastayı getirdiler.Ateşle bıçağı alıp birlikte kesmeye başladık.Bize kadar dilim kesip çatalla birlikte bize verdiler ben küçük bir dilim alıp ateşe uzattım oda bana.Daha sonra dans müziği çalınca ortada ateşle dans ederken beni kendine çekip dudaklarımdan öptü.Ayrıldığımıda davetliler gülüyordu.İçimden çok mu komik diyesim geldi ama demedim."Ama hayatım yapma şöyle utanıyorum babam var ismail babam var ya davetliler var"Güzelim o zaman akşam napıcaz senle"dedi.Suan bordo olabilirim.Sıra çiçek atmaya gelince yerime geçtim ve müzik çalmaya başladı.Hem oynuyodum hemde kızlara atıyo gibi yapıp atmıyordum.Tabiki kıvançta tutmak için geçmişti.Artık çiçeği attığımda kıvanç tutmuştu.Yanına gidip darısı senin başına kardeşim dedim ve güldüm.Saat epey geç olduğunda sıla sude gülsüm sahneye çıkmıştı.Kesin sudeyle gülsüm içki içti.Sılada kesin vişne suyu içti.Bunlar ordan mikrafonu alıp"Enişte bizi diskoya götür."diye söylüyorlardı.Ateşe baktığımda kafasıyla onayladı bende içeri gidip üstümü değiştirdim.
Kızlarıda ordan indirdikten sonra canlı müziğe gitmeye karar verdik.Geldiğimizde ateş sahneye çıkıp benim için şarkı söyledi.
Senin adınla uyandım bu sabah
Varlığına teşekkür ederim
Senin adınla uyandım bu sabah
Varlığına teşekkür ederimİyi günde sen, kötü günde sen
Nasıl özlemiştim bir bilsen
Yokluğun anlamsız bu dünya vefasız
Ruhuma hapsettim adınıİyiki hayatımdasın
Sensiz kimler anlasın
Attığım her adımdasın
Sol yanımsınGönlünü gönlüme nasip eden Rabbime
Şükürler olsun sevdiğim
Gönlünü gönlüme nasip eden Rabbime
Şükürler olsun sevdiğimŞarkı bittiğinde koşarak ateşe gidip sarıldım."Teşekkür ederim birtanem iyi ki hayatımdasın seni çok seviyorum."Asıl ben teşekkür ederim güzelim beni sevdiğin için sende iyi ki hayatımdasın bende seni çok seviyorum."
Bir iki saat kadar oturuduk.Birşeyler içtik konuştuk güldük eğlendik şarkılara eşlik ettik.Daha sonrada evlere gitmek için arabalara bindik.Ben geldim canlar.Nasılsınız bakalım?Umarım iyisinizdir.Bölümü beğendiniz mi?Umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Bir sonraki bölümü merak ediyorsanız okumaya devam edin. Seviliyorsunuz
Yazarınız🌹💕