1 Hafta Sonra
İngiltereye gelmiştik.Bizim eve gidip gülsümün bavullarını bırakmıştık.Bugün istanbula dönüş yapmaya karar vermiştik sonuçta yeni ev bakmaya başlamamız lazımdı.Çünkü artık üniversiteliydik.Ha sayi bide bizim trip meselemiz vardı.Tam 4 gün devam etti.Her istediklerimizi yaptırmıştık en sonunda eniştem sılaya küçük küçük pandalar aldı alper sudeyi alışverişe çıkardı ateş ise bana kocaman bi demet gül ve kalpli çikolatalar aldı.
Uçağımız saat 15.00 da idi.Tam 1 saatimiz vardı.Bizde yemek yedik sonra sahile gittik oradanda eğlençe merkezine gittik.Çok eğlenmiştik.Gülsümle vedalaşıp havaalanına geldik.Bavullarımızı verip uçağa geçtik.Çok uykum vardı.Bende ateşin omzuna başımı koyarak uyudum.Kalktığımda ateş telefonumla ilgileniyodu."Canım birşey mi oldu?"diye sordum.Ama ateş sinirli gözüküyordu."Biri yine mesaj atmış büyük ihtimal almila ama sana yaptıklarından beri ortalarda yok bulamıyorum aramadığım yer kalmadı."dedi elinden telefonu alıp mesaja baktım.
Gönderilen:Gizli Numara
Bakıyorumda çok mutlusunuz merak etme az kaldı sıra ateşte onunda canı yanıcak ama daha oyun bitmeyecek.Bekel ve gör."Ateş canım bak kendine dikkat ediceksin tamam mı sana bişey olmasını istemiyorum."dedim ve sarıldım.
***
Eve geldiğimde kısa bi duş alıp yatağıma yattım.Ama uyumadım.Başıma gelenleri düşündüm.Başta her şey güzeldi sonra ateşin bana oynadığı oyunu öğrendim onu unutmaya çalıştım yapamadım almila tarafından kaçırıldım kollarıma izler bıraktı sonra tehdit içeren mesajlar.Merak ediyorum daha fazla ne yapabilirdi.Ama mutluydum ateşle mutluydum.Annemle babam 1 aylığına izmire gitmişti.Hem tatil hemde bana ev bakmak için izmirde okuyacaktık.Bölümlerimiz oradaydı çünkü.Of yarın birde okullar vardı son gündü allahtan.Karneleri alıcaktık.Sonra bekle bizi tatil.Tamam tatilden yeni dönmüş olabiliriz ama yinede gidicez.***
Bu alarm neden varki kim icat etti.Tamam bugün sinir olmiyacaktım.Banyoya gidip işlerimi halledip odama geldim.Evet bakalım ne giyicem.Dolabımdan siyah dar pantolonumu aldım.Onun üstüne beyaz v yaka bi t-shirt aldım ve onun üstünede siyah ince bi hırka aldım ve siyah ayakkabılarımıda giydim mi tamam.Aşağıya inip birşeyler atıştırıp çıktım.***
Okula girdiğimde bütün gözler bendeydi.Eee tabi olum hem güzeliz hem okula dirift yaparak giriyoruz ve böyle arkadaşların varsa bakarlardı.
Ego yığını nolucak
Evet ego yığını napcan?
Of ben gidiyorum senlen uğraşamıcam bb.
Tamam canın sıkılırsa gel yavrum
Tamam canım gelirim.İç seslede konuşmamızı bitirdik ve sınıfa doğru ilerledim.Içeri girdiğimde herkes kendi kafasına göre takılıyordu.'Selam'dedim ve ateşin yanına geçip oturdum.'Simdi kankacıklarım minik kuşlarım'diye başladı kıvanç.'Yalakalık yapma lan'dedi rüzgar.''Tamam be sılacım canım şu vahşi orman kaçkını sevgiline bişey der misin ya'dedi.
"Sen iste yeterki kanka rüzgarcım lüften canım bak kırılıyo kıvanç'dedi sıla.Rüzgar kalkıp kıvançı kovalamaya başladı.Tabi kıvanç ateşin arkasına saklandı."Yavru kuşum canım beni bundan korur musun?"dedi ateşe."Tabikide korurum gel sen bi gel kardeşim al döv."dedi ateşte.Ateştende umudu kesip alpere gitti."Bak sen yeni eniştesin ona göre beni koruman gerek"Dedi.Hemen oradan sude atladı lafa.Enişte gel tuttum."Dedi sude rüzgara.Rüzgarda geldi açık dövdü açık ama.En sonunda kıvanç benim yanıma geldi.Bende kıvança' gel kankacım gel'dedim ve yanıma oturttum."Neyse ben lafıma devam ediyorum bakın siz şimdi hepiniz takdir alıyonuz ya ben teşekkür alıyorum.Ama neden biliyo musunuz takdirleri kalmadı banada teşekkür kaldı yoksa beni biliyosunuz yani atomu parçalarım istersem.'Dedi hepimiz ona ' hehe bakışlarımızı'attık.Sonunda hoca gelip karneleri dağıttı.Müdürün konuşmasınıda dinleyip okuldan çıktık.Ve bu senede bitmişti.Artık tamı tamına üniversiteliydik.Bizde cafeye gittik.Orda konuşurken yarın ateşle 1.ayımız olduğu aklıma gelmişti acaba ne yapsam diye düşünmeye başladım.Cafeden kalkıp evlere dağıldık.Bölüm sonu canlar.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın Bir sonraki bölümde görüşürüz.Seviliyorsunuz.
Yazarınız❤