-37.Bölüm- Alışveriş

47 7 0
                                    

Bugün hep birlikte alışverişe gidicektik.O yüzden annemin zoruyla erken kalkmıştım.Üç hafta sonra kına gecem ve düğünüm vardı.Bu yüzden gelinlik bindallı gibi şeyler bakıcaktık."Kızım hadi kızlar geldi gel bak ezgi teyzende gelicek birazdan"Tamam geliyorum anne"
Dolabımın karşısına geçip etekle üst aldım.

"Kızım hadi kızlar geldi gel bak ezgi teyzende gelicek birazdan"Tamam geliyorum anne"Dolabımın karşısına geçip etekle üst aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyinip aşağıya indim.Ezgi teyzede gelince alışveriş merkezine gittik.Başta gelinlik mağazalarına baktıp ama bulamadık güzel.Sonra bizim kızlara abiye baktık sılayla sude bulmuştu ama gülsüm beğenememişti.O yüzden başka mağazalara baktık."Aha buldummm"diye bağırıp mağazaya girdim.Beğendiğim gelinliği alıp kabine girip denedim.Çıktığımda hepsi çok beğenmişti (gelinliğin resmini düğün gününde koyucam).Gelinliğimide alıp bindallı bakmaya gittik.Bindallı ve onun öncesinde giyeceğim şeyi almıştık.Şimdi ayakkabı falan alıcaktık.Gülsümde sonunda bulabilmişti kendine.Ama sılanın midesi bulandığı için yemek yemeye gittik.Bu sıralar böyleydi.Sılayı kenara çekip"Canım sen hamile olmayasın.Sonuçta 1 yıl oldu?"Yok be değilimdir üşütmüşümdür."Tamam hadi gel geçelim yerimize"deyip geçtik.Yemekler gelince yedik ve ezgi teyze ve anneme kıyafet baktık.Onlarda beğendiklerini alınca ateşi aradım.Onada damatlık alıcaktık."Hayatım gel bak ben sana buldum."Tamam birtanem bakalım"diye konuşup mağazaya girdik.Bizimkiler abimlerle yemek yerinde oturuyorlardı."Hoşgeldiniz efendim ne bakmıştınız"Sizce"dedim çünkü kıza sinir olmuştum.Ateşi süzüyordü.Bide salak kızın göğüsleri meydanda.Heralde oranın müdürü olan biri geldi yanımıza o yardım etti.Ateşte benim beğendiğim takımı beğenmişti o yüzden onu alıp denedi.Daha sonra bizimkilerin yanına gidip oturduk.Ama kızlarda erkeklere takım elbise bakacağı için kalktılar bizde o sırada annemle ezgi teyzeyi eve bıraktık ve kendimize ev bakmaya başladık.İkizmizde 3 katlı bahçesi ve havuzu olan bi ev istiyoduk.İstediğimiz gibi bir ilan görünce telefon ettik.Evin olduğu yere gelince çok beğenmiştik.Tam istediğimiz gibiydi.mvin içini gezerken küçük bi oda vardı.Adamın kapıyı açınca gördüğüm şeyle çok mutlu oldum.Küçük bi odaydı camın yanında yatak vardı.Tam ağacın yanındaydı cam.Etrafında da kitaplar doluydu çok güzeldi.

Biraz daha evi gezdikten sonra çok beğendiğimiz için evi almaya karar verdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz daha evi gezdikten sonra çok beğendiğimiz için evi almaya karar verdik.İslemleri yapmak için yarin gelicektik.Çok mutluydum şuan.Ateşle biraz daha gezindik."Görüşürüz güzelim"Görüşürüz birtanem yarin alırsın beni"Tamam canım"ateşin yanagindan öpüp indim arabadan.Çok seviyorum be.

Bölüm sonu canlar.Nasıldı bakalım beğendiniz mi?Umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Bir sonraki bölümü merak ediyorsanız okumaya devam edin.
Seviliyorsunuz.
Yazarınız😘

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin