Almila'nın ağzından
Masal'a üzülüyordum.Büyük bir oyunun içinde olduğunu bilmiyordu.
Acaba ne zannediyodu ki ateşin onu gerçekten sevdiğini mi yanılıyordu.Ateş beni seviyordu.Ama ateş bu son günlerde değişmişti hep masaldan bahsediyordu.
Ateşin ağzındanMasala bunları yapmamalıydım masal çok masum bir kizdı.Sırf almilayı sevdiğim için bunları yapıyordum.Çünkü almila masaldan intikam almak istiyordu.Ama almilayı eskisi gibi sevmiyordum.Hatta almilayı seviyor muydum bilmiyorum.Masalda beni ona çeken bir şey vardı.Masalı her gördüğümde vicdanım sızlıyordu.Bu düşünceleri kafamdan atıp almilanın yanına gidicektim ona bunları söylicektim çünkü almilayı sevmiyordum ama o beni masala bu durumu söylemekle tehtid ediyordu.Ama ben masalı kaybetmek istemiyorum.Hemen evden çıkıp almilanın yanına gittim."Oooo ateş bey gelmiş özlettiniz."dedi artık umrumda değildi.Umrumda olan masalın benim yüzümden üzülmemesi."Almila yeter bıktım ben masalın üzülmesini istemiyorum.Anlıyo musun.Vazgeç artık bu oyundan o kız üzülmeyecek anladın mı yada ben şöyle söyliyim 'BEN ARTIK BU OYUNDA YOKUM'dedim her kelimesine vurgu yaparak.Kapıyı çarpıp çıktım.
~Bu bölüm çok çok kısa oldu biliyorum ama hemen ardından yeni bölüm gelicek.~