-11.Bölüm- Çık Hayatımdan

63 9 0
                                    

    Üstüme gelen arabadan son anda kurtulmuştum.Arkamda duran kişi kurtarmıştı.Arkamı döndüğümde sevdiğim aşık olduğum adamla karşılaştım."Neden bırakmadın neden neden ölsem senin için ne değişirdi ki hiçbir şey sonuçta ben senin için kullanılmış bi insanım dimi ateş cevap ver dimi seni kullandım de seninle dalga geçtim de sende bana inandin aşık oldun de salak gibi de ama bana böyle bakma ateş anladın mı seni hâla seviyorun aşığım deliler gibi ama senden vazgeçicem 'ATEŞ SÖNMEZ''ÇIK HAYATIMDAN'dedim ve ateşe sarıldım sarıldım çünkü son sarılışımdı bu gidicektim.İngiltereye gidicektim bi süre orada kalıcaktım.Ama bizimkileri bırakamazdım onlar benim her şeyimdi sonra ailem onlarsız olmazdı ama yapmak zorundaydım ateşi unutmam gerekiyordu.Ateşten ayrıldım ve 'HOŞÇAKAL ATEŞ SÖNMEZ HOŞÇAKAL'dedim ve gittim.

Ateşin Ağzından

Masalın söylediği iki kelime canımı çok acıtmıştı'Çık Hayatımdan'ben onun hayatı olmuşken onun hayatından çıkmamı nasıl bekliyordu ki.Hemen telefonumu çıkarıp rüzgarı aradım.Rüzgar"Efendim kardeşim."
"Rüzgar hepinizden özür dilerim masalı bulun."dedim ve kapattım.

Sılanın Ağzından

Masal beni arayıp 'Sizi çok seviyorum'diyip kapatmıştı.Ama çok şiddetli bi şekilde ağlıyordu.Rüzgar arıyordu."Efendim aşkım"
"Canım masal yanınızda mı?"
"Hayır aşkım niye bişey oldu dimi biliyorum noldu rüzgar söyle"
"Masal ateşle galiba ayrılmışlar ve masal ortada yokmuş biz sizi almaya geliyoruz."
Rüzgarın dediği şey üzerine telefonumu düşürdüm ve 'Masal yokmuş"diye bağırdım.Kızlar hemen yanıma geldi ve soru sormaya başladılar cevap veremiyordum ağlıyordum çünkü sude ve gülsümde aynı şekilde.Zil çalmıştı koşarak gidip kapıyı açtım ve rüzgara sarıldım."Tamam birtanem bulucaz masalı o bizi üzücek bişey yapmaz tamam mı merak etme sen hadi çıkalım."Sadece başımı sallamakla yetindim.Dışarı çıktığımızda yağmur yağıyordu."Masal yağmurlu havaları sever"dedi sude.Evet masal yağmurlu havalarda yürümeyi falan çok severdi.Neredeydi bu kız."Uçurum uçuruma gitmiştir hep üzüldüğünde bişey olduğunda oraya gidiyo"dedim arabaya binip uçuruma gittik.Oradaydı işte masal uçurumun kenarında oturuyordu.Hemen arabadan indim yanına koştum ve sarıldım ilk söylediği şey ise 'yapamıyorum beni kullandı ama çok seviyorum çok onsuz olamaz sıla olamaz'dedi bizimkilerde gelince eve götürdük şimdi hiç bişey sormayacaktık masalın uyuduğundan emin olduktan sonra bizde uyuduk.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin