4 Ay Sonra
Evliliğimizin dördüncü ayındaydık.Balayı için italyaya gitmiştik.Şimdide hep birlikte kapadokyaya gelmiştik.Sayi sılanın ikiz bebekleri olucaktı.Alya ve aras.Hem sılanın doğumuna 3 ay kalmıştı şuan beş buçuk aylıktılar hemde gülsümün nişanı olacağı için öncesinde tatil yapmak istedik.Daha sonra kalacağımız hotele gelince bavulları aldık.Resepsiyona gidip anahtarları aldıktan sonra kalacağımız odalara çıktık (gülsümle sude aynı odada kalıcaktı alperlede mert.)Kızlarla odalara girerken kaş göz yapıp anlatşık çünkü erkekler direk uyuyacaklardı.Ama biz onları ikna edip gezmeye çıkacaktık.
Ateş geldiğimiz gibi uyumak için yatağa yatmıştı."Ama birtanem uyumak yok uyumak için mi geldik?."Güzelim çok yorgunum"Öpsem geçer mi?"diye sorduğumda ateş başını salladı.Bende yanaklarından kocaman öptüm ve sarıldım.Ateşte benim yanaklarımdan kocaman öptü ve sarıldı."Hadi bak ben giyinicem saçımı falan toplicam sende kal hadi canım"Tamam hayatım"Bavulun yanına gidip açtım.Burası sıcak olduğu için şortlarımı çıkardım.Ben giyinip saçımı topuz yaptıktan sonra ayakkabılarımı giydim.Ateşe baktığımda hazırdı bile vay anasını ne ara hazırlandı ki.El ele tutuşup odadan çıkarken alperin sesini duyduk."Ya güzelim giymiceksin bunu çok kısa"Giyicem giyicem giyicem"Hayır giymiceksin"deyip kolundan tuttu ve odaya götürdü.Sudeye daha uzun şort verip odadan çıktı.Daha sonra sudede o şortu giyip çıktı.Daha sonra alper gidip sudeye sarılıp öptü.Abim hep sılanın etrafında dolaşıyordu ve habire yemek yediriyordu.Mertte gülsümle baya ilgileniyordu.İstanbula dönünce alya ve arasa kıyafet bakmaya çıkacaktık.Ateş kolunu omzuma atıp beni kendine çekti ve saçlarımdan öptü.Bizde arabalara binip peri bacalarının olduğu yere gittik.Orada dolastık bir sürü fotoğraflar çekildik.Sonra sıla ağzını açıp acıktım diyicekken biz anladık ve hepimiz"Tamam yemek yemeye gidiyoruz"dedik.Tekrar arabalara bindik ve kendimize yemek yiyecek yer aramaya başladık.Bulduğumuzda yemek siparişlerini verdik ve bekledik.Sıla 3 tane lahmacun siparişi vermişti.Ama sudede onun gibi 3 tane vermişti.Ne aç kankalarım vardı.Gülsüm benim gibi 2 tane vermişti.Yemekler gelince çok acıktığımız için hunharca yedik hatta bi ara abim sılanın lahmacununu almaya kalktı ama sılanın yemeğim diyerek direk yediğinde vazgeçti.Biraz daha oturduktan sonra oradan kalkıp biraz daha gezinip hotele gittik.Ben geldimmm.Nasılsınız bakalım.Umarım iyisinizdir.Bölüm nasıldı beğendiğiniz mi?Umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Finale az kaldı.Merak etmeyin güzel bir final bekliyor sizleri.Diğer bölümü merak ediyorsanız okumaya devam edin.
Seviliyorsunuz
Yazarınız💕