Ateşle konuştuktan sonra telefonu kapattım ve yoluma devam ettim.Acaba gidebilecek miydim?.Herkesi geride bırakabilecek miydim yapacak mıydım?.Havaalanına gelmiştim.Arabamı park ettim.Sudeler alıcaktı arabamı burdan.İçeri girdiğimde bizimkiler oturmuş beni bekliyorlardı.Yanlarına gittim bizim kızlara sarıldım konuştuk falan sonra rüzgar ve eniştemle vedalaştım.Son 15 dakikam vardı.Gözüm hep kapıdaydı.Hâla bi umutla onu bekliyordum belki gelir diye.Anons yapılmıştı bizimkilere son kez sarılıp ilerlemeye başladım herşey için çok geçti artık.
Şarkıyı Açın Burada
"Masalll"gelmişti ateş gelmişti beni bırakmamıştı.Arkamı dönmüştüm.Çok çaresiz görünüyodu.
"Masal gitme bırakma beni bak çok pişmanım seni seviyorum anla""Ateş git anlıyo musun git istemiyorum artık seni.Ben kendime yeni bir sayfa açmak için gidiyorum ve bu yeni hayatımda sen ve senin iğrenç oyunların olmiyacak."dedim ve arkamı dönüp gittim.Öylece kalmıştı.Ben onsuz bir hayat istemiyordum oysaki onsuz olmazdı.Evet yine ağlıyordum çünkü çok seviyordum.Uçakta yerime geçmiş ve kulaklıklarımı takıpmıştım.Fotoğraflarımıza bakıyordum.Birden ateşin 1 hafta sonra olan doğum günü geldi aklıma bensiz olucaktı onsuz olucaktım.Gidicek miydim?.Belki.
************************************
İngiltereye gelmiştim.Şansıma hemen taksi bulmuştum.Taksiye binip adama adresi verdim.Eve geldiğimde odama çıktım ve direk kendimi yatağa attım aileme ve kızlara haber verdim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.