-26.Bölüm-Sahil+Hırka

27 7 0
                                    

Eve geldiğimde biraz televizyon izledim.Odama çıkıp bilgiisyarı aldım biraz internette gezinince telefonuma mesaj geldi.

Gönderen=Gizli Numara
Çok az kaldı

Yazıyordu.Kim bilir kim gönderdi yanlış olmuştur diye düşünüp mesaji sildim.Bu sırada ateş aradı sahile gidelim mi diye sordu bende tamam deyip hazırlanmaya başladım.Siyah tayt bordo t-shirt giymiştim.Ateş gelince beni aradı bende aşağıya indim."Ben geldimm"diyip yanağından öptüm."Hoşgeldin güzellik"Giderken tatilde ne yapaçağımızı sonra izmirde hangi evi tutaçağımıı konuştuk.Sahile geldiğimizde bir grup toplanmış ortalarına ateş yakıp gitar çalıp şarkı söylüyorlardı.Bizde onların yanına gidip oturduk.Birçok şarkı söyledik eğlendik.Sonra sahildeki şezlonglara uzandık.Başımı ateşin göğüsüne koymuştum.Oda benim saçlarımla oynuyordu.Sonra yıldızları izledik şansımıza dolunay vardı."Beni hiç bırakma"dedim ve gözümden bir damla yaş süzüldü."Ölsem bırakmam"dedi.Sonra birlikte yıldızlara bakarak hayaller kurduk.Saat geç olunca arabaya bindik ve ateş beni eve bıraktı.Tabi benim canım sevgilim bana hırkasını vermişti üşümiyim diye ama artık benim oldu aynı ateş kokuyordu bide siyah yani asla vermem.Kapıyı açıp içeri girdiğimde ateşe el salladım oda gitti.Kapıyı kapattım ama arkamı dönmemle şok geçirdim.O burada olamazdı değil mi?

Bölüm sonu arkadaşlar .Umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Bir sonraki bölümde işler değişicek.Merak ediyorsanız okumaya devam edin.Seviliyorsunuz.
Yazarınız💕

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin