"Alıntı"

8.3K 210 3
                                    


Şuanda beyaz elbise içinde kuma olarak geldiği evdeki odasında bekliyordu genç kız.
Dini nikah bile kıyılmaya hor görülen bir genç kızdı o şuanda yaşlı bir adama ilkini tiksindire tiksindire vermeyi bekliyordu.

Gözleri görmesemede bedenini istemediği bir adama bedenini vermeyi bekliyordu.
Adamın sırf kendi nefsini müdafaa etmesi için görevlendirilmeye mahkum bıraktırıyordu.

Nerde adalet?Nerde telli duvaklı gelin olmak?Nerde beline kuşak bağlanılıp çıkma adeti?Nerde insaflık?Nerde yaşıtıyla evlendirilmek?Ona hayat onsekiz yaşında zehir olmaya başlamıştı.
Abileri ne kadar engel olmaya çalışsa bile babası yerine koyduğu amcasının teklifini kabul etmişti.
Evet teklif çünkü amcası şuana kadar yaptıklarım için kabul et demişti.O ise sadece zifiri karanlık olan gözleriyle kabul etmişti abileri ise yıkılmıştı kardeşlerinin kabul etmemesi için ama etmişti Mihrimah Soydaş kuma olmaya mahkum kılınıyordu.

Mahkum bırakılıyordu...

Mihrimah Soydaş kuma olarak bir yaşlı adama hapsedilmişti...!

Genç kız beyninde yankılanan iç sesiyle kulaklarını çekiştirmeye başladı.Aglıyan sesini bastırmaya çalışıyordu.

"Sus artık sus kuma oldum ben kuma!!!!!"

Sadece tek cümlemiz duygulu bir bölüm olacak😚😚

Kör HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin