İyi okumalar...
İki çeşit insan vardır.Zaman geçtikçe hatalarıyla yüzleşen,
zaman geçtikçe yüzsüzleşen.
Mehmet Akif ErsoyHayat bize çeşit çeşit insanlar sunar.Sınavımız olur,dersimiz olur,kalp sızımız olur.Belkide çıkıp bir daha girmesini istemedigin insan olur!Mihrimah günler geçsede bebeginin hasretiyle erimiş arkasında koca bir ayı geride bırakmıştı.
Cihangir ise Baharla aile arasında nişanlarını yapmış düğün için belirli bir tarih almışlardı.Boran Aga ise ev iş hayatını sürdürüyor bir aydır Mihrimahın varlığından habersizdi.Sabahın erken saatlerinde Mihrimah damda oturmuş başını damın demirine yaslamış hayatını düşünüyordu.Bir yıla girmişti artık burada olalı,hayatının zehir oluşu.Ne bir normal insan gibi hareket edip yemek yiyor,nede rahat nefes alabiliyordu.Ama diriliş zamanı geliyordu!
Oğlu Adar kurtarıcısı kahramanı olacaktı adı gibi merhametli,yigit,kahraman olacaktı.Annesinin kurtarıcısı olacaktı Adar bebek.Genç kadın sırtı dönük düşünürken arkasında dimdik duran adamdan habersizdi.Boran Ağayı uyku sabaha kadar tutmamış kendini her sabah attığı dama gelmişti.Tek bir fark vardı bugün Mihrimahta gelmişti.Bir aydır görmediği kadını görmüştü.Sırt kemiklerinin sayısı zayıflıktan sayılırken saçlarının beline kadar uzamışlıgı zayıf bedenini iyicene sarıyordu.
İkiliyi izleyen bir çift göz vardı gün geçtikçe bu kıza Boran Ağanın tutulduğunu hisseden bir çift göz.
Geçmiş perde gibi aralanacak diye korkarken Boran Ağanın yakınlığı gün geçtikçe korkusunu arttırıyor gözlerine uyku girmesini engelliyordu.Boran Aga genç kadını bir süre izleyip çalan telefonuyla sıçrayan kadını umursamayarak telefona cevap verdi.
Mihramah ise daldığı düşüncelerden çalan telefonla sıçrarken Boran Ağanın sesini duyunca olduğu yerden ilerlemeye başladı.Boran Aga dişlerini sıkıp telefonu kapatırken giden kadının arkasından gitmeye başlayıp hızla kolundan tuttu.Mihrimah kolunu geriye çekmek isterken adamın tutmasıyla konuştu.
"Bırak kolumu ne istiyorsun,sabahtan beri izlediğin yetmedi mi?"
Genç adam konuşan kadının yüz hatlarına dikkat ederken kendine çekip bedenine yasladı.Genç kadın başını dik tutmaya çalışıp genç adamın bedenini bedenine yaslamasıyla sersemleşti.Genç adam genç kadının yüzünü incelerken genç kadının saçlardan çıkan kokuyla mayışarak alnını genç kadının alnına yasladı.Mihrimah ise tenine değen tenle irkilirken geri çıkmak istedi ama Boran Aga bırakmadı!
"Dur!"
"Ne duracam bırak beni istemiyorum seninle temasta bulunmak!"
Genç adamın gözlerini genç kadının dudaklarını bulurken dudaklarındaki arzuya engel olamayıp genç kadının dudaklarına aylar sonra tadmak için dokundu.Mihrimah ise dudagına değen tenle igrenirken kollarındaki kollarla hareket etmeye çalışıyor ama gözünden akan yaştan başka birşey yapamıyordu.
Genç adam alev almış dudaklarıyla tadmaya başlarken açılmayan dudaklardan bile bu kadar hoşnut olmasıyla öpüşüne devam etti.
Dünya Boran Aga için dururken Mihrimah için yıkılmıştı!İstenmeyen ten,dokunuşla dünyayı yıkma isteğini aklıyla yapmıştı.Genç kadın genç adamın boşluguyla genç adamı iterken konuştu.
"Bana dokunma!"
Genç kadının bağırması kimseyi bu saate buraya ggetirmezdi çünkü damda oluşu konağa bir nevi uzak oluşuydu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Hayat
Narrativa generaleGörme engelli genç kız düşünün... En mutlu olduğu gününde kazada annesini ve babasını kaybetmiş onsekiz yaşında talihsiz bir kızdı ama aile sevgisi nedir bilenlerdendi. Aradan altı sene geçmesine rağmen acısı halen acı ve tazeydi onun için. Ailesi o...