İyi okumalar...
Hayat bize bazen şans tanır.
Bu şanslarımızda bizim kurtarıcılarımızdır.Genç kadın adamın dediği cümleyle neler yapabilecegini düşündü.Taciz!
Bir kadına bedenine zarar verilebilecek en kötü,iğrenç düşünce uygulamadır.Mihrimah gözünden akan yaşlara engel olamazken bir acı daha çekmek istemiyordu.Genç kadın var gücüyle bağırdı.
"Yardım edin!"
Genç kadının kolundan tutup yatağa savurdu Boran Ağa.
Cihangir Ağa ise kendisine hakim olamayıp kapıya üst üste darbeler vurup açılmasını sağlamıştı.
Kapıyı açtıgında yengesinin yatağın üstünde yardım istiyorken abisinin genç kızın üzerine abanmaya çalıştığını gördü."Lan şerefsiz iki canlı bir kadınada yapma!"
Boran Ağa kapının kırılmasıyla kimin gelebileceğini tahmin etmiş kardeşinden beklemedigi bir yumruğu yüzüne yemişti.
"Sen kimsin lan destursuz girersin?"
İki erkek birbirleriyle boğuşmaya devam ederken genç kadın nereye gideceğini bilemedi sadece yataktan kalkıp duvara yaslanıp karnına sarıldı.Sesizcene bebeğiyle konuşmaya başladı.
"Ben demedim mi sana bu adam cani diye?"
"Niye geldinki!Gitmen gerekiyordu böyle bir baban olsun ister misin?"
"Ben seni nasıl koruyabilecegimki benimde kusurum,engelim var bide seninde kusur olarak görüyor ikimizde fazla geliriz ki ona!"
"Ama dayınlar bizi bırakmayacak hastaneden kaçıcaz hep birlikte bu şehirden."
Cihangir Ağa abisine son yumruğunu indirip genç kadını hızlıcana kucağına almıştı.
"Korkma benim hat(abla)."
"Ez apas dikim bıremın(Ben özür dilerim erkek kardeşim)."
"Ne tu ez leburine xwa dixazimm(sen değil ben özür dilerim).
"Çima(neden)?"
"Çimkî ne jiyana we ne ku hûn neheq in(haketmedigin hayatı yaşadığın için)."
Genç kadının gözünden yaşlar akarken genç adamın omzunda huzurla uyudu.Belki bu yakınlık fazla derseniz uzaklık görmüş biri için bu fazla samimiyet dahi azdır her insan sevgiye muhtaçtır.
****************
Boran Ağa sinirden zor soluk alıyor odanın içinde kendine hakim olmaya çalışıyordu.Emile ise Boranın genç kızı odaya kapatmasından tiksinmiş bir kadın olarak bu davranışı kendi kadın gururuna yedirememişti.
"Ne yapicaktin Boran kadina?"
Aksanlı konuşmasıyla türkçeyi bazen çeviremiyordu.
Genç adam sakin olmaya çalışarak genç kadına baktı."Sence?"
"Nasil böyle konuşabilirsin benimle ben bir kadınım başka bir kadınla arandaki mesafe midemi bulandırıyor!"
Konuşmalara şahit olan Arjen ses çıkarmadan dinlemeye başladı.
"Eminmisin?"
"Kendine gel Boran ben o kadin değilim!"
"Hûn xirabtir jerks(Sen daha beter bir haldesin gerizekalı)."
"Anlamadim Boran!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Hayat
Fiksi UmumGörme engelli genç kız düşünün... En mutlu olduğu gününde kazada annesini ve babasını kaybetmiş onsekiz yaşında talihsiz bir kızdı ama aile sevgisi nedir bilenlerdendi. Aradan altı sene geçmesine rağmen acısı halen acı ve tazeydi onun için. Ailesi o...