Neměl jsem v úmyslu poslouchat nějakého 'Stylese'. Pro mě to byl pouze nějaký mladý, zbohatlý a hodně, ale hodně namyšlený chlápek.
Asi po 15 minutách se otevřely dveře do naší šatny a začali chodit dovnitř mojí spoluhráči.
,,Kámo, Styles je boží. Škoda, že nejsem gay... A on vlastně taky." Bavili se a já jen přemýšlel, co na něm vidí.
,,Kapitáne, měl jsi tam být, je to celkem super týpek!" řekl mi Mike, jeden z nejlepších hráčů, hned po mě. Ano jsem kapitánem našeho týmu.
,,A proč? Proč bych se s ním měl bavit, když mi říká že jsem prcek? Myslí si, že to nevím?" vykřikl jsem na celou šatnu.
,,Ale tak se zase uklidníme, prcku. Ne, promiň," řekl pobaveně chraplavý hlas hned za mými zády.
,,No jasně, zase ty," rozhodil jsem rukama kolem sebe a vzal si svou flašku s jahodovým pitím a vydal se zpět na hřiště, kde se odehraje jeden zápas a pak se jdeme fotit s tím namyšlencem. Doufám, že to budeme mít co nejdříve za sebou. Jo a miluju jahody, proto to pití.
HARRY'S POV
Ten jejich kapitán je nějaký drzý. A to se mi líbí.
Jejich zápas začal a já sledoval pouze jeho a jeho dokonalý zadek. Jak je možné, že kluk má takový krásný, kulaťoučký zadeček? Úplně si ho dokážu přestavit ohnutého o můj pracovní stůl a ... Bože však ten kluk mě nenávidí. Ale tak, proč si s ním trošku nepohrát?
,,Ten kapitán hraje dobře..." řekl jsem jejich trenérovi.
,,Louis...Jmenuje se Louis," dodal a podíval se na mě. ,,Je to nejlepší hráč," pokračoval dál a já sjel opět očima na jeho nejlepší část těla, hned po jeho krásném obličeji. Sakra, toho kluka chci.
,,Proč nejde hrát někam...za lepší tým?" zeptal jsem se.
,,Tady ten tým by se bez něj úplně rozsypal. A navíc, je tady už od svých začátků, nechce jít pryč. Několikrát jsem mu to navrhoval." Informoval mě dál trenér.
Všiml jsem si, že napůl plný stadion fanoušků si mě všimli přibližně v půlce zápasu a začali si mě fotit. No to budou zase články.
Po jejich vyhraném zápasu se šli osprchovat a obléct se do obleků nebo nějakého saka. Chtěli, aby jejich fotky byly na nějaké úrovni.
Moje mysl se zastavila, když viděla Louise. Teď byl ještě více sexy.
Nešlo se od něj odtrhnout. Proč jsem se musel zabouchnout zrovna do někoho, kdo o mě nikdy nebude stát?
Celé focení probíhalo v pohodě. Udělal jsem si pár fotek sám, pak s jejich dresem, pár s nimi a nakonec jejich trenér i chtěl, ať mám fotku jenom s Louisem.
,,Louisi, mohl by sis udělat pár fotek jenom s Harrym? Když jsi ten kapitán..."
Viděl jsem jak se na mě podíval vražedným pohledem.
---
Cestou na hotel jsem se díval na notebooku na fotky, které jsme dneska pořídili. Jedna s Louisem se mi líbila a přetáhl jsem si ji do telefonu. Po 15 minutách váhání jsem ji dal na Instagram.Přišla mi zpráva na Instagram, která mě zaujala o mnoho víc než všechny ostatní typu 'We love you, Harold!' a podobně...
No už se těším, až ráno uvidím ty články...
ČTEŠ
We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]
FanfictionLouis Tomlinson, 23 letý fotbalista, který hraje za svůj úspěšný a slavný tým v Doncasteru. Harry Styles, 21 letý model, známý po celém světě. Že by je náhoda přivedla k sobě? 24.5. #153 FF 28.5. #132 FF 29.5. #128 FF 30.5. #108 FF 31.5. #107 FF ...