XVIII

6.2K 387 597
                                    

Poté, co jsem opustil jeho bradavky, nemohl jsem si to odpustit a přetočil ho rychle na břicho. Louis ihned pochopil, co má udělat a proto jeho zadeček byl vystrčený nahoru. 

Vzal jsem si další kostku ledu a jel po hřbetě až k jeho úzké dírce, která se ještě více stáhla kvůli chladivému objektu v mé puse. 

Moje pravá ruka zajela k jeho tvrdé erekci a lehce jsem po ní přejel. 

,,H-Hazzy, prosím," řekl nakřáplým hlasem a já si chtěl s ním ještě trošku pohrát. 

,,Copak by ji chtěl, Lou?" zeptal jsem se ho a dal mu ránu po zadku. 

,,Víc," řekl šeptem, šlo tak moc cítit že potřebuje víc. 

,,Víc...Tohodle?" zeptal jsem se a plácl ho po druhé půlce. 

,,Všeho!" křikl a vystrčil ještě více svůj krásný zadeček.

Ve mě se rozpoutala válka chtíčů a všech myšlenek. Nevěděl jsem, co mám dělat dřív. 

,,Mám tě prvně ojet? Nebo zbičovat? Hrát si s tebou? Sakra já nevím!" řekl jsem si pro sebe. 

,,Všechno semnou udělej... Hlavně už něco dělej!" 

,,Dobře..." vydechl jsem,otočil ho zpět na záda, roztáhl jeho nohy a položil mou vlhkou špičku k jeho vstupu a tvrdě přirazil. 

,,Tohle by jsi chtěl?" zeptal jsem se ho a málem jsem se udělal, když jsem viděl jeho krásný obličej plný slasti. 

,,Ano," vydechl a jeho ruce se objevily na mém těle. 

,,Ani to nezkoušej," vyhrkl jsem na něj a ruce mu dal do původní polohy a opět tvrdě přirazil. 

,,Buď hodný chlapec pro daddyho," pošeptal jsem mu a jemně se v něm pohyboval. Nepřirážel jsem, užíval jsem si jeho velikost a úzkost. 

,,Prosí, daddy," řekl a podíval se na mě. 

Už jsem to nevydržel a začal tvrdě a rychle přirážet. Louis křičel slastí a mi stékaly kapičky potu po čele. 

____

LOUIS

Byl pátek večer a já se chystal na jednu párty, na kterou jsem byl pozvaný. Věděl jsem, že tam bude i Harry a proto jsem se snažil vypadat co nejlépe, ikdyž mi to asi moc nešlo...

Od minula se ode mě Harry úplně odtrhl a nepromluvil semnou. Ano, sec to byl krásný, ale když jsem ho pak opět viděl s Alison jak se s ní líbá, bylo mi na blití. Ikdyž jsem věděl že je to protože musí, mohl se mi aspoň ozvat! 

Stál jsem před obrovskou vilou, která patřila jednomu z mých spoluhráčů, Patrikovi. Měl známost všude a proto když jsem vešel, viděl jsem samé známé tváře. 

,,Ahoj, Lou! Vítej... Hele tam je bar, běž si dát co chceš a najdi si někoho s kým se tady zabavíš!" řekl mi vesele a utekl k dalšímu z hostů. 

Přešel jsem k baru a uviděl pěknou blondýnu s velkýma modrýma očima, která tam seděla úplně sama. 

,,Ahoj," pozdravil jsem ji a podíval se na ni s úsměvem na tváři. 

,,Ahoj," vrátila mi. 

,,Je tu volno?" ukázal jsem na barovou židličku hned vedle ní. 

,,Jo, posaď se!" odpověděla mi nabuzeným hlasem a já udělal, co řekla. 

,,Tak... Jak se jmenuješ?" zeptal jsem se ji a opravdu jsem nevěděl, jak začít.

,,Julia... Ale říkej mi Jul."

Povídali jsme si asi patnáct minut, kdy jsem v sobě měl už dva panáky když jsem uviděl Harryho líbajícího se s Alison. Ale proč by to dělal? Vždyť tady je to soukromé, nikdo tady nikoho nefotí, do novin se to nedostane... Že by ji doopravdy začal milovat?

Nemohl jsem na to ani pomyslet a začal se opět soustředit na Jul předemnou. 

,,Hej, pojďme si zatančit!" popostrčila mě a já ji chytl za ruku, tahajíc ji na parket. 

Celou dobu jsem pozoroval Harryho, který se snažil tancovat s Alison a přitom ji líbat. Bože, fuj. Ta holka je tak nechutná! Pořád jsem nechápal, proč to dělají...

,,Polib mě," šeptla mi do ucha Jul a já tak udělal, když se na mě Harry podíval. Ani vteřinu jsem nad tím nepřemýšlel, jednoduše jsem chtěl... Ani nevím co. 

Oba dva, líbající ženu před sebou jsme se na sebe dívali. Jaká ironie. 

,,Lou, pojďte, jdeme hrát flašku," poklepal mi na rameno Patrik a ukázal na místnost, kde byla již připravená flaška a jen pár lidí kolem. 

Přišli jsme do místnosti a já si sedl s Jul vedle mě. Přitáhl jsem si ji k sobě, když jsem uviděl i Harryho s tou rašplí. 

,,Okey, vypadá to že jsme tady všichni," začal mluvit Patrik a pokračoval: ,,tak já začnu točit, jo ještě pár pravidel. Když neodpovíte nebo neuděláte úkol, vyslečete si jednu část oblečení. A klidně tady budete i nazí," dokončil a já se musel pousmát. 

,,Dobrá tedy, točím," řekl a zatočil s flaškou. Nebyl bych překvapený, kdyby... Jo, přesně tak. Kdyby ta flaška přistála na mě. 

,,Hm... Lou... Pravda nebo úkol?" zeptal se mě a já uvažoval...

,,Pravda."

,,Fajn... Líbí se ti tady Jul?" 

A tak začneme si s Harrym trošku hrát, ne?

,,Ano, líbí." Odpověděl jsem jednoduše a podíval se na H, který měl úšklebek na tváři. Políbil jsem Julii a zatočil s flaškou. 

Hráli jsme už asi 15 minut, někomu chybělo pár kousků oblečení a někteří ještě ani nebyli na řadě. Například Harold. 

,,No konečně ty, Harry!" zajásal Patrik, když flaška byla konečně na něm. 

,,Pravda nebo úkol?" 

,,Pravda."

,,Spal jsi někdy s klukem?" zeptal se ho Patrik a jeho výraz byl vyděšený. 

,,Ehm... Ne?" odpověděl a já se zasmál. 

Oops.

To jsem nechtěl.

,,Čemu se směješ, Lou?" zeptal se mě Patrik a já jen kýval hlavou, jakože nic. 

,,No dobře, točíš Harry," řekl s pobaveným výrazem a Hazz zatočil s flaškou, která opět přistála na mě. 

,,Ou... Pravda nebo úkol?" řekl svůdně Harry a já si musel dát imaginární facku abych se probudil. 

,,Ehm, úkol." Neměl jsem ho ještě ani jednou tak proč ne teď? 

,,Polib mě." Dal mi za úkol a já na něj zíral s otevřenou pusou. 

Celá místnost byla potichu a šly pouze slyšet tlumené zvuky hudby, která hrála za dveřmi. 

Jul jsem sesunul z klína a po čtyřech se doplazil k Harrymu,  který seděl naproti mě. 

On také posunul Alison na kraj a já si sedl těsně před něj. Naše obličeje byly od sebe možná tak 5 centimetrů. 

,,Polib mě," zašeptal Harry a oblízl si rty. 

Udělal jsem to, co po mě chtěl a políbil jsem ho. 


____

Pokračování párty bude nejspíše v pondělí! 

Omlouvám se, že nebyl delší dobu díl, ale škola mě totálně vyšťavila... :D E. 

We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat