LOUIS
Bylo brzo ráno, když mi Harry napsal. Bylo sice hezké, že na mě myslel když byl v LA, ale chtěl jsem, aby se bavil, uvolnil se trošku a užil si to. Nevadilo mi být doma s Emily, děti jsem miloval a vždy jsem je chtěl mít, takže toto mě opravdu netrápilo.
Měl jsem zrovna volno, nebyly žádné zápasy ani tak nic. Na tréningy jsem jistě chodil, ale dneska se mi nějak nechtělo a tak jsem se rozhodl, že ho vynechám.
Měl jsem pocit, že Harry toho pro mě dělá nějak moc. Moje potřeba oplácení se probudila a já chtěl být pro něj ten nejvíc úžasný muž, kterého si kdy mohl přát. Proto jsem se rozhodl, že uklidím celý dům, půjdu na nákup, vyřídím nějaké papírování a možná zajdu i do sex shopu pro nějaký ten obleček.
Byl jsem rád, že nám to vychází. Že jsme si věrní, vše si říkáme a hlavně - důvěřujeme si. Nedokážu si představit můj život bez Harryho.
HARRY
Došel jsem na záchody a hned když jsem vykonal potřebu, ještě jsem si jen tak sedl na záchod a přemýšlel. Uvědomil jsem si, že jsem se docela dost změnil. Kdysi jsem byl obyčejný fuck boy, ale hned když jsem poznal Louise, tak se to změnilo. Jenže dneska mám pocit, že... Že prostě můžu všechno. Najednou jsem měl neuvěřitelné množství energie, adrenalinu a prostě jsem byl šťasný. Došel jsem k umyvadlům a tam čekal Tom.
,,Co tady děláš?" zeptal jsem se ho a začal si umýval ruce, které jsem si následně usušil pomocí ubrousků. Nesnáším ty 'fukary', nebo jak se to jmenuje! Ruce to vůbec neusuší.
,,Co takhle si trochu užít?" odrazil se od zdi, o kterou byl opřený a mířil ke mě.
,,Ne. Mám doma manžela a dceru." Odbil jsem ho a chtěl ho obejít, ale on se mi pověsil kolem krku a nedal se.
,,Prosííííím!" zašeptal. ,,Nikdo se to nedozví, nikomu nic neřeknu!" začal mi okusovat krk. ,,Harry," zavzdechal mi do ucha a svým rozkrokem se mi otírat o nohu. Už jen z toho šlo poznat, že je dost nadržený a má stojáka jako prase.
Měl jsem v sobě pár skleniček alkoholu. No dobře, možná trochu víc. Nesmíte mi to brát za zlé! Za to všechno může alkohol!
Toma jsem vyzvedl a začal jsem se s ním líbat mezitím, co jsem mířil do té největší kabinky, která tady byla. Když jsme do ní vešli, postavil jsem ho na zem, zavřel za námi dveře a zamkl.
,,Bude to rychlovka, nikdo se nic nedozví a pokud jo, tak tě zabiju a postarám se o to, aby jsi už nikdy nic nedělal v modelingu. Je ti to jasné?" informoval a varoval ho. Tohle je špatné co dělám, ale jsem už i já dokonce nadržený a navíc, pořád mám v sobě ten pojebaný alkohol!
Tom jen přikývl a opět se mi vrhl na rty. Dravě jsme se líbali a u toho ze sebe doslova strhávali oblečení. Už za chvíli Tom byl opět ve vzduchu, nohy měl obmotané kolem mého těla a já do něj přirážel. Vůbec jsem si neuvědomoval, co jsem udělal. Představoval jsem si u toho Louise, možná i to byl další důvod toho, že jsem to udělal.
Panebože, právě jsem přišel o rodinu.
________
Moc se všem omlovám, ale nějaká zápletka ke konci musela být, no ne? :D Jak myslíte, že to nakonec celé dopadne? Nebo jak doufáte, že to dopadne? :D Já už konec vím! :P
Děkuju vám všem za krásné komentáře a za hvězdičky!
Na mém profilu je nové povídka - wedding :)
E. ♥
ČTEŠ
We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]
FanfictionLouis Tomlinson, 23 letý fotbalista, který hraje za svůj úspěšný a slavný tým v Doncasteru. Harry Styles, 21 letý model, známý po celém světě. Že by je náhoda přivedla k sobě? 24.5. #153 FF 28.5. #132 FF 29.5. #128 FF 30.5. #108 FF 31.5. #107 FF ...