Vysunul jsem se z něj a otočil si ho tak, aby mi byl čelem a opět do něj vrazil mou nateklou chloubu, která už potřebovala uvolnit.
Vzal jsem si ho, chytl pod zadečkem a tvrdě nás přirazil na bílou, studenou zeď.
Říkal jsem už někdy, že zvuk vzdychajícího Louise, který doslova křičí mé jméno a prosí o uvolnění je to nejlepší? Chci to slyšet navždy.
Líbáme se tak dlouho, dokud nám nedojde kyslík. Já do něj pořád tvrdě přirážím, ale zařadil jsem pomalejší tempo, abych ho trochu potrápil.
,,Harry, já už musím," řekne, když má vyčerpaně položenou hlavu na mém rameni.
,,Ještě ne," odpovím mu a přidám opět na tempu. Začnu do něj přirážet tak silně, že by se klidně mohla i zeď probourat.
Buldozeři Larry s.r.o. ?
Když jsem se s mými pohyby udělal to těla mého malého andílka, kterému jsem stále ještě nedovolil se udělat, pohodil jsem ho na postel a napadlo mě, že chci by se udělal z mých prstů. Když jsem se z něj vysunul, zabručel, asi se mu to nelíbilo. Ale to mi v ničem nebránilo, hned jsem do něj vrazil tři prsty a našel to jedno místečko, které u tak moc přináší slast. Moc dobře věděl, že nemá dávat ruce dolů a nějak na mě sahat, proto se o to ani nepokoušel.
Doslova jsem slintal nad jeho růžovoučkým vstupem a pár modřinkami na jeho krásném zadečku. Hledal jsem ho tak dlouho, dokud jsem ho nenašel.
Poté, co se s hlasitým výkřikem mého jména udělal do peřin, zůstal nehybně ležet na posteli a ani se nehnul, pouze rychle dýchal.
,,To bylo úžasné," řekl, když nabral trochu vzduchu do plic a uklidnil se. Šlo poznat, že se mu to líbilo, i když byl neuvěřitelně unavený.
O DVA MĚSÍCE POZDĚJI
Sedíme s Louisem v našem společném domě v Londýně, který jsme si nedávno pořídili. Louis tady má celý svůj tým a vede se jim lépe, než kdysi a já si našel novou modelingovou agenturu, kde mě berou takového, jaký jsem.
Ale přesto nám něco v životě schází...
LOUIS
Miluju svůj život. Všechno je perfektní! Chce to akorát něco, co tady doma odlehčí situaci, něco co tady přinese ještě více radosti.
Harry zašel někde za roh a s někým telefonoval, zase má nějaké tajnosti... Někdy se až bojím, co má zase. Co když mě s někým podvádí? Ne.... To by neudělal.
,,Lásko, dneska bych šel do parku se projít... Co ty na to?" zeptal se mě, když se vrátil a skočil na sedačku za mnou.
,,Jooo, půjdeme," odpověděl jsem a šel jsem udělat oběd, po kterém jsme se dohodli, že se půjdeme projít.
---
Procházíme se po parku, ruku v ruce a povídáme si o všem možném. Najednou k nám přiběhla malá holčička, tak kolem 5 let a povídá: ,,Dobrý den, půjdete si s námi hrát?"
Podíval jsem se na Harryho a ten už chytal neznámou holčičku za ruku a ona nás táhla někde za sebou směrem k dětskému hřišti, kde bylo dalších asi deset dětí. Možná i více.
Na lavičce seděla nějaká mladá paní, která chovala tak půl roční miminko. Harry si šel hrát s tou holčičkou a ostatníma prckama a já zamířil za tou paní.
,,Dobrý den," pozdravil jsem ji slušně a sedl si vedle ní. To miminko zrovna spinkalo a proto jsem trochu ubral na hlase. Nechtěl jsem to spící stvoření probudit.
,,Zdravím," odpověděla s úsměvem a podívala se na mimi.
Nemohl jsem se přestat usmívat. Něco tak krásného jako spící miminko jsem v životě neviděl. Jasně, viděl jsem spícího Harryho, ale to je spíše spící děcko.
,,Chcete si ji pochovat?" zeptala se mě paní, která se jmenovala Amanda.
,,Můžu?"
,,Jistě, jen ji chyť takhle," ukázala mi, jak správně ji chytit.
Choval jsem si ji tak dlouho, dokud nepřišel Harry a jeho pohled byl k nezaplacení. Pobavený, ale spokojený výraz.
,,My už máme i miminko?" zeptal se mě a pohladil mě po zádech.
,,No, jsem teď porodil půl roční mimčo," odpověděl jsem mu stále šeptem a všichni tři jsme se zasmáli.
,,Měli by jsme jít," řekl Harry a já vrátil malou paní, i když jsem tak strašně moc nechtěl. Byla tak roztomilá a já si ji chtěl nechat, ale nemůžu někomu krást dítě.
Rozloučili jsme se s tou sympatickou paní a vyšli směrem domů.
HARRY
Louis se celou dobu rozplýval nad tou holčičkou. Pořád říkal, jak je roztomilá, jak měla krásný malinký nosánek, jak pěkně modré očka měla, když se probudila.
Přišli jsme domů, objednali si jídlo a já přidal novou fotku na IG.
Měl jsem nápad.
-----
Vote & koment & follow potěší! <3 E.
ČTEŠ
We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]
FanfictieLouis Tomlinson, 23 letý fotbalista, který hraje za svůj úspěšný a slavný tým v Doncasteru. Harry Styles, 21 letý model, známý po celém světě. Že by je náhoda přivedla k sobě? 24.5. #153 FF 28.5. #132 FF 29.5. #128 FF 30.5. #108 FF 31.5. #107 FF ...