XXII

5.9K 377 121
                                    

LOUIS

Sotva jsme došli ke dveřím domu a zavřeli je za sebou, líbali jsme se a bylo v tom tolik vášně, ale zároveň i chtíče.

Nevím proč, ale měl jsem hrozný pocit toho, že dneska to nebude nijak násilné. Že to bude obyčejný sex, který se vždy ten nejlepší. A myslím si, že Harry to dnes cítil stejně. Přece jen, byli jsme na romantické večeři, kterou jsme si oba užili.

Líbající se jsme se dostali do ložnice, kde jsme se od sebe odtrhli a začali si pomalu, ale zato svůdně sundávat kousky oblečení. Pomalu jsem Harrymu rozepínal knoflík po knoflíčku, ještě pomaleji mu rozepínal pásek a v jeho tělo poukazovalo na to, že se opravdu hodně drží aby se na mě hned nevrhl.

,,Lou," řekl potichu a zrychleně dýchal, když jsem mu již nahý sundával kalhoty i s boxerkama.

,,Copak?"

,,Prosím..." Šeptl, ale mě opravdu bavilo ho takto týrat. Neříkám, že já sám jsem nebyl plný chtíče, ale tohle mě opravdu bavilo ještě více vzrušovalo.

Když už jsem odvedl svou práci se sundáváním oblečení, postavil jsem se před Harryho. Oba dva nazí, stojící naproti sobě a naše penisy otírající se o sebe.

Musel jsem uznat, že dnes to Harry vydržel opravdu dlouho a já mu dal ruku na penis a jemně ho zmáčkl.

Proč mi dnes přišlo, že jsem dominant já?

No to se ale hned změnilo, když už to zkrátka Harry nevydržel a hodil mě na postel.

Nikdy jsem nechtěl být dominantem já, prostě se mi líbilo když někdo má nademnou kontrolu.

Ležící na posteli jsem roztáhl nohy a čekal, co Harry udělá.

,,Tak jak dneska?" zeptal se mě Harry, když na mě nalehl a naše pánve ležely na sobě. Začal jemně pohybovat boky a já už potřeboval něco víc.

,,Vanilla?" zeptal jsem se šeptem a podíval se mu do očí, které byly skoro černé chtíčem. Jen stěží šly vidět jeho krásně zelené oči.

S tichým 'dobře' se Harry nahl k nočnímu stolku, což způsobilo další dotek našich naběhlých erekcí a já se mohl utlouct po více jeho dotecích. Vytáhl lubrikant a trochu té studené hmoty si nanesl na své tři prsty, ale když jsem pochopil že si mě chce připravit, zarazil jsem ho. Dnes to bude bez přípravy.

,,Ne Harry," řekl jsem a musel polknout, měl jsem totálně vyschlo v krku.

Podíval se na mě nechápavým výrazem a proto jsem chytl jeho ruku a prsty rozetřel lubrikant kolem mého vstupu a zbytek nanesl na jeho penis.

,,Nebudeme čekat na to, až budu připravený, prostě už konej Harry, prosím," právě teď jsem byl já ten, kdo prosil. Harry se jen ušklíbl a opět na mě přilehl, no teď už do mě pomalu zasouval penis. Když už byl ve mě, podíval se na mě a jen přikývl na souhlas toho, že může pokračovat.

Začal kroutit pánví a zasouvat a opět vysouvat. Nohy jsem omotal kolem jeho mohutného těla a ruce taktéž. No aniž bych si to uvědomoval, nehty jsem mu zarýval do zad a tvořil mu tam opravdu velké a až do krve vyryté škrábance.

Harrymu stékaly kapičky potu na můj hrudník, který se zběsile zvedal. Musím říct, že dnes to bylo to nejsilnější pouto, co jsme kdy zažili.

Dnes to nebylo nic tvrdého, ale krásného. Harry do mě pravidelně přirážel a pokaždé se trefil to onoho místečka, které mi způsobovalo tu krásnou slast.

We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat