II

7.9K 445 243
                                    

LOUIS' POV

Ráno mě probudil ten otravný budík, který jsem z celého srdce nesnášel. Dneska jsem musel jít zase za svým týmem a Harrym, aby jsme vybrali dobré fotky a podepsali pár z nich, které se natisknou.

Otevřel jsem Instagram a myslel jsem, že se mi to jenom zdá. Za tu noc mi přibylo nějakých 60 tisíc nových sledujících, vůbec jsem nechápal proč. Klikl jsem na ikonku srdíčka a jel dolů, kde jsem si všiml, že mě Harry začal sledovat. Otevřel jsem jeho profil a viděl, tu jednu osudnou fotku, co tam měl semnou. Ani jsem si to neuvědomoval, ale usmíval jsem se.

Začal jsem ho sledovat zpět a najel na zprávy, kterých byl neskutečně mnoho.

,,Are you and Harry dating?" ,,Hi Louis, we ship you with Harold!" ,,How long is Harry's penis?" Ew. Fuj.

Nechápal jsem, jak mě ti lidi vůbec našli. Však mě tam ani neoznačil, tak jak? Určitě někdo z mých kámošů.

Napsal jsem Harrymu zprávu, na kterou ihned odpověděl.

Napsal jsem Harrymu zprávu, na kterou ihned odpověděl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zase jsem se musel pousmát. 

Sakra, co to semnou dělá? 

Zašel jsem se osprchovat, najíst se a vydal jsem se na stadion. 

Jel jsem autem a cestou se zastavil na jedné benzínce, protože mi auto v půlce cesty začali řvát, že má hlad. No haha, jsem to dneska vtipálek. 

Když jsem naplnil nádrž, šel jsem zaplatit. 

*Cvak*

Otočil jsem se za tím zvukem a viděl holku, přibližně tak třináctiletou, která si mě vyfotila. 

,,Proč si mě fotíš?" zeptal jsem se jí a usmál se, přišlo mi to vtipné. 

,,Ty jsi ten záhadný kluk z Harryho Instagramu! Že jo?" Oči se jí rozzářily a já viděl, jak je šťastná. Je to divný pocit, když se vám to stane poprvé. 

,,No, tak záhadný už asi ne, když jsi mě poznala, ale jinak ano." Zasmál jsem se.

,,Vyfotíš se semnou?" viděl jsem ty její psí očka a nemohl jsem odmítnout.

*Cvak*

,,Děkuju, pozdrav Harryho!"

,,Dobře, nemáš zač. Měj se!" řekl jsem a šel už konečně zaplatit ten benzín. 

Vešel jsem dovnitř a prodavačka, které mohlo být tak 25 mě taky poznala a odehrálo se úplně to samé, co s tou malou holčičkou. 

,,Měl by jste se podívat na dnešní noviny, koukněte," řekla a podala mi je. No paráda, můj ksicht hned na hlavní stránce.

HARRY STYLES A? KDO JE TO? MY TO VÍME! Čtěte dál na straně 4.

Otevřel jsem noviny a nalistoval stranu 4, kde jsem hned začal číst. 

Mladý a hlavně slavný model, Harry Styles včera přidal novou fotku na sociální síť - Instagram. Je na ni s nějakým mužem, kdo je to? 

Jeho jméno je Louis Tomlinson a je to 23 letý fotbalista, který hraje za svůj domácí tým v Doncasteru. Co s ním Harry má za plány? To se pravděpodobně dozvíme v příštích dnech...

Článek dál pokračoval dál a byly tam jak Harryho fotky, tak i moje. 

,,Co všechno se může stát během jedné noci..." Zašeptal jsem si sám pro sebe. 

Poté, co jsem zaplatil ten benzín a vrátil noviny, nasedl jsem do auta a jel tam, kde jsem měl původně namířeno. 

Po chvíli mi cinknul mobil a já se koukl, kdo mi píše. Byl to jeden spoluhráč. 

,,Kámo, koukni se na twitter, neuvěříš..."

Co?

____

Ahoj, dneska tu máme nový díl! Doufám, že se vám líbí! Mě tenhle příběh neskutečně moc baví a nemůžu se dočkat, až budu psát dál! :3 E.

-Btw. potřebuju nějaké tipy na filmy! :( :D 

We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat