POHLED TŘETÍ OSOBY
Myslíte si, že se to Louis nedozvěděl? Že se k němu nedostalo to, že Harry na záchodcích ojel Toma? Jistě že dostalo... A ještě dřív, než se Harry dostal domů. Ihned se to dostalo na internet, protože někdo na ty záchody vešel a všechno to natočil. Než si toho stihli všimnout, tak osoba odešla a video anonymně zveřejnila na internetu.
Jak se Louis cítil? Zničeně. Ještě den předtím měl pocit, že všechno je jak má a že Harry je dokonalým manželem. Že pro něj dělá všechno na světě a přitom...
Harry okamžitě letěl domů. Na nic nečekal, po tom co se stalo šel do svého pokoje se vyspat a až ráno se dozěvděl, že se to dostalo ven. Ani nechtějte vědět, jak dopadl hotelový pokoj. Všechno, co se dalo rozbít, bylo rozbité na malinké kousíčky. Každý polštář roztrhaný. Neměl to ten večer dělat. Věděl, že je to nebezpečné a že se to dostane ven. Uvědomoval si svou chybu... Na nic nečekal a letěl domů, za Louisem a svou malinkou dcerkou.
Cesta ale samozřejmě byla nekonečná, v letadle se mu nepodařilo usnout a když už to tak vypadalo, tak ho probudlo nějaké brečící dítě nebo zápach jeho spolusedícího...
Doma ho ale nečekalo to, co by očekával. Louis ani Emily nikde. V domě byl hrozný nepořádek, věci všude rozházené, dokonce tam byla flaška od alkoholu. Popravdě, Harry nevěděl co dělat, kde Louise hledat... Nikde byl žádný vvzkaz, jeho telefon byl pravděpodobně úmyslně vyplý a nebo vybitý. Harry byl opravdu zoufalý a netušil, kde ho hledat. Jediné co ho napadlo, bylo podívat se na internet, protože toho tam teď bude hodně.
Napojil telefon na nabíječku, protože po tak dlouhé cestě jeho telefon měl pouze 5% baterie. S mobilem v ruce si sedl na gauč a otevřel twitter, který je v dnešní době pro nás mladé něco jako ranní noviny. Jeho prsty jezdily po obrazovce jako zběsilé, tolik otázek kde je a co se stalo Louisovi, jak to Harry mohl udělat a kdo ten kluk je.
Ale přece jen, jednu nápovědu našel.
/Louis na letišti - kam míří?/
____
Kdo se těší na finální díl? :P E. <3
ČTEŠ
We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]
FanfictionLouis Tomlinson, 23 letý fotbalista, který hraje za svůj úspěšný a slavný tým v Doncasteru. Harry Styles, 21 letý model, známý po celém světě. Že by je náhoda přivedla k sobě? 24.5. #153 FF 28.5. #132 FF 29.5. #128 FF 30.5. #108 FF 31.5. #107 FF ...