XXXI

3.6K 252 60
                                    

HARRY

Louis i Emily už byli zvyklí, že jezdím na služební cesty a nebo prostě na takové menší dovolené z práce, a proto ani teď nebyl problém odjet. Poté, co jsem dostal tu nabídku, že pojedu i s ostatními jsem se rozloučil doma a teď sedím na velké terase s pivem v ruce v Los Angeles. Abych byl upřímný, poslední dobou toho na mě bylo s Louisem dost a potřeboval jsem už nějaký odpočinek. Zajisté ho potřeboval i on a jelikož ho neskutečně miluju, doufám, že doma si užije pár chvil sám a také si odpočine.

Ikdyž jsem zde byl kvůli práci, vždy se letí dříve, ať si to ještě pořádně užijeme. V LA nejsem poprvé, ale ani naposled. Už tady znám dost lidí, hlavně ze světa modelingu a máme tady už takovou tradici, že vždy když se sejdeme na jednom místě, tak uděláme pořádnou párty. Je jedno, jak moc se opijeme. Všichni toho máme dost a chceme se zkrátka vypnout. Ožrat se jako hovada a nic neřešit. To, že potom nám bude špatně je už vedlejší.

Jsme slavní. Nemůže jen tak 20 lidí najednou naběhnout do klubu a bavit se, proto právě chystám věci na tu párty, kterou pořádáme u nás v domě. No, nebyl to dům, byla to spíše vila. Hodně, hodně velká vila.

Sice jsem pořádně unavený, jelikož mám jet lag, ale to mi je jedno. Jeden, dva dny se to vydrží a všechno je pak v pořádku.

V LA to prostě žije, každý je tady strašně uvolněný a všechno si užívá. Jenže já jsem pořád musel myslet na Louise, co dělá, jak se má. Je už 11 hodin večer, což znamená že v Anglii mají něco okolo rána, tak i tak jsem se rozhodl napsat Louisovi.

Je čas se jít bavit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je čas se jít bavit. Telefon jsem dal do svých šortek a šel si pro drink. Louis mi to dá se říct skoro přikázal, tak si to užiju.

Seděl jsem u baru, -ano, tato vila měla i bar- a popíjel svůj drink. Sám ani nevím, co to bylo, protože je to už asi 4 drink co mám. Myslím, že to je džus s vodkou.

,,Ahoj Harry," přisedl si ke mě mladý klučina, kterému bylo tak odhadem 18. Ikdyž jsem ho moc neznal, tak jsem věděl, že se jmenuje Tom.

,,Ahoj Tome," odvětil jsem mu a viděl jeho drink v ruce. Určitě ví, že by neměl pít, ale nikdo to tady neřeší. Všichni se chtějí jenom bavit!

,,Nevadí ti, když si přisednu?"

,,Ne, právě že vůbec," už potřebuj nějakou společnost. Musí mě někdo vysvobodit z této nudné bubilny, která kolem mě je.

,,Dobře," pípl. Je roztomilý.

Povídali jsme se o všem možném, o jeho kariéře, pak i o mé, o Louisovi, díky toho jsme se dostali k tomu, ještli někoho má a došli jsme k tomu že je ještě panic, pak jsme mluvili o tom jak je LA úžasné město a další různé věci.

,,Jdu na záchod, počkáš tady?" zeptal jsem se ho. No, jenže asi jsem mu neměl říkat, že tam jdu...

We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat