XIII

6.8K 417 103
                                    

,,Doprdele, kurva oblíkej se Harry. Zapomněl jsem, že má přijet matka, kurva dělej," křikl jsem na Harryho a urychleně se oblékl, hodil Harryho věci směrem k němu a pouklízel ten bordel, co jsme tam nechali a vydal se dolů ke dveřím.

Popravdě, nevěděl jsem, co mám od matky očekávat. Někdy má dobrou náladu, někdy zase ne. Doufám že dneska bude mít tu lepší.

,,Ahoj mami!" křikl jsem na ni, když jsem otevřel vchodové dveře.

,,No ahoj, Lou!"odpověděla mi a objala mě. Vypadá to, že dneska má tu lepší náladu.

Přesunuli jsme se do kuchyně a já matce dal pití. Slyšel jsem kroky, které se k nám postupně přibližovaly ze schodů.

,,Slyšela jsem, že randíš s nějakým... Modelem? Harry Styles?" zeptala se mě a já se musel usmát, když se Harry opíral o rám dveří, který byl za mamkou. Ukázal jsem prstem na Harryho a ona se otočila.

,,Dobrý den, Harry Styles," řekl Harry a podal mojí mamce ruku, kterou s radostí přijala a taky se představila.

Začal jsem dělat oběd, u kterého jsme si povídali.

,,Málem bych zapomněla, něco pro tebe mám, Lou," řekla mamka a začala se hrabat v její velké kabelce, kterou vždy nosila sebou.

,,Na," řekla a podala mi krabičku s jahodami.

,,Vím, jak je miluješ... A navíc, tyhle jsou domácí! Moje!" pochlubila se mi a já ze začervenal, přičemž jsem ji poděkoval.

Harry dělal něco na telefonu, dokud mě neuviděl s těmi jahodami.

,,Proto ty jahodové šťávy a nekonečná zásoba jahod v ledničce? A jahodový lub... A jo, pardon," zasmál se Harry a radši odešel na záchod.

Po pár sekundách mu zapípal mobil a tak jsem se podíval, co mu přišlo...

Alison:

Tak co, jak to jde s Louisem?

No to si ze mě dělá prdel? Proč by si s ní psal? Bylo mi sice jasné, že by od ní neodjel jen tak... Ale já si myslel, že... Prostě jel za mnou, protože něco ke mě cítil? Vždyť... Kvůli mě by nestihl tu módní přehlídku na které ho chtěli...

,,Lou děje se něco?" zeptala se mě mamka a já jen zakroutil hlavou a položil telefon tak, jak byl a šel nabrat oběd.

U oběda jsme si celkem v pohodě povídali a pro mě bylo docela těžké předstírat, že se nic neděje. Chtěl jsem vědět, co se děje...

Poté, co moje mamka odešla jsem si sedl do obýváku s jahodami a díval se na nějaký film. Chtěl jsem, aby Harry odešel ale zároveň, aby zůstal.

,,Co se děje?" zeptal se mě po chvíli ignorování.

,,Coby?"

,,Proč semnou nemluvíš?" omotal ruku kolem mých ramen ale já vstal, abych se mu vyhl.

,, Co se děje? Proč ti psala Alison?" křikl jsem na něj a zakousl se do jahody.

,,Kurva..." Řekl a hlavu si složil do rukou.

,,Super. Vypadni." Ukázal jsem na dveře. Harry jen vstal, vzal si své věci a podíval se na mě.

,,Tu přehlídku stihnu. Pokud chceš, přijď, zarezervuju ti místo." Řekl a odešel.

Dveře jsem prudce zabouchl a svezl se po nich.


____

Byl jsem v baru s pár přáteli a byl jsem už docela opilý a proto na mě dolehly pocity a všechen ten vztek.

Vzal jsem telefon a postnul novou fotku na Instagram.

'Běž se vycpat a už se nikdy nevracej, díky"Pak jsem si ale uvědomil, že bych měl o Harryho bojovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

'Běž se vycpat a už se nikdy nevracej, díky"
Pak jsem si ale uvědomil, že bych měl o Harryho bojovat. Přece jen, proč by mi dával ten lístek, kdyby nestál o to, abych tam byl?

Vstal jsem a šel domů si sbalit věci. Když poletím hned prvním letadlem, všechno stíhám.

____

Harry

Zbývala hodina do přehlídky. Byl jsem nervózní, bál jsem se, že se Lou neobjeví. Bylo mi celkem jasné, že se to stane, že nepřijde. Ale i tak jsem ho tu strašně chtěl!

Ptáte se, proč se chovám tak, jak se chovám? Později vám to vysvětlím. Teď je ještě moc brzy. Jediné, co musíte vědět je, že Louise miluju.

Patnáct minut před přehlídkou jsem se naposledy podíval do publika. Lou pořád nikde a teď už nás volali, aby jsme se šli připravit. Teď už jedině budu muset počkat na mou řadu.

Louis

Zbývalo pět minut a já došel ke vstupu.

,,Dobrý den, Louis Tomlinson," řekl jsem ochrance, která se podívala na seznam a když našli mé jméno, zavedli mě na poslední místo, které tam zbývalo. Hned první řada.

Harry

Už jsem byl na skoro na řadě, když v tom klučina co se zrovna vracel řekl: ,,Harry, máš tam svého roztomilouše, tak do toho dej všechno!" a plácl mě po zadku.

Fajn, Nádech, výdech a šel jsem na to. Hlavu jsem dal nahoru a šel. Nedíval jsem se nikde jinde, než před sebe, ani jsem dokonce nehledal Louise. Pořádně, ale opatrně jsem našlapoval, abych náhodou nespadl, na konci mola se otočil a šel zpět. Přibližně v půlce seděl Louis. Nešlo ho přehlédnout, něco tak krásného a roztomilého...

Zastavil jsem se přímo před nim a otočil se směrem němu.

,,Díky, že jsi přišel," řekl jsem, mrkl na něj a pokračoval zpět.

___

Když celá show skončila, chtěl jsem, aby Lou šel do backstage. Ochranka ho opět musela dovést, protože tam byli i normální lidi, kteří by ho mohli zdržet.

,,Ahoj," řekl jsem a pevně ho objal. Vypadalo to, že už si uvědomil, že pro mě něco znamená. Nechtěl jsem se tam nějak zdržovat, tak jsme si udělali fotku a šli pryč.

 Nechtěl jsem se tam nějak zdržovat, tak jsme si udělali fotku a šli pryč

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

'Přišel'

We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat