IX

6.5K 422 132
                                    

Alison.

Hned jsem ji poznal, ikdyž jsem ji asi 7 let neviděl. Nezměnila se. Kdo že to je? Alison je, nebo spíše byla moje nejlepší kamarádka. Bylo nám asi 14, když jsem se do ní zamiloval. Trávili jsme spolu dost času, jelikož bydlela kousek od nás. Po nějaké době jsme to nebyli jenom my dva, ale přibyl k nám i Alex, kluk z vedlejšího domu, který se přistěhoval. Alex se do ní zamiloval taky, ale Alison to asi táhlo více ke mě. Teda, alespoň jsem si to myslel. Když zjistila, že oba dva po ní toužíme, začala Alexe odkopávat a opět se více bavila semnou. Byla to právě ona, kdo udělal první krok. Ona mě začala prvně líbat, ona mě svedla a já tak prožil svůj první sex v 15. Nějakou dobu jsme spolu 'chodili', dokud o mě ve škole nezačala roznášet drby a neodešla s rukou v ruce pryč ze školy z Alexem. Ztrapnila mě před celou školou. Celý posraný rok se mi každý smál. Pak se s rodinou odstěhovala do LA a já měl klid. Alex sice v Doncasteru zůstal, ale žádné problémy nedělal. Celé tři roky mě to bolelo. Já si sakra miloval.

A teď, stála předemnou a objímala se s Harrym.

Neříkám,že jsem žárlil...Ale já jsem žárlil.

,,Alison, toto je Louis... Lou, toto je Alison," řekl a Alison ke mě natáhla ruku, kterou jsem nepřijal a znechuceně se na ni díval.

,,Co je, Lou?" zeptal se mě nechápavě Harry.

,,Co je? Zeptej se tady Alison," odpověděl jsem mu. Harry si přitáhl Alison k sobě a chytl ji za pas.

,,Co se stalo, Ali?" zeptal se Harry Alison a já čekal, co ta mrcha řekne, aby mě znovu ztrapnila.

,,Myslela jsem si, že to na Harryho zahrajeme 'jako že se neznáme', ale jak chceš. Tady Louis se jednou do mě zabouchl, ještě když jsem bydlela v Doncasteru a já jsem ho slušně odmítla. Začal mi dělat peklo ze života, dokud jsme se s rodiči nepřestěhovali sem a neotevřeli si tuhle kavárnu." Odpověděla a já na ní zíral. To si ze mě dělá prdel?

,,Děláš si kurva prdel, Alison? Vážně budeš roznášet takové blbosti? Nebyla jsi to právě ty, kdo mi zlomil srdce a podvedl mě? Jděte do prdele! Oba dva!" křikl jsem a vrátil se zpět do kavárny, abych mohl projít hlavním vchodem ven. Poslední, co jsem viděl, byl Harry líbající se s Alison.

Proběhl jsem kavárnou mezi novináři a mířil zpět do hotelu. Když jsem tam dorazil, otevřel jsem pokoj a začal si balit věci. Měl jsem ještě pořád svou kartu do pokoje a proto jsem se tady dostal. Všechny svoje věci jsem naházel do tašky se slzami v očích. Sám nevím, proč jsem brečel. Bylo to kvůli toho, že Alison o mě říká sračky nebo kvůli toho, že Harryho miluju?

Sjel jsem dolů výtahem a na recepci předal sympatické recepční kartu od pokoje.

,,Dobrý den, vracím kartu od pokoje pana Stylese. Kdyby se ptal kde jsem šel, řekněte prosím že jsem šel třeba na procházku nebo tak... Děkuju," řekl jsem a s falešným úsměvem ji podal kartu.

Před hotelem jsem chytl taxíka a jel zpět na letiště, kde jsem na telefonu stihl koupit letenku zpět domů do Doncasteru.

HARRY'S POV

Nechápal jsem, co se mezi nima stalo. Běžel by jsem za ním, kdyby v kavárně nebyly desítky novinářů. Nebo neběžel? Sám nevím.

S Alison jsem chodil pár měsíců a věděla i tom, že na veřejnosti budu s jinýma ženskýma. Nevadilo ji to.

Poté, co se novináři uráčili odejít, vydal jsem se zpět na hotel ve snaze najít Louise. Nechápal jsem, proč se tak hnusně choval k Ali. Vždyť už je to dávno, co se to stalo.

Nešel jsem ani na recepci, když jsem se dostal na hotel a  hned jel výtahem nahoru. Našel jsem svoji kartu od pokoje a když jsem uviděl, že všechny Louisovy věci jsou pryč, bodlo mě u srdce. Ale proč? Však... Prostě jel domů... 

Dveře od pokoje sem zase zavřel a šel opět dolů, kde jsem se na tu recepci zastavil. 

,,Zdravím, nebyl tady pan Tomlinson?" zeptal jsem se recepční. 

,,Dobrý den, ano byl. Vrátil mi kartu od pokoje a řekl, že jde na procházku. No, nevypadal moc na to, že se chce vrátit," odpověděla mi a já s tichým 'díky' se vydal zpět na pokoj, kde jsem spadl do postele a chtěl Louisovi napsat, kde je. Ale viděl jsem tu fotku na Instagramu, která mi vše vysvětlila.

 Ale viděl jsem tu fotku na Instagramu, která mi vše vysvětlila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

'Bolí to'

Bylo mi hned jasné, že nešel na procházku a že nejspíše letí domů, když si sbalil své věci...


______

Vykopala jsem si hrob? :))) E. 

Děkuju moc všem <3

We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat