Když kolem mě prošla ta ženská, s kterou Harry byl, myslel jsem si, že se pobliju. Byla to nějaká hnědovláska a vypadala, že každou noc spí s někým jiným.
Nevím proč byl ve mě vztek. Proč mě tolik štvalo to, že Harry byl s nějakou ženskou. Na netu jsem viděl ty fotky, jak se spolu líbali a vypadalo to, že se to Haroldovi líbilo.
Ale však.. Co? Já nejsem gay. A tohle mě ujistilo v tom, že Harry taky ne.
No jen aby, pánové...
Otevřel jsem dveře od pokoje a viděl Harryho na posteli, který si nejspíše ani nevšimnul, že jsem vešel dovnitř. Pravda, byl asi unavený... Tak jsem ho nechal ať si spí a roztáhl se na gauči.
Chvíli jsem se na něj díval jak spí... Byl tak strašně moc roztomilý...
Sakra, co to melu?
Najednou mě napadlo, že by jsem toho mohl využít. Vytáhl jsem z kapsy mobil, vyfotil si Harryho a hned to dal na Instagram.
'Říkal jsem mu, že přijedu... Ale usnul... Btw. Tohle je odplata'
Odplata za co?
No za to, že usnul!
Jelikož byl večer a já byl docela unavený z cesty, tak jsem si chtěl dát šlofíka... Ale nevěděl jsem, jestli si lehnout k Harrymu nebo zůstat tady na gauči.
Mezitím, co jsem si sundával věci, jsem přemýšlel a rozhodl se, že si lehnu k němu. Přeci jen, už jsme tak jednou spali.
Lehl jsem si k němu a přikryl se peřinou. Doufal jsem, že si mě k sobě třeba přitáhne... Bože, na co to zase myslím? Vždyť já nejsem gay!
Celou noc jsem nemohl usnout, protože v UK by právě teď bylo dopoledne. Po pár hodinách převalování jsem to vzal a jen si lehl a koukal ven z okna... A přemýšlel.
Co když jsem doopravdy gay? Co když mě Harry chce? Ale to je blbost, však tu byla ta holka... Ale co kdyby mě on chtěl? Souhlasil by jsem s tím a nechal se? Asi jo... Nebo ne? Je krásný... Začal se chovat hezky, ale pouze ke mě... Jinak je pořád namyšlený... I já jsem se změnil a trochu víc se mu otevřel...
S těmito myšlenkami jsem usnul a spal, dokud se kolem mě neobmotala Harryho obrovská ruka.
,,Harry, ale já nejsem ta holka, co jsi tu měl," řekl jsem rozespalým hlasem. Otevřel jsem oči a všiml si, že venku je už světlo.
,,Já vím, Lou," řekl a mě začalo příjemně hřát u srdce. Docela se mi líbilo, co právě teď prožívám.
Tento překrásný moment přerušilo to, když se jeho packa sesunula z mého těla. Tiše jsem zakňučel a otočil se na Harryho, který se mi zadíval do očí. Vypadalo to, že chce něco říct. Chvíli si mě prohlížel a vypadal jako zamilovaná puberťačka. Už otevíral pusu a já myslel, že řekne něco ve smyslu 'mám tě rád'.
,,Musím čůrat," řekl se smíchem a sedl si.
,,Tyvole, Harry," vypískl jsem a začal se smát taky, no pak jsem hrál uraženého.
,,Copak, už sis myslel, že ti řeknu něco hezkého?" zeptal se.
,,Ne, na to máš tu svojí..." Řekl jsem uraženým hlasem a přidal do toho trochu sarkazmu.
,,Tu svojí? Však já nikoho nemám, Lou," křikl na mě mezitím, co si myl ruce.
,,No to jsem viděl ty fotky... A to jak odsud vyletěla..."
,,Ale notak, Lou... Musel jsem si trochu užít," řekl a zpátky si lehl do postele, přičemž si opět obmotal ruku kolem mého těla.
Bylo těžké na to nijak nereagovat a hrát uraženého.
,,Lou?" zeptal se.
,,Hmmm," zabručel jsem a bylo to to jediné, co jsem byl schopný ze sebe vydat. Přetočil si mě směrem k sobě tak, že jsem se mu opět díval do očí.
,,Ty žárlíš?" zeptal se mě a ukázal jeho krásné ďolíčky.
Začal jsem se červenat a zakroutil hlavou na nesouhlas. Ale přitom... Ano, já jsem žárlil.
,,Nemáš proč, Lou. Je to kamarádka a chtěla s něčím pomoct," řekl a pohladil mě po vlasech, kde mi dal pusu a vstal. Šel do koupelny se slovy 'přidáš se?', ale já odmítl, protože jsem prostě moc stydlivý.
Že by přeci jen byl gay?
Když už jsem byl i já připravený, rozhodli jsme se jít na snídani do jedné malé kavárny.
Po cestě jsme se vyfotili a Harry to přidal na Instagram. Docela nás bavilo vidět ty reakce lidí.
Jedli jsme svoje snídaně a docela se bavili, dokud dovnitř nevpadla tuna fanoušků a novinářů, kteří křičeli Harryho jméno.
,,Lou? Padáme," řekl Harry a táhl mě zadním východem pryč.
A pak jsem uviděl tu tvář, kterou jsem z celého srdce nenáviděl...
---
Tak, dneska druhý díl, ale nezvykejte si na to! 😀 Taky prosím ignorujte to, že má Harry někde krátké a někde dlouhé vlasy, děkuju❤️ E.
ČTEŠ
We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]
FanfictionLouis Tomlinson, 23 letý fotbalista, který hraje za svůj úspěšný a slavný tým v Doncasteru. Harry Styles, 21 letý model, známý po celém světě. Že by je náhoda přivedla k sobě? 24.5. #153 FF 28.5. #132 FF 29.5. #128 FF 30.5. #108 FF 31.5. #107 FF ...