XXXIV - KONEC 1/2

3.3K 241 50
                                    

Louis byl u svojí kamarádky, May. Byl si 100% jistý, že tam ho Harry nenajde, ne dokud mu to sám neřekne. Od jeho příjezdu k May uběhly dva dny a byl rád, že tam je. Maya moc dobře věděla, čím si Louis prochází a tak ho poklidně nechala sedět na gauči s flaškou whiskey. Starala se o malou, protože to bylo to jediné, na čem Louisovi právě záleželo. Bylo mu jedno jak dopadne on, hlavně že o malou bude dobře postaráno. 

Harry seděl doma. Z gauče se nepohl od té doby co přišel, ikdyž si myslel, že hned vyrazí na letiště. Jenže to mu přišlo hned zbytečné, protože nevěděl, kam má jet či letět. Nevěděl, jak daleko je od Louise. A přitom, to až tak daleko nebylo... Jeho kamarádka May, u které byl, bydlela v Irsku, ale to nemohl tušit. 

Harry neměl odvahu na to, aby Louisovi volal či psal, ale byl tak moc zoufalý, že se nakonec rozhodl mu aspoň SMS. Jenže bohužel, i po pár hodinách mu nepřicházela žádná odpověď... 

Louis tu SMS viděl, chtěl odpovědět, ale May mu to zakázala. Alespoň pro teď, ať si Harry pořádně uvědomí co udělal! Protože podvést Louise rozhodně nebyla správná věc! May byla snad na Harryho naštvaná ještě víc, než Louis. A to už bylo co říct. Prozatím mu zabavila telefon a starala se stále o malou Emily, která již byla připravená je spánku. 

Harry z toho všeho stresu a zpytování svědomí nemohl ani usnout. Pořád myslel na to, co udělal... Jak to mohl udělat? Proč to udělal? Pořád a neustále se mu v hlavě opakovala ta scéna. Jak si nemohl všimnout že to někdo natáčí? Určitě to celé bylo nahrané a Tom o tom celou dobu věděl! Určitě chtěl, aby to tak dopadlo! Chtěl mu rozvrátit celou rodinu!

Malá Emily již pokojně spala v pokoji. Chudák malá, pořádně si neuvědomovala co se děje ale i tak byla pořádně unavená.

,,Lou? Jak na tom jsi?" optala se May.

,,Já sám ani nevím... Chci ho ještě někdy vidět? Chci s ním být? Chápu, proč to udělal... Nestačím mu. Jsem troska," rozplakal se Louis. Slzy mu tekly po tvářích a nevěděl, jak to zastavit. 

,,Lou, nejsi. Je to jeho chyba, že to udělal. Jsi dokonalý a zasloužíš si někoho lepšího!" křikla na něj, až se zlekla ona sama, že probudila malou. 

,,Nejsem a nezasloužím! Chci Harryho..." Šeptl.

,,No tak vidíš, víš co chceš. Pokud to opravdu tak cítíš," natáhla k němu ruku s telefonem, ,,pošli mu adresu, ať klidně přiletí. O malou se postarám a vy si to můžete vyříkat. Ale varuju tě! NE-SNÁ-ŠÍM HO!" a podívala se na něj vražedným pohledem. Louis telefon přijal a konečně se aspoň trochu usmál. 

,,V příloze máš adresu. Pokud chceš, přileť. Pokud ne, nech mě být." Jednoduchou SMS odeslal a teď nezbývalo nic jiného než čekat, zda se objeví, nebo ne. 


____

Předposlední díl, pak už to ukončíme. ♥ Jak myslíte, že to dopadne? Přiletí, nebo ne? :O E. ♥

We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat