Louis' pov
Ráno, když jsem se sám probudil, otevřel jsem twitter a první co uviděl byl článek opět o mě a Harrym.'Co se děje mezi Harrym Stylesem a Louisem Tomlinsonem?'
Článek byl zase o tom, kdo jsem, co Harry dělá na našich trenalech atd... A navíc tohle bylo poprvé, co se zmínili i o 'Larrym Stylinsonovi'.
Jelikož jsem dneska měl volný den a nemusel jsem nikam jít, rozplácl jsem se dole v obýváku na mém bílém gauči a zapl televizi. Díval jsem se na nějaký fotbalový zápas, který jsem po chvíli přestal vnímat, jelikož mi napsal Harold.
Ani nevím, proč jsem s tím souhlasil. Bylo to, jako kdyby mou mysl něco ovládlo...Začal jsem se po 15ti minutách pomalu chystat a pak vyšel. Po cestě se mi párkrát stalo, že mě někdo poznal a chtěl se semnou vyfotit, byl to úžasný pocit vědět, že kolem vás jsou lidi, kteří vás podporují!
Vešel jsem dovnitř kavárny a uviděl skupinku lidí, kteří byli v rohu místnosti. Přišel jsem kousek blíž k nim a viděl Harryho, jak se s nimi fotí a podepisuje jim jejich podpisové kartičky s jeho vlastní fotkou.
Chvíli jsem se jen tak na něj díval... Choval se úplně jinak, než semnou. Byl tak...hodný...ochotný...
Mé zamilované pohledy přerušil až jeden chlapeček, který ke mě přiběhl a pevně mi stiskl ruku.
,,Louisi, Louisi! Já tě znám! Jsi můj velký hrdina!" křikl na mě a mi se na obličeji vytvořil jeden z největších úsměvů, který jsem kdy měl.
Malého chlapečka jsem objal a udělal si s ním fotku. Pak jsem přešel k Harrymu a jeho fanouškům, kteří už pomalu odcházeli. Byl jsem celkem rád, že si mě nevšimli a mysleli si, že jsem jenom nějaký další fanda.
Harry se na mě sice hezky usmál, ale pak mě opět stihl naštvat. Proč se semnou musí chovat tak hrozně? Proč ke mě není hezký? Jak chce... Budu na něj takový, jaký on na mě.
,,Ahoj prcku," řekl a já myslel, že mu vlepím. Ale to bych mu neudělal, nikdy bych mu nic neudělal s jeho krásným obličejem.
,,Nazdar," řekl jsem a překřížil si ruce na hrudi a protočil oči.
Harry mě chytl a řekl: ,,To už nikdy nedělej...To s těma očima."
Pročpak, Harryho to štvalo?
,,Fajn," šeptl jsem a znova jsem protočil oči. Za to jsem si vysloužil naštvaný pohled.
Sedli jsme si k jednomu stolku do rohu tak, aby nás moc lidí nevidělo. Sice nám bylo jasné, že za chvíli budeme muset jít, protože Harry se tu fotil a fotky se dostanou hned ven. Jediná nevýhoda slávy.
Harry's pov
,,Tak Lewisi... Proč ještě hraješ za Doncaster? Když jsi tak ... dobrý?" zeptal jsem se a moc dobře jsem věděl odpověď.
,,Tak zaprvé... Harolde. Nejsem Lewis, ale Louis. A zadruhé, hraju za Donny protože jsem tady začínal a nikdy bych neopustil můj tým. Kluci jsou skvělí a mám je rád." Opět protočil oči a já myslel že vybouchnu...
,,Nech toho!" křikl jsem ale ne moc nahlas.
,,Čeho?"
,,To s těma očima!"
Proč mi to vadí? Když to udělá, mám chuť ho ojet o nejbližší stůl a naplácat mu... Má kurva sexy tělo.
,,No jo," řekl a tentokrát to neudělal ikdyž jsem čekal, že to udělá.
Po asi 10ti minutách jsme se rozhodli jít k němu domů, jelikož bydlel sám a u mě na hotelu bylo ještě pár lidí.
Vyšli jsme s kavárny a ihned jsem viděl všechny ty paparazzi, kteří nás fotili.
,,Směj se," pošeptal jsem Louisovi a jako by to už měl nacvičené. Jeho smích vypadal jako pravý.
,,Myslíš, že bychom si měli něco tajně šeptat? Aby jsme zavařili hlavičky novinářům," pošeptal mi Louis zpět a já jen kývl a šeptal mu nějaké blbosti dál.
,,Chyť mě kolem pasu," řekl a já tak udělal.
Měl jsem malý problém v trenkách, protože jsem mu omylem sjel i na zadek.
Oops.
---
Zdravím, jsem tady s novým dílem!
Názory? :)
Hvězdičky potěší! ❤️ E.
ČTEŠ
We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]
FanfictionLouis Tomlinson, 23 letý fotbalista, který hraje za svůj úspěšný a slavný tým v Doncasteru. Harry Styles, 21 letý model, známý po celém světě. Že by je náhoda přivedla k sobě? 24.5. #153 FF 28.5. #132 FF 29.5. #128 FF 30.5. #108 FF 31.5. #107 FF ...