Dostali jsme se do pokoje, kde mě Harry hodil do postele svlékl ze mě trenky. Moje tělo toužilo po jeho dotecích čím dál víc, můj penis potřeboval něco těsného kolem sebe a moje rty potřebovaly ty jeho.
Opět jsem si ho přitáhl do polibku a začal se s nim zuřivě líbat. Jeho rozkrok se začal otírat o ten můj a já myslel že zešílím. Potřeboval jsem víc.
Harry přejel jazykem k mému krku a začal dělat poměrně velké značky. Jel od ucha až po klíční kost a když mi skousl kůži, bolestně jsem sykl ale stálo to zato.
Vadilo mi, že on má na sobě trenky a proto jsem se od něj odtáhl a když jsem párkrát přejel po jeho tvrdém a vlhkém rozkroku, sundal jsem mu je.
V životě jsem nikdy neviděl tak obrovský penis. Chvíli jsem se na něj jen tak koukal a pak cítil, jak mi Harryho ruka zezadu strká rovnou dva prsty do mé dírky. Lehl jsem si zpět na záda a roztáhl nohy. Cítil jsem se jako nějaká nadržená puberťačka, která to chtěla udělat od svého učitele. Harry začal ve mě kroužit jeho prsty a později přidal i třetí prst, přičemž jsem vzdechl slastí, když narazil na moje citlivé místečko.
,,Ty jsi asi hodně nedočkavý, co?" řekl slastně Harry.
,,Proč myslíš?" odpověděl jsem mu a prohnul se v zádech, protože opět přirazil a to místečko.
,,Takhle roztahovat nohy... To dělají jenom děvky," řekl.
Posadil jsem se s jeho prsty uvnitř mě a odpověděl mu: ,,Tak mě ošukej jako levnou děvku."
Ani jsem to nestihl dopovědět a už jsem opět ležel a Harry se tyčil nademnou. Jeho prsty opustily můj zadek a já cítil jeho penis u mého vstupu.
,,Kdyby něco bolelo nebo se ti to nelíbilo tak mi... neříkej nic, chtěl jsi to jako děvka, máš to mít," šeptl mi kurva sexy do ucha a já omotal kolem něj moje nohy aby se do mě lépe dostal.
,,Už dělej," řekl jsem a rychle se nadechl, když do mě poprvé vsunul. Bylo mi jasné, že by hned ze začátku nebude hrubý.
,,V pohodě?" zeptal se mě a já přikývl.
Začal do mě rychleji a tvrději přirážet a já poprvé za dlouhou cítil něco dokonalého. Sice to chvíli bolelo, ale po chvíli to bylo v pohodě.
Otevřel jsem oči a podíval se na Harryho, který přirážel hodně rychle a tvrdě. Jeho čelo a vlasy byly obklopené kapičkami potu. Vypadal u toho jako anděl, kterého jsem tak dlouho potřeboval.
,,Kurva Harry, tohle je tak boží," řekl jsem zadýchaně a cítil, že za chvíli budu.
Harry se podepřel rukama vedle mé hlavy a mezi každým slovem udělal jeden tvrdý, hodně tvrdý příraz a já myslel, že mě do roztrhne.
,,Jsi-tak-úzký-ty-děvko," poslední slovo vykřikl a já ucítil, jak mě naplnila teplá tekutina.
Já ale potřeboval víc, chtěl jsem víc. Harry se ze mě sesunul na vedlejší polovinu postele a si začal rukou přejíždět po mé -teď už docela bolestivé- erekci. Harry si toho pravděpodobně všiml a ruku mi dal pryč, když ji nahradil svými ústy.
Ruce jsem zapletl do jeho vlasů a cítil jeho zoubky na mém penisu, které se pohybovaly rychle nahoru a dolu. V mém penisu škublo, Harry okamžitě přestal přejíždět a nasál mou špičku. Udělal jsem se do jeho krásných úst a Harold vše poslušně spolkl.
Hlavu mi položil na břicho a spokojeně jsme vydechovali. Po chvíli si Harry sedl a vzal telefon z nočního stolku, hlavu mi natočil na bok a vyfotil si teď už krásně vybarvené modřinky na mém krku.
Za chvíli mi přišlo oznámení na Instagramu, že Harry přidal novou fotku. Ano, měl jsem u něj zaplé upozornění! No a co...
'není to moje chyba'
Jak jako není to jeho chyba?
To teda je jeho chyba!
Neodpustil jsem si to a odepsal mu...
To budou zase články...
Chvíli jsme ještě leželi přitisknutí na sobě dokud někdo nezazvonil. A sakra.
____
Ahoj, omlouvám se, pokud tam jsou nějaké chyby a celkově... Moc tyhle scény psát neumím.. :D Takže pardon... :D
E.
ČTEŠ
We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]
FanfictionLouis Tomlinson, 23 letý fotbalista, který hraje za svůj úspěšný a slavný tým v Doncasteru. Harry Styles, 21 letý model, známý po celém světě. Že by je náhoda přivedla k sobě? 24.5. #153 FF 28.5. #132 FF 29.5. #128 FF 30.5. #108 FF 31.5. #107 FF ...