HARRY
Mou první zastávkou byla postel, kde jsem se měl v plánu jen 'pomazlit', pak... No jen čti dál.
Pohodil jsem Louise na postel a byl dominantně nad ním. Pomalu a líně jsem se s ním začal líbat a rukou mu zajel pod tričko, které jsem následně přetáhl přes jeho hlavu. Začínal jsem být více nažhavený a proto jsem naše polibky prohloubil a byl více dravější. Mou pánví jsem se pohyboval proti jeho.
,,Oh bože, Harry," dostalo se z Louise, když jsem mu rukou zajel pod kalhoty a pomalu mu je svlékal. Nechtěl jsem, aby se on cítil nepříjemně a proto si sundal kalhoty i já. Právě teď jsme oba dva byli pouze v trenkách a naše chlouby byly v pozoru.
,,Fajn, opři se o tuto skříň," nakázal jsem mu a svlékl si i trenky.
Louisův dech se zrychlil, když jsem ho chytl za vlasy a pomalu ho pokládal břichem na studenou skříňku. Levou rukou jsem mu dal do trenek a začal si hrát s jeho kamarádem, který byl hodně tvrdý, ale pořád ne tak moc jako můj penis.
Začal jsem mu dávat pusu na každý obratel a pomalu sjížděl k jeho krásně vypracovanému a zaoblenému zadečku. Když jsem se tam dostal, zahákl jsem dva prsty a stáhl mu je dolů a s jeho spoluprací je sundal úplně.
,,Harry, prosím," zaškemral a dal ruce za sebe. Nevím, co tím chtěl dokázat, ale mě to jedině pomohlo ho ještě více nažhavit.
Chytil jsem jeho ruce a dal je opět na své místo - nad něj. ,,Nebudeš ty ruce dávat dolů, necháš je poslušně tady, ano?" přikázal jsem mu šeptem do jeho ouška a pánví narazil tvrdě na jeho zadeček. Z jeho úst se mi dostalo jemných vzdechů.
Vzal jsem si lubrikant a dal si ho na své tři prsty. Studenou a hustou tekutinu jsem rozetřel po jeho krásném růžovém vstupu a cítil jsem, jak se jeho tělo zatíná.
Jeden prstíček pro něj už nic není, jelikož si pomalu začíná zvykat na mou délku a širokost, proto jsem přidal hned druhý. Kroutil jsem s nimi do všech směrů a myslel si, že to pro něj něco bude, ale byl připravený hned na tři prsty.
Proto jsem na nic nečekal a přidal i třetí prst na pravé ruce. S levou rukou jsem si hrál s jeho varlaty. Jemně jsem je mačkal a různě s nimi hýbal.
,,Prosím," pošeptal ale já to i přesto slyšel.
,,O co prosíš?" zeptal jsem se ho a pokračoval jsem v mé práci a Louis se přirazil na mé prsty. Bylo poznat, že chce více. Já sám jsem měl problém s udržením se. Chtěl jsem ho něho zasunout a přirážet!
,,Tam... Tam do toho místečka!" křikl a pomalu zarýval prsty do dřevěné skříňky.
,,A kouzelné slovíčko?" optal jsem se a vytáhl z něj prsty. Bylo mi jasné, že on to bude vědět.
,,Daddy, prosím."
To už jsem se neudržel a doslova do něj můj penis vrazil. Na nic jsem nečekal a začal přirážet jako kdyby to byl můj poslední sex v životě. Louisova hlava spadla na desku a propínal se v zádech tak, aby mi udělal lepší přístup k jeho zadečku.
,,Tam Daddy, tam!" křikl přes celou místnost a mě bylo celkem líto všech sousedů.
Moje přírazy se staly silnějšími a rychlejšími. Měl jsem v plánu mu dneska natrhnout prdel.
____
Je to zatím dobrý? :P
btw. 15 z vás má možnost si mě přidat na snapchatu (pošlete mi jméno do zpráv nebo tady do komentu) a já vás přidám do skupiny a budu vám tam posílat takové malé spoilery 3:) E.
ČTEŠ
We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]
FanfictionLouis Tomlinson, 23 letý fotbalista, který hraje za svůj úspěšný a slavný tým v Doncasteru. Harry Styles, 21 letý model, známý po celém světě. Že by je náhoda přivedla k sobě? 24.5. #153 FF 28.5. #132 FF 29.5. #128 FF 30.5. #108 FF 31.5. #107 FF ...