XXX

4K 254 27
                                    

HARRY

,,Myslíš si Louisi, že jsi byl hodný chlapec?" optal jsem se ho, když jsme vycházeli z kina. Poté, co jsem mu krásně potříkal obličej, rozhodl jsem se ho trochu trápit. Nebudu ho hned šukat, rozhodně ne tady. Hezky ať si počká na doma.

Bylo něco málo před půnocí a dojeli jsme domů. Megan se nakonec rozhodla, že u nás nebude spát a šla domů, za čož jsem byl zajisté rád. Malá Emily už pár hodin spinkala ve svém pořádně růžovém pokojíčku a my se mohli vrhnout na věc.

Louis se rozhodl se jít osprchovat a já jsem ho v tom rozhodně nechtěl nechat, takže jsem se po nějaké chvíli vplížil do koupelny a následně za ním do sprchy. Sice se trošku lekl, ale když zjistil že to jsem já, opět se uklidnil.

,,Umyju tě, hmm?" natáhl jsem se pro sprchový gel, který jsem si nanesl na ruku a následně i na Louisovy záda. Dělal jsem malé, ale zato jistě příjemné kroužky a pomalu směřoval dolů.

Umýval jsem jeho zadek a druhou rukou mu ho jemně mačkal. Lou se musel rukami opřít o zeď, protože mu to zcela jistě dělalo dobře. Moc dobře věděl, co bude následovat a vůbec se tomu nebránil.

Otočil jsem si ho a přitiskl ho jednou rukou ke zdi. Ledová plocha za ním způsobila jeho prohnutí v bocích, ale já ho hned opět přitiskl zpět. Umýval jsem mu jeho hruď, kdy při každé bradavce jsem se pozastavil a jemně ji zmáčkl. Přesunul jsem se k jeho bříšku a pak, konečně k jeho penisu.

Lou se mi díval do očí, věděl co přijde. Věděl, že teď ho tady ojedu, tvrdě a opravdu mi bude jedno, že ho to bude bolet.

Začal jsem mu přejíždět po penisu. Nahoru, dolů, Klekl jsem si a vzal si ho do pusy. Ale rozhodně jsem nechtěl, aby se udělal už teď, do mojí pusy. Opět jsem vstal a vyzvedl ho do vzduchu. On sám věděl, co dělat a proto obmohal jeho malinké nohy kolem mého těla a ruce spojil za mým krkem.

Sám jsem byl strašně moc nadržený a nemohl už na nic čekat, proto jsem vzal svůj penis a pomalu se dostával do Louise. Jeho hlava mi spadla na rameno a chvíli jsem počkal, než si na mou délku zvykne. I po těch pár letech na to nebyl zvyklý a popravdě? Nevadilo mi to. Pokaždé to bylo neuvěřitelně příjemné, protože mít kolem sebe něco tak úzkého je prostě k nedoplacení.

Začal jsem se v něm pomalu pohybovat, tam a zpátky. Už z těchto pohybů mi Louis vzdychal do ucha a mě to přivádělo do toho překrásného ráje, který jsem s ním vždy prožíval. Kroutil jsem pánví a přidával na tempu, bylo mi jasné, že on i já potřebujeme více. Byl bych blázen, kdyby jsem to nechal u jen tak pomalého tempa.

Měl jsem náladu na to, abych ho roztrhal. Byl tak neuvěřitelně sexy, že jsem už ani nebral ohledy na to, jestli ho to bolí nebo jestli se mu to líbí. Zkrátka, přidal jsem na tempu a přirážel jako kdyby mi šlo o život.

Celým domem se rozeznívaly zvuky vzdechů nás obou, chvílema jsem se i bál, že to probudí malou, ale to se nestalo. Louis se začal chovat jako malá děvka, která touží po každičkém kousku penisu v sobě. Blížili jsme se oba dva k vrcholu, Louisovo tělo stále naráželo do té ledové plochy za ním a zároveň si hrál se s svým penisem, ve kterém již škubalo.

S vyvrcholením obou jsme se ještě rychle osprchovali, zkotrolovali Emily a šli spát. Podíval jsem se na telefon a měl jsem tam jednu zajímavou nabídku.


Ahoj, doufám, že se vám dnešní díl líbil. Je to jeden z posledních a proto bych byla ráda, kdyby jste těm posledním pár dílům dali ještě šanci. :) E. <3


We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat