III

7.7K 441 216
                                    

Zastavil jsem na krajici a otevřel twitter, kde bylo plno fotek mě a Harryho, něco jako ty noviny. Můj twitter opět měl ten samý problém, začalo mě sledovat strašně moc lidí, ještě víc, než na Instagramu. Panebože, tohle je šílené. Ale musel jsem si rýpnout, jinak bych to nebyl já, proto jsem napsal tweet.

Dokonce jsem měl už i ověřený účet, no paráda

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dokonce jsem měl už i ověřený účet, no paráda.

Popravdě? Nevím co si myslet. Harry je neskutečně namyšlený a zazobaný člověk, ale za to je neskutečně krásný.
No co, to chlap o chlapovi říct může aniž by po něm jel, ne?

Dojel jsem do cílové stanice a všiml si, že i přesto, že jsem byl natankovat jsem tu byl první. Vešel jsem do šatny a Harry tu seděl, sám. Divné.

,,No ahoj, ty hvězdo." Řekl Harold a trochu se mi podlomily kolena pod jeho chraplavým hlasem. Nejsi gay, Louisi.
,,No nazdar," řekl jsem neuvěřitelně hnusně, hodil tašku na lavičku vedle něj a začal se převlíkat do oblečení, které mám na trénink.

,,Mohl by jsi jít pryč? Nebo se aspoň otočit?" zeptal jsem se slušně. Harry se ale jen natočil víc ke mě a usmál se.

,,Ne," řekl klidným hlasem.

Jediná věc, co fakt nemám rád, je převlíkání před cizíma. Na kluky z týmu jsem si už zvyknul, ale Harry? To je něco jiného. Vždy mi každý vyčte moje hubené břicho a celkově to, jak jsem vychrtlý.

,,Fajn..." Řekl jsem a sundal si tričko.

,,Páni... Ty seš hubený...." A je to tady, dík moc za info, Stylesi.

,,Neříkej," řekl jsem.

,,Proč nejíš?"
Popravdě? Jsem ten největší žrout!

,,Kdo říkal, že nejím?" zeptal jsem se a podíval se na něj.

,,Tvoje postava?" řekl s tím hnusným otazníkem na konci.

,,Ježiši no dobré, díky že jsi mě informoval o tom že jsem malý a hubený, bez tebe bych to neveděl!" křkl jsem během toho, co jsem si sundával kalhoty a měnil je za kraťasy.

Jeho oči ale zůstaly na mém zadku.

,,Halo, Harolde, vnímej mé oči a ne můj zadek!"

Potřásl hlavou a podíval se na mě, se slinou u pusy.

,,Hele pojďme se ještě vyfotit, celkem mě baví číst ty články a vidět fanoušky, co vyšilujou..." Řekl Harry a já s nafučeným obličejem musel souhlasit. Abych byl upřímný, taky mě to docela bavilo.

,,Dobře, ale nemám tě rád." Řekl jsem.

Harry hned fotku dal na Instagram a během pár sekund jsem myslel, že mi exploduje jak Insta, tak i Twitter, protože to dal i tam.

We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat