LOUIS
Vše kolem mě se najednou zpomalilo. Koukal jsem se kolem sebe a viděl kluky s konfetami v ruce, jak je házejí kolem nás, fotoaparáty fotící tento okamžik a fanoušky, kteří jásají.
V tom šoku, který právě prožívám mám překryté ústa rukama a slzy mi vytékají pomalu z očí. Jediné, na co se právě dokážu soustředit je můj krásný Harry, který právě klečí předemnou.
Vše se opět vrátí do normálu a já jsem zase přítomen v realitě. Jediné, na co se zmůžu je vykřiknout, opravdu hodně nahlas: ,,ANO!"
S prstenem na mém prsteníčku, který je opravdu krásný se vrhám Harrymu kolem krku.
V mém životě není momentálně nic důležitějšího, než on. Jsem tak šťastný, že můžu mít právě Harryho. Ikdyž jsme měli nějaké problémy a neshody, vše se vyřešilo a my jsme konečně spolu.
No jen kdyby jsi věděl, Lou...
---
Již převlečený a osprchovaný nastupuju do auta, tedy limuzíny, kterou objednal Harry a veze nás ke mě domů.
HARRY
Po celém internetu se začaly přidávat fotky Louise z dneška a pak i z toho, jak jsem ho požádal. Ale přidal jsem pouze tu s Louisem na IG.
'Těsně před tím, než řekl ANO.'
No každopádně, dnešní večer určitě nebude končit jen tak. Mám připravený i jiný program, který jsem si jistý, že se mu bude líbit.
Pět věcí, které Louis bezpochybně miluje - růže, nutellu, jahody, cigarety a MĚ.
Do našeho, ano již našeho domu jsem pustil jednoho z mých kamarádů, který mi tam připravil menší překvapení pro Louiho.
Udělal cestičku z okvětních lístků, podobně jako minule s tím rozdílem, že k tomu jsou i svíčky. Vedou od hlavních dveří až nahoru do parta po schodech, do ložnice. Všude kolem postele jsou i trochu rozházené cigarety.
Momentálně vedu Louiho touto cestičkou, ale když uvidí ty schody, jistě si je musí vyfotit.
'Miluju tě, Harry. Dobrou noc všem! My jdeme pokračovat'
LOUIS
Myslel jsem si, že to bude něco jako minule. Že mě opět hodí na postel, sváže ruce a potře mě nutellou - neříkám, že se mi to nelíbilo, bylo to opravdu super ale to co udělal teď?
Vejdeme do ložnice a první co vidím je postel obsypaná okvětními lístky růže a svíčky. No pak tady byl ale stůl, na kterém bylo položeno deset nutell vyložených do pyramidy.
,,Tohle máš na mlsaní," pošeptá mi Harry do ouška a mě naskočí husina po celém těle. ,,Ale to máš, když nebudu doma," pošeptá do druhého a jemně mi skousne lalůček. ,,A víš kdo je teď doma?" zeptá se a vysvleče mi tričko. ,,Já," odpoví si sám a sundá tričko i sobě. Vzájemně po sobě šmatláme rukama a dotýkáme se, tak aby nám to bylo co nejpříjemnější.
,,A jak to bude dneska probíhat?" optám se ho svůdným hlasem a čekám, co z něj vypadne. Je mi jasné, že tohle nebude jen tak nějaká noc. Určitě vymyslel něco speciálního, nikdy by to nenechal jen tak.
,,No... Buď tě ošukám o tuhle zeď," poukáže na bílou zeď vedle nás, ,,nebo tě pohodím na postel a svážu ti ruce i nohy," zmáčkne mi zadek, ,,a nebo se mi ohneš o tuto krásnou skříň a já z tebe vyšukám duši?" zeptá se a já nevím, jak odpovědět.
,,Co takhle všechny tři?" napadne mě.
----
Přijde mi, že už nepíšu tak dobře takže se vám omlouvám. :( Děkuju za umístění ve FF na čísle 20! <3 E.
ČTEŠ
We meet by accident. - Larry Stylinson CZ [DOKONČENO]
FanfictionLouis Tomlinson, 23 letý fotbalista, který hraje za svůj úspěšný a slavný tým v Doncasteru. Harry Styles, 21 letý model, známý po celém světě. Že by je náhoda přivedla k sobě? 24.5. #153 FF 28.5. #132 FF 29.5. #128 FF 30.5. #108 FF 31.5. #107 FF ...