"Sen de iç!" Karanlık ve dar olan mekanı dolduran yüksek sesle yüzümü buruşturup ona biraz daha yaklaştım. Bana sürekli bir şeyler söylüyordu ama anlayamıyordum. Zaten içim sıkılmaya başlamıştı. "Anlamadım?" Elindeki sarı tondaki içeceği bana doğru salladı. "Sen de içsene, bunun içinde çok az alkol var. Sarhoş olmazsın." Burnuma dolan şurupsu koku ile kendimi geri çekip kafamı salladım. Normalde olsa iki yudum içerdim ama şuanda midem iyi değildi. Buraya da plansız geldiğimiz için yemek yemeye fırsat bulamamıştım. "Çok durgunsun. Sen böyleyken ben eğlenemiyorum." Gözlerimi devirip ona yaklaştım.
"Benimle ne ilgisi var? Eğlen sen!" O da benim gibi gözlerini devirip arkadaşıyla bağırarak şarkıya eşlik etmeye başladılar. Bende masaya kollarımı koyup ritm tutturdum. Ortada dans edip çıldıranlar, Pelin gibi bağıranlar, sevgilisiyle oynaşanlar, içeride herkes oyalanacak bir şey bulmuşken ben sıkıntıdan patlıyordum.
Yanaklarıma hava doldurup dans edenlere baktım. Kafayı bulanlar ilginç ilginç dans figürleri yaparken hala ayık olanlar onların kollarını zapt etmeye çalışıyordu. Bir sürü insanın birbirine yapışık bir şekilde dans etmesi beni çok rahatsız etmişti. İğrenç diye geçirdim içimden.
Sıkıntıyla, izlemek için başka bir şey aramaya başladım. Ben bakışlarımı çektiğim sırada o gürültülü müzik bir anda kesilmişti ve sanki kulaklarımdaki baskı azalmıştı. Derin bir nefes verip yüksek platformdaki kulaklıklı adama baktım. Gözlerini bilgisayardan çekip mikrofonu aldı ve gür bir sesle bağırdı. "Evet beyler bayanlar! Sadece bir seferliğine ritmi düşüreceğiz ve sevgililer için bir şarkı açacağız." Adam mikrofonu bırakıp bilgisayara döndüğü sırada Pelin'e baktım.
"Bir barda böyle bir şey yapılabiliyor mu?" Bilmiyorum anlamında omuzları yukarı çekip o da merakla beklemeye başlamıştı. İçeride ki sessizlik az sonra slow bir müzikle kesildi ve herkes yavaş yavaş sevgilisiyle piste çıkmaya başladı. "Canı sıkılanlar üzülmesin, az sonra eğlenceye devam edeceğiz. Çok yakın bir arkadaşımın sevgilisiyle yıl dönümleri olduğu için onlara böyle bir hediye vermek istedim. Umarım mutlu olursunuz!" Dj bunu dedikten sonra sesi yükseltti ve oturdu. Gülümseyerek Pelin'e baktım. Onun da çok hoşuna gitmiş olacak ki kedi gibi mırıldandı.
Bu çiftin kim olduğunu merak ederken üzerlerinde ışık olan çiftlere baktım. Az sonra bir alkış koptu ve dans edenler yavaş yavaş bir daire oluşturmaya başladılar. Merakla sağa sola sallanmaya başladım görmek için.
Biraz dikleşip ayağa kalkacaktım ki ortada birbirine sarılanları görünce yavaşça oturdum. Dudaklarım kendiliğinden aralanmış ve kurumuştu. Bu- bu nasıl olur?
Mert ve Aslı pistin ortasında birbirlerine sarılmış yavaş yavaş sallanıyorlardı. Herkes onlara gülümseyerek bakıyor ve fısıldaşıyorlardı. İçime oturan değişik duygu ile kafamı eğdim. "Onlar ayrıydı," diye mırıldanıp elimi göğsümün üstüne koydum. Mert onu bir saniye bile yanında istemezken nasıl oluyor da şimdi yıl dönümlerini kutluyorlardı? "Eylül, iyi misin?" Pelin omzuma dokunduğunda kafamı kaldırıp gülümsedim. "İyiyim, neden?" Kaşlarını çatıp bana yaklaştı. "Homofobiksin değil mi?" İki kızın yıl dönümlerini kutladıkları için böyle olduğumu düşünmüştü. Bir anda bu soruyu sorduğunda şaşkınca bir süre yüzüne bakakaldım. Şuanda içinde bulunduğum durum beni zora sokmuştu. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Ona en son homofobik olduğumu söylemiştim ama Mert ile yakınlaştığım zaman diliminde buna pişman olup silmiştim o düşünceyi kafamdan. Fakat şuanda bu soruya nasıl cevap vereceğimi bilemiyordum. Kısa süreliğine Mert ve Aslıya baktım ve ona döndüm. Benden cevap beklediğini belirtmek için kafasını salladı.
Başımı bir kez aşağı yukarı hareket ettirdim. "Evet, hepsinden nefret ediyorum!"
...
Yavaşça kolu aşağı indirip kapıyı açtım ve içeri girdim. Mert gelen ses ile kafasını kaldırıp bana baktı. "Sonunda gelebildin. Neredeydin?" Gülümseyerek beni izlerken ona cevap vermeden elimdekileri yatağın üzerine koydum. Onunla hiç bir şekilde konuşmak istemiyordum. Hatta yüzünü bile göresim yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2HEART (girlxgirl)
Genç KurguEşcinsel hikayesidir. Homofobik olanlar lütfen az ötede dursun. -25.01.2017- -14.11.2017-