Szklany Dom

2.8K 86 22
                                    


Zastanawiałeś się kiedyś, jak wiele błędów może popełnić jeden człowiek, by w końcu odnaleźć szczęście? Ja nigdy nad tym nie rozmyślałam. Postanowiłam iść na żywioł i przejść przez życie tak jak tego los zapragnie. Stanęłam przed wieloma wyborami i nie zawsze wybierałam tę lepszą opcję. Chwilami byłam zwyczajnie zaślepiona przez swoje ego. Czasami bywałam także głucha, a niekiedy po prostu głupia.

Teraz wiem już, że życie składa się przede wszystkim z wyborów oraz popełnianych przez nas błędów. Błądzenie jest ludzką rzeczą i tylko do nas należy decyzja, czy będziemy uczyć się z każdej minionej chwili.

Znajdziesz tu setki uczuć. Niekiedy skrajnych, nie zawsze pozytywnych. Będziesz mógł zajrzeć w głąb mej duszy.

Jeśli jesteś gotów, zrób pierwszy krok. Jeden z wielu, by móc przemierzyć wraz ze mną, moją drogę do szczęścia.

I pamiętaj, że gdzieś na świecie, czeka na ciebie, twój własny Szklany Dom...

---
Kochani! Jest to prolog do poprawionej wersji "Szklanego Domu". Stara wersja zostaje na moim profilu, przez sentymenty. Nie obiecuję jednak, że będzie to kontynuowane, ponieważ nie wiem ile osób postanowi zmierzyć się z tą historią ponownie lub pierwszy raz. Historia Anabell i Shane'a została nieco zmieniona, co zobaczycie już w pierwszym rozdziale. Czekam na opinie, żebym wiedziała czy mam w ogóle publikować kolejne rozdziały!

Buziaki! :*

Szklany Dom Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz