Njerezit jane bere per te bere gabime,por cuditerisht jo per t'i harruar.Ne nuk mund ti harrojme kurre ato ndonese i falim ata.Perpiqemi,stermundohemi,themi se edhe ti ben gabime ,por eshte e kote.Ne thjesht s'mundemi.Dhe ato gabime na vijne ne mendje kur syte e tu jane erresuar nga deshira per tu hakmarre.Dhe ti ben gabimin tjeter nga deshira per te bere dicka te mire.Dhe me pas vazhdon te besh gabime e gabime e gabime derisa s'arrin t'i ndash dot kush jane te gabuara apo te drejta.
Praktikisht kjo eshte jeta ime.Nje beteje brenda kokes sime per te gjetur rrugen me te drejte,qe asnje te mos lendohet.Por te gjithe e dime qe asgje s'mund te ece ne kete menyre.Nuk them se s'duhet te mendosh per te tjeret,por duhet te vesh veten tende ne radhe te pare.Te ndalosh se mbimenduari dhe t'i lesh gjerat te rrjedhin sic vijne.Pa i penguar.Keshtu thote mami im,por cdo gje eshte e thjeshte per te.
Shume veta me thone se i ngjaj babit.Karakteri im eshte shume i ngjashem me te tijin.Mendojme te dy shume per te gjithe,na pelqen te bejme ironi qe kalojne ndonjehere edhe ne sarkazem,punojme fort me nje regjim te rrepte pune derisa te arrijme ate qe duam.Nuk ndalemi para asgjeje edhe pse dukemi shpirtbute.Ne fakt jemi.Por ne nje pike gjerat fillojne te ndahen dhe marin nje kthese tjeter.Une nxehem lehte dhe jam kokemushke.Nuk pres dot dhe e ngre shpesh zerin.Ndoshta i ngjaj mamit ose te pakten keshtu mendoja.
Une mendoja se ishim nje familje normale.Mami,babi,une dhe vellai i vogel.Babi kishte nje pune praktikisht te mire.Epo ishte avokat dhe i keni parasysh te ardhurat qe mund te marre ai.Kemi 3 vite qe jetojme ne Shqiperi.Une kam lindur ne Amerike.Po atje ishte nje vend i lire.Dukej sikur dhe vete ajri ishte ndryshe.Akoma vazhdoj ta pyes mamin pse nuk qendruam atje dhe ajo me kthen ate pergjigjen qe me le me goje hapur.Nuk i pelqente........E di jam njesoj e habitur si ju.
Praktikisht jeta ime ka qene nje udhetim per te gjetur vendin e duhur.Amerike,Gjermani,Spanje,Rumani,Greqi e ne fund Shqiperi.Gjithmone me eshte dukur sikur na ndiqte njeri.
Ndoshta edhe na ndiqnin.
Por pyetja eshte...
Kush?
*****************************************************************************************
E di,pjeset e para jane te merzitshme,por embelsira(nese mund ta quash edhe dramen te tille)vjen me pas.
❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beautiful Liars
Romance*** E urreja ate Por si mund te hiqja nga mendja buzet e tij dhe peshperimat ne vesh, ku mes renkimesh fliste ne gjuhe hyjnore. E urrej ate Por si mund te heq dore nga genjeshtrat e tij kur jam bere e varur nga 'to? *** Nje familje apo nje genjeshte...