Fabrizio

383 27 7
                                    

Mami kishte gjithmone shume frike se mos mua ose Leos na ndodhte gje.Ajo s'me lejonte te dilja me shoket vetem kur une i lutesha aq shume sa ate e zinte koka.Nuk kam shkuar ne asnje eskursion qe eshte organizuar ne shkolle.Dhe e urreja per keto gjera.

Ata me shetisnin ne te gjitha vendet.Pushimet verore ishin fantastike.Por gjithsesi une doja te dilja me miqte e shoket e mi.Sofia shkonte ne eskursione dhe dilte me shoket.Mua me vinte te plasja pse s'me linin.Une i beja tualetin.Isha e talentuar ne kete ane.

"Mos i leviz shume syte se do me iki peneli keq."i bertita ndersa po i beja penelin.

"Nuk i kontrolloj dot syte!"u ankua ajo teksa perpiqej te mos levizte syte.

"Se dija qe halla kishte bere femije daun."

"Ta tregoj pastaj daunen!"kercenoi duke  me goditur me thember ne kembe.

"Auuu"

Sofia do dilte sot.Ndersa une do rrija ne shtepi.Ishte nga ato ditet tipike fundjave me diell kur une rapunzela shikoja nga kulla qielline kalter qe shkelqente ndersa te tjeret...bla bla bla.E kapet thelbin.

"Mbarova."mbylla mjetet brenda ne kuti dhe u ula ne krevat.U rehatova ne krevat ndersa Sofia u zhyt me koke ne dollap per te kerkuar canten e vogel.

Ajo hodhi parfumin rregulloi dhe nje here floket,rrembeu telefonin ,me fryu nje puthje dhe u zhduk nga dera.

U ngrita nga krevati dhe kalova para pasqyres.Pashe qe po ecja me kurriz te kerrusur dhe u drejtova.Asnjehere s'kam per te mesuar te eci drejt.Kalova floket pas veshit dhe ngjita shkallet per ne shtepine time.Por nje djalosh trupegjate doli krejt papritur ne momentin qe une po hyja brenda.Pamja e tij nuk shkoi pa u vene re dhe fajin per kete e kishte kontrasti mes flokeve te tij te erreta dhe syve te tij bojeqiell.Kishte telefonin ne vesh dhe dicka po fliste nen ze. Papritur ktheu syte nga mua dhe ngriu per nje cast.Tha dicka ne telefon dhe e mbylli.

"Bella!"

Italian.Po ca e gjeti?!

"Me falni kush jeni?"e pyeta kureshatare ndersa ai me pa i cuditur.

"Non parlo albanese."(nuk flas shqip)

"Nessun problema.Posso parlare italiano."(nuk eshte problem une flas italisht)

"Io sono Fabrizio. Si deve essere Bella."(une jam Fabrizio.Ti duhet te jesh Bela.)

"No,mi chiamo Ina."(Jo,une jam Ina). 

Fytyra e tij ngriu dhe gojen e kishte paksa hapur.Dukej qe ishte i habitur,por pse?

"Ina ca po ben atje?"Babi erdhi drejt meje me furi dhe me mbeshtolli me krahet e tij sikur donte te me mbronte.Po nga cfare valle?

"Ho pensato che erano in uscita?"(mendova se po iknit)foli babi me nje tone te ftohte.Ishte hera e pare qe fliste ne ate menyre. 

"Sì mi è stato fino a quando ho incontrato Bela. Oh mi dispiace Ina!"(Po isha  dersia takova Belen oh me falni Inen)Ironizoi pjesen e fundit duke i kthyer shikimin e ftohte babit.

"In ogni caso,sarà migliore se si desidera lasciare."perseriti perseri ate tonin e ftohte babi.Kisha frike nga ai ze.

"Ba mendoj se nuk duhet ta ndjekesh ne ate menyre."pershperita une.Babi me pa me syte e tij te dashur me nje shprehje qe me kerkonte falje dhe se nuk mund te shpjegohej.

"Il mio papà è solo un po' nervoso. È a causa della sua malattia."(babi im eshte pak nervoz.Eshte per shkak se ka qene pak i semure.)genjeva me nje buzeqeshje ne fytyre.

Syte e tij i mbuloi nje perde trishtimi.I njihja mire ata sy.

"Il tuo papà..."zeri i tij ishte i trishtueshem.

"A presto Bela!"pershendeti ai me nje buzeqeshje te embel ne fytyre.

"Il mio nome è Ina!"ngrita pak zerin une teksa ai kishte kaluar shkallat e para.

U kthye dhe me shkeli syrin.Nuk ishte ngacmim.Ishte si per te thene se ai s'do me fliste kurre Ina.

"So,Bella."dhe u zhduk pas shkalleve.(e di bella)

"Kush ishte ai?"pyeta babin.

"Nje person me te cilin duhet te punoje,asgje me shume.."u pergjigj thate teksa me shtyu brenda ne shtepi.

Kalova shpejt ne dritaren e dhomes se gjumit te mamit teksa pashe qe ai iku me nje makine te shtrenjte neper rrugen e ngushte.Ajo makine nuk perkiste ketu.Fabrizio nuk perkiste ketu.

....................................................................................................................................................................................

"Ajo nuk duhet ta marre vesh."

"Duhet te largohemi atehere,pse s'me degjon.Tani duhet te ishim nisur." Zeri i babit u ngrit edhe me.

Po ziheshin.

"Ai do na vrase nese perpiqemi te ikim perseri,se kupton.Ai erdhi ketu edhe me kercenoi."zeri i mamit u ngrit pakes ,por u ul perseri.Ajo po qante.

"Ti mendon se po te rrime ketu do na i fale jeten?Te lutem si nuk mund ta kuptosh.Ai do te na heq qafe njehere e mire.Do te hakmerret.!"Zeri i tij oshetiu kete here duke bere qe une te dridhesha.

U degjuan ngasherimat e mamit dhe me pas disa peshperitje.Per nje kohe nuk u degjua gje.Peshperima vazhdonin,por s'mund te kuptoja asgje.Me pas u degjuan disa renkime.Oh mos!!Vura me te shpejte kufjet dhe mbylla syte.

Perse po flisnin ata? 

*********************************************************************************

(Ajo ne foto eshte Bella aka Ina)

Po perpiqem t'ju njoh me situaten dhe personazhet.

Nje intro mund t'i quaj kapitujt e pare.

Enjoy.

Beautiful LiarsWhere stories live. Discover now