Macja i perkiste Amelias dhe kishte dhe tre mace te tjera,por qe Alessandro ia kishte hequr nga shtepia pasi njera syresh i ishte futur ne krevat nje nate.Edhe pse ai nuk e pranonte,Amelia me tha qe kishte bertitur me te madhe dhe kishte ngritur gjithe shtepine ne kembe.Ai sigurisht se pranonte kete hipoteze. Tani macja Kety sa here qe me shihte,ngrinte ne vend dhe me ngulte syte duke matur cdo levizje timen.
Por macja ishte problemi me i vogel i imi.Tigri qe kishte hyre ne shtepi ishte ai qe s'me shqitej nga mendja.Tigri,ai te cilit iu hodha ne qafe.Tani ai qendronte i rehatuar ne divan, bashke me Alessandron dhe Lorenzon ne sallon me nga nje gote uiski para.Une me Amelian ishim ulur ngjeshur me njera tjetren.Akoma arrija t'ia ngieja eren e katranit ndersa per vete isha bere uje ne djerse,ca nga turpi e ca nga kostumi me menge qe kisha veshur.
Ata flisnin mes tyre ndersa une isha perhumbur te mysafiri dhe postura e tij e rende.
Syte i kishte te rende,nje blu aq e thelle sa po mos t'i kisha pare nga afer do mendoja se ishin te zinj.Floket i kishte po ashtu si qielli i nates ndersa lekuren paksa zeshkane.Vetullat e trasha dhe paksa te vrenjtura i krijonin nje vije te perhereshme ne balle,e cila me ftonte t'ia hiqja.Kostumi qe mbante veshur,kollarja dhe kepucet gjithe shkelqim ia shtonin fuqine aures se tij.
"...propozuan nje marreveshje mes nesh qe s'mund ta lija te na shkiste nga duart.Prape nuk e lashe ta shihnin entuziazmin.E lame javen tjeter per pergjigjen perfundimtare."zeri i tij me nxorri nga mendimet.
Mesa duket po flisnin per ceshtje pune.Alessandro e degjonte me vemendje pa bere asnje koment.
"Ne rregull,i bisedojme me vone.Duhet te marrim parasysh edhe anen bankare.Si do kryhet pagesa?"
Lorenzo u perkul me perpara dhe uli zerin si te donte te mos e degjonte kush pervec personit perballe."Ragazzi,parliamo dopo."nderhyri Alessandro teksa rrekelleu gllenken e fundit te uiskit ne gote.
"Dhomen e ke gati.Shko lart qetesohu.Ne oren 8 shtrohet darka.S'dua vonesa nga asnjeri.'urdheroi Alessandro ndersa u ngrit dhe shkoi drejt kizhines duke perveshur menget.
Pas tij u ngrit dhe Nikolai dhe u nis drejt shkalleve per ne dhomen e tij.
Tani eshte koha per investigim."Nikolai...nuk duhet si italian."hodha grepin dhe po prisja te kapja ndonje informacion
"Jo,ne fakt ai eshte nga Serbia,por jemi rritur bashke.Madje ai ka ketuar me ne vitet e femijerise se tij.Nuk besoj se e mban mend,por ka qene ketu kur ti linde dhe derisa u largove."me tregoi Amelia ndersa pertypte cumcakizin me pertese.
"Po prinderit?"
"Ah..epo..mamane e ka humbur qe i vogel dhe nuk eshte se e permend shume.Pas vdekjes te se emes,babai, Ivani e la te ne per ta mbro...domethene sepse s'kishte kush te kujdesej.Ai dhe papà ishin miq te vjeter."Amelia vazhdonte te fliste ndersa une mbaja syte nga shkallet nga ku u largua Nikolai.
"Zonjusha,mos u merrni shume me llafe."pa nga ne Lorenzo dhe Amelia i rrotulloi syte pasi e shau neper dhembe.
"Amelia,kujdes me veprimet."e paralajmeroi dhe u ngjit per ne dhomen e tij.
"Stronzo!"ia dha Amelia pasi u sigurua se ai se degjonte.
Por se kisha shume mendjen se cfare po ndodhte.Mendoja me shume per Nikolain.Dhe te them te drejten nuk me ishte fiskuar njeri keshtu ne mendje si ai.Nuk kam pasur asnjehere crush.Madje dyshoj qe ndonjeri te kishte crush mbi mua.Besoj se eshte reciproke.Po prezenca e tij ndryshonte dicka te mua.Dhe imagjino:s'kishte as nje ore qe ishim takuar.Mendja ime fillonte te analizonte cdo detaj te tij dhe gjaku me rridhte me shpejt neper damare.
Kalova peshtymen dhe shkunda koken.Duhet te heq mendjen para se te bej ndonje marrezi.
Amelia ishte e zhytur ne telefonin e saj ndersa shtypte pa ndalim mbi ekranin e tij.Pa dashur ta bezdis me shume,u ngrita pa zhurme dhe u drejtova ne kuzhine,ku i zhytur ne gatim gjendej Alessandro teksa murmuriste nje melodi,ne fakte nje kenge te vjeter siciliane te cilen e kendonte shpesh mami.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Beautiful Liars
Любовные романы*** E urreja ate Por si mund te hiqja nga mendja buzet e tij dhe peshperimat ne vesh, ku mes renkimesh fliste ne gjuhe hyjnore. E urrej ate Por si mund te heq dore nga genjeshtrat e tij kur jam bere e varur nga 'to? *** Nje familje apo nje genjeshte...