E hena erdhi me shpejte se nga se e kisha menduar.Ndodhesha ne makinen e halles bashke me Sofine dhe Eidenin.Eideni zbriti ne gjimnaze pasi i shpupuriti njehere floket Leos,I prishi bishtin Sofise dhe u perpoq te me kapte hunden mua por nuk ja doli.Ha!
"S'me keni llafosur.Nga shkolla ckemi?"Pyeti halla duke pare nga pasqyra.
"Mire,si shkolle."u pergjigja une ndersa Sofia po rregullonte bishtin.
"Mos iu ka ngacmuar ndonje djale?"ngriti pakez vetullat halla per te na ngacmuar.
"Te lutem shume,per ne mbajne radhe."ia dha Sofia.
"Kujdes se varet kush e mban ate radhe"i hodhi kunjen halla teksa mori kthesen.
"Ta futi bukur."i peshperita ne vesh.
Halla ishte embelsira ime.Ajo me bente te buzeqeshja gjithmone kur te tjeret me benin te qaja.Ajo me plotesonte deshirat e tekat e mia te paduruara.Me fshihte gabimet qe beja dhe ishte gjithmone atje per te me mbrojtur.
Makina ndaloi para shkolles.Pasi u pershendetemme hallen, dolem nga makina dhe ngjisnim me ngadale shkallet per ne hyrje te shkolles.
"Derisa te marr kthesen,pastaj do rrime te lokali,ok?"me udhezoi Sofia ndersa shikonim me bisht te syrit nga rruga.
"Ok po do paguash ti sot."i thashe une duke i drejtuar gishtin.
"Ufff mire ne rregull."u acarua ajo ndersa u kthyem mbrapsht per ne dyqan ndersa pame makinen qe u zhduk ne trafik.
"Vajza!!"
Zeri i drejtoreshes u degjua qe nga hyrja e shkolles duke na ngrire ne vend.
"Po shkoje te merrje nje bidone uje,ne rregull?"kesaj radhe e udhezova une.
Tundi koken ndersa nxituam drejt saj.
....................................................................................................................................................................................
"Ok me bli dhe nje mua.Me biskote!"I thashe une qe nga karrigia e dyqanit qe isha ulur.
Ishte ora e muzikes.Gjysma e klases ishte jashte me preteksin se do shkonin ne banje.Perfshi dhe mua dhe Sofine.Po shijonim akulloren ne hijen e dyqanit kur nje ze nga trotuari tjeter thirri.
"Hey,Bella!" ktheva koken derisa pash Frabizion qe ma bente me dore.
Buzeqesha dhe ia ktheva pershendetjen ndersa ai po vinte ketej.
Erdhi drejt meje dhe me zgjati doren.E mora dhe u takuam.
"C'po ben ketu?S'duhet te ishe ne mesim?"
Me kapi.
Buzeqesha me siklet dhe leviza syte diku tjeter.
"S'kishte me biskote po te mora me......"Sofia ngriu ne vend kur e pa ate.Filloi te levizte me hapa te ngadalte drejt meje pa ia hequr syte.
"Kush eshte ky?"Me pyeti ne shqip teksa s'ia kishte hequr syte ende Fabrizios.
"Nje koleg i babit."i thashe une duke i marre akulloren.
"Kjo zonjusha duhet te jete shoqja jote."tha ne italisht Fabrizio(me Fabrizion flas gjithmone ne italisht.)
"Oh,jo eshte vajza e halles,kusherira ime."I thashe une.
Sofia po e shikonte akoma si nje cope mishi ndersa lepiu akulloren,kur nje berryl i erdhi nga mua drejt e ne bark.
"Une quhem Sofi."i tha ne italisht Sofia teksa i shtrengoi doren.
"Gezohem,une jam Fabrizio."buzeqeshi ai.
"Mendoj se duhet ta mbaroni akulloren shpejt dhe te shkoni ne klase.Nuk eshte mire te dilni nga oret e mesimit."ky ishte qortimi me i rende qe kisha marre ndonjehere.Ok,jo me i rendi po kush ishte ky qe me thoshte mua c'te beja.
"Z.Fabrizio mendoj se njerezit duhet te shikojne punet e tyre,apo jo?"i thashe me nje buzeqeshje ne fytyre.
Ai me pa paksa i habitur,por pastaj nje shprehje tjeter i kaloi ne fytyre.
"Ke te drejte,atehere bota do ishte nje lemsh i madh."vazhdoi ai lojen sikur mos ta dinte qe ia drejtoja atij.
Une qesha.
"Do nje akullore?"i tregova nga banaku.Ai buzeqeshi dhe sa po behej gati te pergjigjej nje bori ra nga rruga.Kthyem kokat dhe ne makine ishte Eideni.Pashe me sy te zgurdulluar nga Sofia dhe menjehere fluturuam akulloret ne koshin aty afer.Ishim te mbaruara.
Zbriti nga makina dhe pasi shkembeu nja dy fjale me ca djem qe ishin ne makine erdhi drejt nesh.
"Mungon mesuesja ok?"I peshperita une Sofise.
"C'beni ketu ju?"Pyeti ai me ate tonin e vrazhde.E urreja kur e bente ate.
"E kemi pushim kete ore."thashe une duke pare qe Sofia s'kishte ndermend te hapte gojen.
Me pas hodhi syte nga Fabrizioja.
"Po ti kush je?"O zot keta s'dine asnjeri te flase.
"Mos fol sikur ke ardhur nga mali.Eshte italian.S'te kupton."i fola ashper une.
"Fol mire me mua se te eshte leshuar fare gjuha."
"Respekti eshte reciprok."e pa Sofia drejt e ne sy.
Pashe qe Frabizioja po e shikonte Eidenin me dyshim.
"I dashuri juaj eshte?"kete e leshoi te forte.
"Jo eshte kusheriri,vellai i Sofise.Me fal qe erdhi ne ate meyre.E ka nga streset e provimeve."u justifikova perseri une per meshkujt e familjes tone.
"Une jam Eiden,vellai i ketyre te dyjave."e pergjithsoi ai duke na bere ne si va kunguj ne pazar.
"Gezohem! Frabrizio,jam nje koleg i Z.Ilir."
Eideni tundi koken."Ikni brenda tani dhe po ju pashe me ketu,e dergova raportin lart."kercenoi duke nenqeshur.
"Kujdes se edhe raporti yt mund te shkoje larte."nenqesha dhe une.
Nuk ktheu pergjigje por kaloi njehere duart neper floket e mi duke i bere lemsh.Leshova nje ulerime dhe me pas fillova ta ndiqja nga mbrapa.E dija qe po beja si e cmendur ne mes te rruges,por floket e mi...Ai filloi te vraponte duke thene
"Fabrizio,gezohem qe u njohem." dhe u zhduk ne turmen e tregut aty afer.
YOU ARE READING
Beautiful Liars
Romance*** E urreja ate Por si mund te hiqja nga mendja buzet e tij dhe peshperimat ne vesh, ku mes renkimesh fliste ne gjuhe hyjnore. E urrej ate Por si mund te heq dore nga genjeshtrat e tij kur jam bere e varur nga 'to? *** Nje familje apo nje genjeshte...