.XXV.

83 22 9
                                    


Ψ

Ψ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
..
...

Bir kaç saniye
Yalnızca bir kaç saniye içinde o kadar çok anıyı bir arada görmüştüm ki kafam allak bullak olmuştu. Kulaklarımın uğultusuyla beraber akciğerlerime havadaki oksijeni çektim ve eş zamanlı olarak öksürerek gözlerimi açtım. Bir kaç dakika öksürükle beraber ağzımdaki suyun tuhaf tadını gidermeye çalışmıştım. Kıyafetlerim ve saçlarım sırılsıklamdı.
"Elena iyi misin?"

Hemen yanı başımda endişeyle bana bakan adamı yeni farketmiştim. Lucifer dakikalardır benim başımda bekliyordu. Bir an beni kaybettiğini sansa da hareket eden göğüs kafesim onu sakinleştirmişti. Genç kızın iyi olduğunu onun söylemesine gerek kalmadan farketmişti ve mutlulukla onun bedenine kollarını doladı Lucifer. Önce etrafıma bakındım. Barajın kenarında çimlerin üzerinde oturuyorduk. Hemen ilerideki bizi izleyen ejderhayı gördüğümde korkuyla irkildim.
"Merak etme. Bir şey yapmayacak."

Lucifer'a ne olduğunu anlayamadığım bakışlar attım. Az önce bizi öldürmeye çalışan yaratık o değilmiş gibi sakindi. "O beni az kalsın öldürüyordu!" Lucifer, ejderhaya kısa bir bakış attı. Ejderha ise ıslanan kanatlarını çırparak su damlacıklarının etrafa saçılmasıyla umursamazca çimlerin üzerine uzandı. "Farkındayım ama öldürmek isteseydi kolaylıkla ikimizi de öldürürdü. Başka bir amacı vardı muhtemelen ama henüz ben de bilmiyorum."

Bir an duraksadım ve anıları tekrar anımsadım. "Sanırım ben biliyorum." Leviathan ile göz göze geldik ve birbirimizi anlıyormuş gibi bakıştık. Şeytan ise bakışlarıyla ikimiz arasında mekik dokudu.
"Lucifer... boğulurken bir şeyler gördüm. Anılar... Haberimin dahi olmadığı anıları gördüm."
"Ne gördün Elena?"
"Lilith'yi gördüm. Lilith'nin anıları, benim bile değil. Neden onları gördüm bilmiyorum."
Lucifer kuşkulanmış gibi bedenini benden uzaklaştırdı ve çimlerin üzerinden ayağa kalktı.

Benimde kalkmam için elini uzatmıştı. Onun elinden destek alarak oturduğum yerden kalkarken hala konuşuyordum. "Bir melek vardı Lilith'nin yanında... Onlar beraberlerdi ve Lilith hamileydi. Karnı kocamandı... muhtemelen hamileydi."
Lucifer beni de peşinde götürürken duraksadı.
"Sen bunu nasıl..." Ne demek istediğini anlamamıştım. Kaşları çatılmış öylece bana bakıyordu. Ardından Leviathan'a döndü. Su ejderhası uzandığı çimlerden kalkarak kaçarcasına barajın içine atladı ve mavi ışıklar saçarak kayboldu.

Lucifer başka bir şey söylemeden ilerlemeye devam etti. "Ne oldu Lucifer?"
Lucifer cevap vermedi.
"Bilmemem gereken bir şey mi tüm bunlar?"
Şeytan hala cevap vermiyordu.
"Ne olduğunu soruyorum sana. Beni dinler misin?"
Elimi tutan elini kendime doğru çektim. Bu onun ilerlemesine ve bana doğru dönmesine yardımcı oldu. Bir an ne söyleyeceğini kestiremedi.
"Hayır sadece... asırlar önce olan olayı nasıl biliyor olduğunu çözmemiz lazım."

CEHENNET ΨHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin