Sziasztok, Tüccsentések! 😍
Naaaagyon, naaaaaagyon sajnálom, hogy nem volt rész tegnap... 😢😭
Kettő darab hírem van. Melyikkel kezdjem? A rosszal? Biztos? Na, jó.
A rossz hír, hogy holnap sem lesz rész, mert ballagok és kicsit feszített a tempó. 😐😊
A jó hír, hogy ez egy giga-mega rész lesz! 😇
Kellemes olvasást!
U.i.: Vannak itt Percy Jackson fanok? 😍😂Eren's POV:
Reggel későn kelek, mivel még tegnap este, félálomban elhúztam a sötétítő függönyöket. Kábán nyúlok a telefonom után, és magam elé emelem. Hunyorgok a fényétől, de azért valahogy sikerül kitalálnom a képernyőn virító számokat.11:23...
Az még jó. Bőven jó.
Várj, mi?!
Rémülten ugrok ki az ágyból, és amikor tudatosul bennem, hogy nincs rajtam semmi, elpirulok. És olyan durván rohannak meg a tegnap este emlékei, hogy megszédülök és le kell ülnöm a matracra. Próbálom magamat nyugtatni, de a gyomromban - mint valami szerelmes tinilánynak - csapkodnak a lepkék. Hát még, ha arra gondolok, hogy miket műveltem és mondtam...
Rémülten menekülök be a fürdőbe, és magamra eresztem a hideg vizet. Percekig folyatom, aztán össze pepecselem magamat a Levi illatú tusfürdővel, és leöblítem. Kikászálódok, majdnem megint elcsúszok, de szerencsére sikerül elkapnom a kád szélét.
- Ahj, basszus... - szitkozódok, majd ügyesen talpra állítom magamat. Annyira dejavu érzésem van... Sieve magam köré tekerek egy törölközőt, és visszabattyogok a szobába. Megtorpanok, amikor meglátom az ágyon ülő Levit. Jöttömre felemeli a fejét, és perverzen elvigyorodik.
- Szia, Csodacsibe. Későn keltél. Csak nem fáradt voltál? - kihívóan mér végig a megnyalja a száját.
- De, az voltam - mondom halkan, és imádkozok, hogy ne legyenek problémák lent.
- Áh! - feláll és közelebb sétál, megáll előttem. - A család már tudja a nevedet... - megnyalja a száját, közben pedig vigyorog. Teljesen elvörösödök, és félre nézek, motyogok valamit, de azt még én magam sem értem, hogy mi volt... - Jössz ebédelni? Anyám főzött - mondja, én pedig kikerülöm, hogy felöltözzek.
Ebéd. Velük. Ezek után.
- Kizárt! - vágom rá gyorsan. Halkan kuncog.
- Miért is nem? - mögém jön, és átkarol. Apró köröket rajzol a törölköző széléhez, amitől kiráz a hideg. - Biztos éhes vagy... És elmondom neked, hogy anyám nagyon jól főz... - bele suttog a nyakamba, mitől az egész testem megremeg. - De ha itta akarsz maradni - megnyalja a nyakamat - én abban is benne vagyok... - óvatosan szívni kezdi a bőrömet, én pedig automatikusan hátrébb hajtom a fejemet, hogy több helyet adjak neki.
- Hhh... - motyogom, majd rájövök, hogy mit is akar. Megpróbálom eltolni, de nem enged.
"Nem olyan áldott jó lélek ő, mint ahogy azt te gondolod..."
Kétségbe esek, ahogyan az ujjai lassan a csuklóm köré csavarodnak. Nem enged el, nem veszi észre a szökési szándékomat.
Félek... Erőszakos velem... Engedj el!
Nem értem, miért vagyok ilyen a tegnap este ellenére... De én ezt nem akarom.
A tervezettnél erőszakosabban lököm el, rémülten nézek rá. Megremeg, és szégyenkezve viszonozza a pillantásomat.
- Bocs, nem akartam... - lehajtja a fejét. - Megyek, terítek, gyere te is, ha akarsz... - és kimegy a szobából.
Levi's POV:
Én. Nem. Vagyok. Normális! Rámásztam! Én! Rá! Mikor tudom, hogy mi a helyzet! Basszus... pedig olyan nehezen jutottunk el a tegnap estéig...Ja, és ami a legjobb, hogy még a tetejében rendesen bocsánatot sem kéretem, csak ott hagytam. Faszba, Ackerman!
Ledübörgök a lépcsőn, és a konyhába tépek, anya éppen a tűzhely előtt kóstolgat.
- Na, még egy kicsike sócska... - és bele önt egy fél marék fehér cuccot. (Nem drog, nyugi... 😂😅 Szerk.)Áh, így már jobb! - leteszi a fakanalat, ésn közben lepecázok kellő számú tányért és elindulok az ebédlő felé. Annyira remegek hogy majdnem leejtem a porcelánt, de Isabel még idejében átveszi őket.
- Ujjujj, tesó. Szarul festesz - néz rám szomorkásan.
- Kösz - morgom és evőeszközökért megyek. Valahogy sikerül megteríteni, addigra Eren is lebotorkál, és csendes bólintással üdvözli a családomat. Isabel lelkesen a nyakába ugrik, apám jó reggelt kíván, anyám meg melegen rámosolyog.
- Végre felkeltél! - mondja Isabel. - Farlan elment, ebédre itthon lesz - meséli, majd elrángatja Erent a nappaliba.
- Levi - szólal meg anyám halkan. Kérdőn felé fordulok, ő meg int. hogy menjek be hozzá a konyhába. - Mi van Erennel? Olyan sápadt. Rosszul van? - fürkészi az arcomat, jól tudom, hogy igyekszik olvasni bennem. Ami valljuk be, jól szokott sikerülni neki...
- Úgy is mondhatjuk - felelem kínosan.
- Értem - nem hiszi el, tudja, hogy van még valami. - Akkor... Áh, Farlan! - az ajtó nyitódására és csukódására figyelünk fel.
- Huh, de hideg van! - leveszi a kinti cuccait, majd papucsba lép, és bejön a meleg házba. - Isabel?
- Lelkizik Erennel - morgom.
- Oh - adja Farlan a választ, majd iszik egy pohár teát. - Mikor van ebéd?
- Amint a pletykás népség vissza tér - motyogja derűsen apám, majd leteszi az újságot. - Emlegetett szamarak - leteszi a napi lapot, és vidáman néz ránk. - Na? Evészet van?
Kap néhány helyeslő bólintást és Erentől egy gyomor korgást. Anyám csak mosolyog, majd leültet minket és bármennyire ellenkezek, egyedül szolgálja fel a nagyon jól kinéző, és jó illattal rendelkező ebédet.
- Jó étvágyat! - mondja apa, és mindenki csendben enni kezd. Valahol a leves végén Farlan szólal meg:
- Ja, Levi. Asszem, nyertél - mondja, nekem pedig elkerekedik a szemem, és elsápadok. Némán könyörögők, hogy fogja be a száját. - Most mi van? Nem örülsz?
- Egy fogadás...? - Eren lassan ránk néz. Látom hogy tudja, miről van szó. Ne, ne, ne... Ne!
- Jah. Nem is tudtad? - kérdezi Farlan. - Fogadtunk, hogy az első estén hallani forgunk titeket...
-Ez kész! Melyik épeszű ember mond ilyet, hm?! Ó, basszus,a rohadt kurva....
A család többi tagja elképedve figyl fel a beszélgetésre.
- E-ez titok volt? - nyögi Farlan, mire egy gyilkos pillantást küldök neki.
- Köszönöm szépen - hallom meg Eren hangját, majd feláll, és csendben elhagyja az ebédlőt.
Na, most mindent elkúrtam... Cseszettül elkúrtam...
BẠN ĐANG ĐỌC
The bodyguard - A testőr [𝒜𝓉𝓉𝒶𝒸𝓀 𝑜𝓃 𝒯𝒾𝓉𝒶𝓃 𝒻𝒶𝓃𝒻𝒾𝒸𝓉𝒾𝑜𝓃]
FanfictionAmikor Eren sokadszorra is összeverve érkezik haza, barátnője, Mikasa és barátja, Armin elhatározták, hogy a lány egy régi ismerősét, a srácok mostani osztálytársát kérik meg, hogy ő és a bandája figyeljenek a fiúra. Levi kénytelen elvállalni a fel...