Sziasztok, Tücskök!
Petyaszias13 kérésére meghoztam a mai második részt. Ez nem lett olyan érdekes, de kellemes olvasást kívánok!Eren's POV
Egy pillanatig felmérik a helyzetet, aztán szemeik felváltva járnak köztünk.- Á, Levi! - kezdi végül Mikasa. - Csillog a ház.
Ő elégedetten bólint, kis büszkeséggel néz körbe, de látom, ahogy az arca újfent zárkózottá válik.
Jó ég! Mikor ismertem meg ennyire?! Oh, nyugi, Eren! Csak semmi hirtelen mozdulat, akkor talán nem ölnek meg...- Nos, igen. Besegítettem egy kicsit. Voltaképpen gyorsak voltunk. Csak végig poroltunk mindenhol!
Kis hazudós! Ha háromszor nem mostam fel az alsó szintet, akkor egyszer sem!
- Látszik - Mikasa ismét körbe néz, szeme gyanakodva elemzi a szint minden eldugott zugát. Végül besétál a nappaliba, és rámered az összetúrt kanapéra. Engem kiver a víz.
Te szentséges Atya Úr Isten! Tudja! Vagy csak sejti? Ajj, az is bőven elég...!
De Levi ezúttal is előáll a magyarázattal.- Tévéztünk. Eren kicsit elfáradt, ledőlt.
Mikasa tovább nyomozna, de Armin megunja, és közbe szól.
- Eren, jobban vagy? Ugye használtak a krémek?
- Persze - igyekszem palástolni, hogy milyen vörös a fejem. A pár perccel ezelőtti képek teljesen eldöntik a fejemet, szinte érzem, ahogyan az ajka az enyémhez ér...
Megcsuklik a lábam, aminek következtében kibillenek az egyensúlyomból. Megszédülök, és Levinek esek. Meglepődik, de megtámasztja magát, átfog, és megtart.
- Mi van, Csodacsibe? - csipkelődő mondata ellenére érzem, hogy komolyan kérdezte. - Rosszul vagy? - a fülemhez hajol, halk, aggódó hangon kérdez.
- Nem... - nyögöm fel.
- Sápadt vagy - jegyzi meg, és a homlokomra teszi a kezét. Tovább időzik, mint az szükséges lenne, én pedig élvezem az érintést.
Armin és Mikasa is észre veszik, hogy épp a vendég mellkasán fetrengek, sietve ugranak mellénk.
- Eren! Mi van? - Armin megismétli Levi mozdulatát, és konstatálja, hogy nincs lázam. Megrázom a fejemet, miközben igyekszek a ma megevett dolgokat a gyomromban tartani.
Érzem, ahogy Levi szorítása kicsit erősebbé válik, majd mond valamit halkan a másik kettőnek, és néhány pillanat múlva letesz az ágyamra - észre sem vettem, hogy elindult velem.
Kábultan nézelődök, miközben ő a szobámban forgolódik. Idő közben s barátaim id bejönnek, segítenek neki megtalálni a keresett dolgokat.- Csinálok egy teát! - jelenti ki Armin, és barátnőmmel a sarkában kisiet.
Levi közben elkezdi levenni a pólómat, amit én egy halk, ellenkező nyögéssel próbálok megakadályozni. Erőtlenül csapok egyet, de ő leszorítja kicsit a kezemet.
- Át kell öltöznöd! Pizsama meg miegymás - rám adja a felsőt, de előtte végigsimít az egyik foltomon. A nadrág már érdekesebb, nekem pedig vagy teljesen elment az eszem, vagy ennyire vágyom az érintésére.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The bodyguard - A testőr [𝒜𝓉𝓉𝒶𝒸𝓀 𝑜𝓃 𝒯𝒾𝓉𝒶𝓃 𝒻𝒶𝓃𝒻𝒾𝒸𝓉𝒾𝑜𝓃]
FanficAmikor Eren sokadszorra is összeverve érkezik haza, barátnője, Mikasa és barátja, Armin elhatározták, hogy a lány egy régi ismerősét, a srácok mostani osztálytársát kérik meg, hogy ő és a bandája figyeljenek a fiúra. Levi kénytelen elvállalni a fel...