Dla LaughingJulka która długo czekała :3 :')
Chodziłaś po lesie by znaleźć jednorożca nigdy nie widziałaś go na żywo więc postanowiłaś sama wyjść i, znaleźć go. Cykałaś się lekko, chciałaś iść z Syriuszem, ale mężczyzna nie miał czasu i tak jakby miał cię gdzieś bo był zajęty Remusem (nwm jak się odmienia więc sory) nie wiedziałaś czemu, ale oboje mężczyźni kłócili się, a przy tobie każdy chciał pokazać jaki to jest lepszy od drugiego. Podobali ci się oboje, ale to nie realne by być z nimi na raz chyba, że byś zdradzała ich czego nie tolerowałaś. Oboje byli wyjątkowi i każdy miał coś czego brakowało drugiemu.
Chodziłaś tak po lesie bez celu i wiedziałaś, że szukanie magicznej istoty nie ma już sensu więc wróciłaś do pokoju zrezygnowana. Położyłaś się na łóżku, a twoje [kolor] włosy ułożyły się na całej poduszcze, obróciłaś się na bok i próbowałaś zamknąć oczy by udać, się do krainy błogiego snu. Kiedy to się udało niestety coś ci przeszkadzało się skupić na śnie mianowicie coś dotykało twoją szyję, wstałaś szybko by to sprawdzić i ujrzałaś swoich dwóch ukochanych Syriusz miał usta przy twojej szyi, a Remus gładził cię po udzie nie wiedziałaś o co tu chodzi.
- Nasza książniczka wstała. - Powiedział Syriusz.
- "Nasza"? - Zacytowałaś go lekko zdziwiona.
- No tak ja i Remus ustaliliśmy, że jesteś nasza. Nie udało nam się dogadać, a ty nie umiałaś wybrać więc taki wybór nam został. - Odpowiedział całując dalej twoją szyję tym razem zachłannie.
- Oboje ciebie pragniemy. - Powiedział drugi i przybliżył by złożyć pocałunek na twoich ustach, delikatnie delektował się nimi jak drogą słodyczą. Oddałaś się rozkoszy obu mężczyzn i pozwalałaś im dominować bez sprzeciwu wiedziałaś, że to jest zbyt piękne na rzeczywistość, ale jednak miałaś nadzieje, że to nie sen. Usiadłaś tak by oboje mieli łatwiejszy dostęp do ciebie.
Powoli rozbielali się, ale tobie zdjeli odrazu by napawać się twoim ciałem i by ich usta poznały kaszdy sskrawek twojego ciała. Nie śpieszyli sie z tym woleli dać ci dużo przyjemności i grzecznie poczekać. Długo też czekać nie musiałaś gdy tylko zamienili cię stroną i rozebrali do końca odrazu weszli w ciebie, ale nie naraz oczywiście, pierwszy był Syriusz tak to on był twoim pierwszym razem. Poczekał aż przejdzie ci do tego czasu całował cię, a drugi czekał na swoją kolej, mężczyzna w tobie poruszał się powoli by nie zrobić ci krzywdy.
Kiedy już ból zastąpiła przyjemność Remus wszedł w ciebie od tyłu powoli i ruszał się tak samo. Wieka fala bólu z twojich pośladkw zamieniłą się w przyjemność i porządanie więcej i więcej od obu ukochanych. Głowę obracałaś do obu by całować się z nimy na zmianę, by żaden nie poczuł się poniżej "rywala". Twoję jęki były tak głośne, że obudziła byś nie tylko uczniów i nauczycieli, ale i inne istoty z lasu bądź zza grobu lecz przygotowali się i uszczęlnili drzwi by mieć spokój.
Czułaś, że nadchodzi gorąca fala waszej całej roboty i wiedziałaś co cię czeka właściwie waszej trójki. Po całej waszej trudnej "pracy" nadszedł czas dojścia i tak się stało. Opadłaś na Syriusza, a on na łóżko natomiast Remus wyszedł z ciebie i położył się obok gładząc twoje ramię.
- Kocham was. - Powiedziałaś zmęczona i odeszłaś w sen...
***
Obudziłaś się rano i myślałaś, ze to był sen, ale odwróciłaś się i ujrzałaś mężczyzn i uśmiechnełaś się.
- To nie sen.. - Powiedziałaś cicho i znów usnełaś.
Hej :3
Mam nadzieje, że podoba się ;) bo starałam się bardzo i wedle życzenia :3
No dobra do kolejnego moja Armio Chomików :33
Pa ❤❤
CZYTASZ
Postać x reader/postać
Fiksi PenggemarPisze tu o wszystim shoty, różne tematy kochani 😘😉 Wy zamawiacie, a ja pisze ❤