Rozdział napisany dla @bluecatninja
Wiem, że urodziny masz jutro, ale dziś wstawiam ten rozdział.
Życzę Ci Wszystkiego Najlepszego ^-^
Dużo zdrowia, szczęścia, prezentów i super chłopaka ;) ❤️Zapraszam do czytania!
Zane
Już tylko kilka godzin i wybije północ, czemu to takie ważne? Moja ukochana ma dziś urodziny, to już trzy lata odkąd jesteśmy razem. Pamiętam to doskonale, tylko ona umiała zobaczyć we mnie coś więcej niż tylko androida. Dzięki niej czuję się jak człowiek i zapominam o swoim prawdziwym ja.
Wracając, przygotowałem dla niej wspaniały wieczór do północy. Mam nadzieję, że będzie idealnie i chłopaki tego nie zepsują.
- Już jestem skarbie! - Usłyszałem z korytarza. Podbiegłem szybko by zatrzymać ją od zdjęcia ubioru.
- Czekaj, pójdźmy na spacer.
- Teraz? Zane jest grudzień, mróz i nie chcę. - Zaraz ci się zechce kochanie.
- Zapominasz, że mam super zdolności i umiem cię ogrzać. Poza tym podjedziemy trochę do tego miejsca.
- No dobrze przekonałeś mnie, ale najpierw gorąca czekolada. - No tak, bo bez tego ani rusz w zimę.
- Już robię. - Udałem się do kuchni i zagotowałem mleko na czekoladę, a potem dodałem gorzką czekoladę. Po zagotowaniu wlałem ją do termosu i ruszyłem do wyjścia.
- A dokąd idziemy? - Zapytała.
- Nie mogę ci powiedzieć, ale podróż długo nie zajmie. Obiecuję.
Ruszyliśmy do mojego auta i ruszyliśmy w wyznaczone miejsce. Pierwszy grudnia, a ja liczyłem na śnieg, a co mam? Głupi mróz. Oliwia całą drogę milczała i piła czekoladę. Mam nadzieję, że wyrobię się na czas, bo nici z niespodzianki.
- Coś długa ta podróż. - Zaśmiała się, a ja odpowiedziałem jej tym samym.
- Wybacz, ale jak ostatnio jechałem, było szybciej.
- Nie szkodzi. Ładne widoki tu są więc umilają drogę. - Miała rację aż chcę się zatrzymać i popatrzeć.
Po dwudziestu minutach dotarliśmy na miejsce. Oliwia była lekko w szoku, ale nie dziwię się, też bym się zdziwił.
- Przecież niedaleko nas jest park, więc po co jechaliśmy tyle?
- Bo stąd będzie widać coś wyjątkowego jak ty. - Złapałem ją za rękę i prowadziłem po parku pięknie ozdobionym na święta. Zupełnie jakbyśmy byli w innym świecie.
CZYTASZ
Postać x reader/postać
FanficPisze tu o wszystim shoty, różne tematy kochani 😘😉 Wy zamawiacie, a ja pisze ❤