Dla AkamegaNinjago
[Imię]
Siedziałam w pokoju i myślałam jakim cudem zostałam dziewczyną wielkiego zielonego ninja. Pamiętam ten dzień Kiedy się spotkaliśmy poraz pierwszy...
Byłam właśnie u koleżanki która mieszkała w najwyższym wieżowcu i to na prawie na samej górze. Miałam właśnie przefarbować mi włosy na [kolor] powieważ mój naturalny nudził mnie i nie pasował do mnie. Siedziałam w jej pokoju i czekałam aż ona wróci z jedzeniem bo farbowanie miałyśmy zrobić później. Patrzyłąm sobie z okna na widoki były przepięknę, ale coś przykuło moją uwagę mianowicie czarna kropka która robiła się coraz to większa i większa aż nagle coś uderzyło w wieżowiec. Miałam wielkiego pecha bo trafił w pokój koleżanki, spadałam na ulice. Byłam blisko, ale zobaczyłam anioła o dziwo ze skrzydłami smoka? Zamknełam oczy myśląc, że to moje urojenia bo życie mi się kończy. Poczułam jak ktoś łapie mnie i trzyma mocno w uścisku. Otworzyłąm oczy i ujrzałam chłopaka o blond włosach i zielonych oczach wtuliłam się w niego mocno.
- Spokojnie trzymam cię. - Jego głos był taki miły i przyjemny dla ucha.
- Chciałam tlko przefarbować włosy... - Nie wiem po co to powiedziałam.
- Po co? Masz ładny kolor pasuje do ciebie i twoich oczu. - Zarumieniłam się bardzo.
Swoim smokiem beziecznie odstawił mnie na ziemię wtedy poznałam go to był Lloyd jeden z ninja. Nie wiedziałam jak się zachować przy nim by mnie nie wyśmiał.Podziękowałam i odeszłam jak najszybciej by nie narobić większej siary sobie.
Wróciłam do domu i położyłam się na łóżku by odpocząć. Rok temu marzyłam by go zobaczyć i często śniłam, że prosił mnie o chodzenie czy o rękę, ale to tylko fantazje które się nie sepełnią. Nadal nie mogłam otrząsnąć się z tego wszystkiego prawie umarłam i zobaczyłam mojego ulubieńca trochę dziwne.
***
Minął miesiąc od tego wszystkiego i nie zobaczyłam już więcej mojego ukochanego cóż pewnie ma ważne rzeczy do roboty zwłaszcza, że nawet nie ma po co tu znów być.
Udałam się do parku by złapać świerzego powietrza, czy przefarbowałam włosy? Nie, kiedy on powiedział, że mi pasują wtedy nie chciałam ich zmienić. Może powiedział to z grzeczności? Nie wiem... wiem tylko tyle, że napewno już go nie zobaczę. Słyszałam od koleżanki, że podobno ma kogoś, ale czy to prawda? Plotka to plotka, ale ziarenko prawdy w niej jest, zabolało mnie wtedy serce.
- Mogę się dosiąść? - Zapytał jakiś głos, nie spojrzałam nawet kto i przytaknełam na "tak". Byłam zbyt zamyślona. - Widzę, że jednak się nie farbowałaś. - Spojrzałam na osobę...t-to był on.
- N-Nie.
- I dobrze nie wiem po co ci inny kolor włosów.
- Chciałam zrobić jakąś zmianę w sobię by nie być nudna. - On tylko zaczął się śmiać. - Wiedziałam, że nie zrozumiesz. - Chciałaś wstać, ale on złapał cię.
- Przerpaszam, ale nie wiem po co ci to? Włosy nie zmienią twojego charakteru, a poza tym każdy jest wyjątkowy na swój sposób.
I tak zaczeła się nasza przyjaźń, potem zaprosił mnie na spotkanie o północy w piękną pełnię. Miało być to tylko miłe spotkanie które zakończyło się pocałunkiem czułym i pełnym miłości.
Tak zostałam jego dziewczyną, a kto wie może za niedługo jego nażeczoną? Myślałam nad tym czesząć swoje włosy, a mój ukochany patrzył na mnie z uśmiechem.
Hej :3
Mam nadzije, że się podoba bo starałam się :c serio ;-;
Zawsze mam specjalną składankę piosenek xddd
Jutro może coś napisze, ale niedziela na pewno nie bo muszę uczyć się z Polaka bo mam tak wredna babę, że cała klasa poprawia prawie xdd bo u niej nie ma 0.5 punktacja tylko 0.25 punktacja xdd wtf?! I 2 trudno dostać plus jej pytania są tak zjebane xdd nawet ci co mają 5 z Polaka mają 1 xddd
Dobra do kolejnego i dobranoc :3
Znaczy ja nie śpię bo pełnię i nie mogę xd :3 ❤❤
CZYTASZ
Postać x reader/postać
FanfictionPisze tu o wszystim shoty, różne tematy kochani 😘😉 Wy zamawiacie, a ja pisze ❤