Toby x Reader/ Creepypasta "Będę musiał ci przypomnieć"

2.2K 83 30
                                    

Jak coś to pisze też postacie z gier np.  Słodki Flirt czy Eldarya :33 jak by co xdd ze WSZYSTKIECH bo ciągle mi na priv każdy pisze :') zamiast przeczytać opis xddd ❤



Dla  TicciVera

Siedziałaś okryta ręcznikiem i obserwowałaś jak Toby układa sobie włosy on akurat był w samych bokserkach. Przyglądałaś mu się uważnie udając, że czytasz książkę można powiedzieć, że takie widoki to dla ciebie codzienność bo nie raz po wspólnej upojnej nocy lub dniu robicie tą samą czynność.

- Długo będziesz tak patrzyć kochanie? - Spytał nagle chłopak.

- Dopuki mi się to nie znudzi to tak. Toby, a mże mi opowiesz ile..

- Miałem dziewczyn? - Przytaknełaś mu na tak.

- Cóż mogę ci powiedzieć, że dużo, ale żadna nie była taka jak ty. - Podszedł do ciebie i ucałował w usta. - Ty jesteś wyjątkowa i jako jedyna miałaś mi odwagę przypieprzyć.

Uśmiechnełaś się bo pamiętałaś ten dzień bardzo dobrze jak pierwszy raz cię nawiedził, a ty bez żadnych namyśleń uderzyłaś go w głowę, że dwa dni leżał na twojej podłodzę (z ikeły :3 ikeła - jebnij w podłogę). Związałaś go i tak się poznaliście od miłosnego jebnięcia.

- Wiesz ja tylko to umiem zapamiętać, a z łóżka nic. - Uśmiechnełaś się do niego przebiegle by zmusić go.

- No cóż będę musiał ci przypomnieć.

Zaczął cię całować namiętnie w usta i położył na łóżku. Powoli całował twoją szyje ściągając powoli ręcznik. Nie chciał się bawić. Powoli wszedł w ciebie i nie czekając ruszał się powoli na poczatek. Patrzyliście tak na siebie długo, a on gładził twoje ciało. Kiedy się uśmiechnełaś zaczął się ruszać, ale szybciej. Kiedy słyszał twoje jęki rozkoszy wiedziałem motywowało go to mocniej. Wtuliłaś się w niego i jeczałaś do ucha to tylko zmotywowało go do szybszego działania. Ruchy stawały się szybkie i mocniejsze niedługo po tym czuliście, że nadchodzi ta chwila i, że za niedługo dojdziecie oboje.

Czuł, że jego płyn już wypływał jak i twój więc zrobił niewielkie okrężne ruchy by doprowadzić cię nimi do szału. Nie chciał zrobić ci krzywdy, kiedy doszliście oboje położył się na tobie i całował twoje ucho lekko przegryzając je.

- I jak? - Zapytał.

- No czy ja wiem może nie zapomnę. - Uśmiechnełaś się i ucałowałaś jego czoło po czym zasnełaś, a twój chłopak ruszył na kolejne zabijańsko.

Hej :c

Przepraszam, że krótkie, ale to normalne bo to Shoty :')

Życzę miłych wakacji moi mili i to bezpiecznich.

Do kolejnego Shota! ❤😏😏❤

Postać x reader/postaćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz