35. Alkohol

1.2K 104 9
                                    

Vrátila se zpět v ne moc dobré náladě. Mrzelo ji, že to na Markétě nepoznala dřív a ztrácela s ní tolik času. Bylo jí z toho až špatně. A Martin to na ní poznal. Chtěl se jí na to zeptat, ale dřív, než se k ní stačil dostat přes ostatní youtubery, popadla ji za ruku Nicol a vytáhla někam do davu. Afterparty začínala být pomalu v plném proudu a štěstí pro youtubery bylo, že po této akci byla jen pro ně. Nemuseli se zde starat už o žádné fanoušky a tvářit se pořád dobře, připraven na selfie. Mohli být prostě sami sebou.

,,Kam mě táhneš?" zeptala se celá zmatená Rue a snažila se s ní udržet krok.

Nicol se na ni s úsměvem podívala: ,,Za Katkou, to je ta třetí z pokoje, připiješ si s náma," oznámila ji se samozřejmostí.

,,Já nemůžu, ještě mi nebylo osmnáct," prohlásila na svou obranu. Alkohol už samozřejmě několikrát měla, ale ne na oficiálních akcích. Tady by to mohl být problém.

,,Ale můžeš. Je ti sedmnáct ne? Kdy budeš mít narozeniny?" zeptala se.

,,Za měsíc a půl," odpověděla trochu skepticky.

,,Tak vidíš, jsem ochotná si to vzít na triko," mrkla na ni se svým sluníčkovým úsměvem. Rozi se pobaveně pousmála. Moc velká zodpovědnost v Nikče asi nepanovala. Ohledně těchto věcí. Štěstí pro ni bylo, že Rue se nebyla schopná opít. Dalo by se říct, že má zodpovědnost za obě.

,,Tohle je Katka, je to Jirkova sestra," představila ji Nikča: ,,A tohle je Rozi, moje kamarádka, poznala jsem ji přes Kovyho," dodala a na obě se zaculila.

Rozi se usmála z toho, jak ji nazvala kamarádkou a podala Katce ruku: ,,Jirka je ten blonďák, že? Ta podoba se nezapře. Těší mě," pousmála se.

,,Já tam žádnou podobu nevidím," pousmála se pobaveně a dodala, že ji také těší. Tím si vysloužila i pobavená úsměv Rue.

,,Co mám přinést?" zeptala se hned na to Nicol: ,,Drink nebo jen pití?"

,,Mojito?" napadlo Jirkovu sestru. Nápad se zřejmě zalíbil, protože Nikča přikývla a vytratila se do davu.

,,Takže, přes Kovyho? Ty jsi jeho přítelkyně?" zeptala se Katka a opřela se o stěnu. Rukou do ní poklepávala rytmus právě hrané písně.

Mladá blondýnka okamžitě zavrtěla hlavou: ,,Jen kamarádka," vyvedla ji z omylu. Tak nějak doufala, že si to tady nemyslel každý, kdo ji zaregistroval. Bylo to pěkné myšlení, ale nebyla to žádná pravda. Nechtěla, aby se šířily lži. A Kája by určitě taky nebyl nadšený. On byl totiž ten, co si na tom přátelství docela zakládal.

,,Aha," kývla hlavou vysoká hnědovláska: ,,A jak se ti tu líbí?" ptala se se zájmem dál.

,,No, docela jo, ale upřímně? Myslím, že bych tu být neměla," musela docela zvýšit hlas, aby přeřvala hranou muziku.

,,Proč?" pozastavila se nad tím udiveně.

Rozi se zamyslela nad tím, jak to podat, aby to znělo poněkud logičtěji, než jak jí to hrálo v hlavě: ,,Řekněme, že mezi vás nepatřím," rozhodla se nakonec pro nejjednoduší verzi.

,,Ale prosím tě," mávla nad tím rukou dívka opřená o zeď: ,,Hodně lidí si tu vodí kamarády nebo sourozence," pousmála se. Chtěla ji tímto vyvést z omylu.

Mladá Urbánková jen skepticky pokývala hlavou. Namítnout už nic nestihla. Nicol se totiž pomalým krokem vrátila a vratce nesla tři sklenice mojita. Rozi ji okamžitě pomalu odebrala tu prostřední a Nicol se na ni vděčně usmála. Ještě chvíli a nejspíš by spadla na zem. Katka si pak vzala druhou přebívající: ,,Na co si připijeme?" zeptala se tázavým tónem.

Teď jsem jako ty? /w KovyKde žijí příběhy. Začni objevovat