*pacz media* ostatnio sie od tej piosenki i po za tym fajnie tu (chyba) pasuje XD Pozdrawiam Gunmaszyna przez ktorego kocham ta piosenke XD *aut*
- Leondre proszę cię wybacz mi , ja cię naprawdę kocham , jesteś dla mnie najważniejszy i nigdy nikogo tak nie kochałem. Kocham całego ciebie , twój kojący dotyk , twój słodki głos , twoje oczy , które mimo ciemnych tęczówek rozjaśniają mój świat , twoje włosy, po prostu nie mogę bez ciebie żyć , przepraszam cię za wszystko. To wszystko przez nią , nie chcę jej już znać przepraszam cie kochanie..- mówił i przy tym płakał jak nigdy do tąd. Nie umiałem mu w tym momencie nie wybaczyć , ale jednak było coś we mnie co dalej nie chciało mi na to pozwolić. Zranił mnie..mocno..szczerze mówiąc gdyby nie to , że bez niego moje życie nie ma sensu i jest tak naprawdę jedyną osobą która tak kocham i którą zawsze przy mnie jest nie wiem czy bym mu wybaczył. Nie mówiłem już nic, po prostu wpiłem się w jego usta. Nie zważając na to czy Chloe patrzy czy nie , bo byłem świadom tego , że stoi blisko drzwi. Charlie oddawał wszystkie pocałunki , aż nagle wylądowaliśmy na łóżku.
- To znaczy , że mi wybaczasz? - powiedział zwisając nademną i dalej płacząc
- Tak skarbie - rzekłem ocierając jego łzy
- Dziękuję , kocham cię - uśmiechnął się
- Ja ciebie też kocham - powiedziałem i ponownie złączyłem nasze usta w namiętnym pocałunku. Brakowało mi tego mimo , że nie było go długo. A Chloe? Mam ją gdzieś. Nie odbierze mi Charliego nie ważne co by zrobiła. Nie ważne co by jej wpadło i tak jej się nie uda. Charlie zaczął błądzić rękami po moim torsie , nie chciałem mu przerywać mimo tego , że czułem się nie zbyt komfortowo , niestety Charlie to zauważył.
- Leo..jak nie dasz rady to powiedz , widzę , że jesteś spięty
- N..no n..nie d..da..dam r..ady - wydukałem
- Dobrze kruszynko - powiedział , pocałował mnie w czoło i usiadł obok mnie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ponownie płakałam pisząc ten rozdział i ponownie zjebałam wam seksy XD Ale spokojnie spokojnie , nikt nie powiedział , że owe NIGDY się tu nie pojawią ;3
/leoisking
CZYTASZ
☆ ROSE ☆ chardre ☆
FanficLeondre i Charlie byli kiedyś szczęśliwą parą , ale z niewiadomych powodów Charlie zerwał z nim i zostawił go samego. Leondre próbuje odbudować to co było między nimi i zawsze o godzinie 11;11 pisze do niego aby się czegoś dowiedzieć. Ich dalszy los...