☆24☆

465 50 19
                                    

//Charlie POV//
Ja i Leo leżeliśmy przytuleni do siebie co kilka minut całując się. Nagle w równym tempie dostaliśmy jakąś wiadomość z filmikiem. Zmurowało nas gdy zobaczyliśmy zawartość wiadomości. Był to filmik z naszymi poczynianiami. No tak - zapomnieliśmy o kamerach Chloe.

"Jeśli nie chcecie aby filmik został udostepniony musicie spełnić moje warunki"

Warunki? O nie.. chyba wiem o co chodzi...
- Czego chcesz ?!- powiedział Leondre do kamer

"Charlie ma być ze mną. "

Oczy Leondre momentalnie zeszkliły się i zaczął plakać. Oboje nie chcieliśmy zerwania- zbyt się kochaliśmy.
- Daj mi dzień na podjęcie decyzji- powiedziałem tym razem ja

"Dobrze , masz 24 godziny na podjęcie decyzji inaczej filmik wyląduje w sieci"

Siedzielismy w pokoju. Przytulając sie , aż powiedziałem
- Leo.. chyba wiesz , że.. będziemy musieli się rozstaç..?- powiedziałem smutno , na co on nie odpowiedział tylko odwrócił odemnie wzrok. W jego czekoladowych oczach nie widziałem ani grama szczęscia- tylko smutek. Nie dziwiłem mu się. Nie wiem jak mogłem w ogóle poznać Chloe - ona niszczy nam życie.
- Leondre nie płacz- szeptałem całując go po szyji
- N..nie m..mogę... za bardzo c..cie koch..kocham ..- łkał. Musiałem więc podjąć decyzje. Albo godność.Ja z Leosiem przytuleni do siebie zasneliśmy i szczerze mówiac nie chcielismy się już budzić i wracać do szarej , smutnej , pełnej rozczarowań rzeczywistości. Chcieliśmy już na zawsze zostać w swoich ramionach i cieszyć się , że nikt nas już nie rozłączy.

--------------------------------------------
Słodki w sumie ten rozdział *-*
/leoisking

☆ ROSE ☆ chardre ☆ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz